A hitbox maga nem annyira rossz,egész ritka az instant halál,inkáb ami mérgel,az az,amikor fedezékben öl meg már valaki.Csakhát az a baj,hogy azokban az országokban,ahol van szerver,szerintem ezt nem különösebben érzékelik...Mi irtó nagy hátránnyal indulunk és kész.
IRNV meg felesleges így tényleg.Az űrshotimon az van,poénból BÁR pl.metrón bentről világos helyre(ajtók) kinézve meglepő,de jobb,mint alapból,visszanyal a fagyi,mert pont sötétben kellene működnie.A mortar meg maradhatott volna sebzéssel,ha már ilyen lassú lett...és retteghetünk,hogy a kövi patchnál most meg a recoilt,foregripet akarják piszkálni,hadd ne legyen előny a jó célzásból,ha már a mozgó ellenféllel,vagy ha maga mozog,szopik a hazánkfia.
Fura,hogy akármilyen is a cod széria,no ott nincs ilyen gond,minden golyó megmarad,amit kilő az ember,tök mindegy,hogy lmg-t húz folyamatosan,ha lebuksz fedezékbe,nem találnak el,bármilyen pingű szerveren,ha nagy is a pinged,seperc alatt hozzáigazítod,mennyit kell elé lőni és kész.Itt még az sem jön be,hogy azonos körülmények között azonos golyószám kelljen,a codban darabra ki lehet számolni a skulót.Itt meg van a legjobbaknak is 20% accuracy,mert mire a játék megmondja,hogy az ellen meghalt,már belelő az ember tucatnyit feleslegesen,máskor meg a fél tár is kevés,és ebben benne sincs,hogy különösebben valaki mozogna.Az is vicc,hogy halál esetén a kilőtt rakéta,gránát,akármi láthatóan töredéket vagy semmit nem sebez,akkoris,ha a killcamban látod,hogy telibe találja azt,akit lelőttél,a lába előtt robban,stb...sőt ma vagy 2x simán végigsétáltak így a claymore-om előtt,semmi hatással.Ha élek,amikor pukkan,meghal az ellen.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam