Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11201) ->Raizen<- válasza Crytek (#11198) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Csutka minimumon élvezkedhetsz majd! ;) Amúgy a notim hd 4600-as igp-je meglepően jó, kevés butítással a dead space 3 gyönyörűen ment.

[ Szerkesztve ]

(#11202) proci985 válasza Crytek (#11198) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

ezt most komolyan gondolod, hogy meggyanusitod az osszes tesztoldalat hogy eladjak a tesztjeiket, mikozben nulla tapasztalatod van aktualis hardverrel, hogy mi mennyire eleg? nemar.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#11203) Crytek válasza proci985 (#11202) üzenetére


Crytek
veterán

Keress már elő nekem akármilyen nyelven nagyobb pc hw oldalakat ahol 30 de legalább 20 game-et teszteltek IGP-vel!Szerintem ne állj neki keresni mert 3-5nél több game-et egyik oldal se nagyon tesztelt.
Szóval ebben a formában ha fizetnének sem érteném hogy akarnak egy terméket eladni megfelelő "ráutalás" nélkül, hogy ugyan már mire is elég az IGP-je.

Na de majd én megmutatom ,ingyen ,nektek :DDD

Next PC Upgrade: 2022

(#11204) h1mpi válasza proci985 (#11202) üzenetére


h1mpi
nagyúr

proci985: nem lehet a Cryteket kitiltani minden szakmai topicból? ;] Ezt a sok mesét olvasni állandóan már vicces..

[ Szerkesztve ]

(#11205) #35434496 válasza Crytek (#11203) üzenetére


#35434496
törölt tag

"Na de majd én megmutatom ,ingyen ,nektek " Ettől féltünk! :O

(#11206) ->Raizen<- válasza Crytek (#11203) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Amúgy mennyi köze van az intel igp-nek ennek a topicnak a témájához? Masszívan OFF. ;]

(#11207) gbors


gbors
nagyúr

Szeretném felhívni a figyelmet, hogy ez az "AMD vs NVIDIA" topik, nem pedig a "Crytek gépet (nem) vesz" topik. Alapvetően rühellek hsz-t törölni, de ha így megy tovább, akkor muszáj lesz...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#11214) janos666 válasza Crytek (#11198) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Én szinte megszállottan szoktam "optimalizálni" a játékbeállításaimat (addig nem tudok nyugodtan játszani, míg nem elégedtem meg vele) úgy, hogy a játékidő >95%-ában meglegyen Vsync-el a stabil 60 fps (csak nagyon elvétve és/vagy ismerten problémás cutscene jellegű jeleneteknél zuhanjon be [jobb esetben] 45-re vagy 30-ra), azon belül pedig a lehető legszebben nézzen ki. De benne van az is, hogy egy TitanX SLI-vel is kikapcsolnám az olyan post-process szűrőket, amik leginkább csak elmaszatolnak és/vagy elzajosítanak mindent, mert tudom, hogy nem minden azért van a menüben, mert attól egyenes úton és mindig szebb a kép: nem szebb, csak más, ami szubjektív, hogy valakinek épp tetszik-e valamelyik, de biztos nem úgy gondolták a programozók, és szerintem "ízléses" embernek amúgy sem kéne az egymásnak ellentmondó dolgokat egyszerre bekapcsolni (pl. józan ésszel a blurring és sharpening szűrőknek egyszerre semmi értelme, még ha az egyiket kívánja is valaki), csak mert ott vannak a menüben, hogy válogathass közülük ízlésedre nulla és egy-két valami közt (de nem automatikusan mindet). De ide sorolható még az esetek túlnyomó többségében bármilyen post-process anti-aliasing is, amit nagyon ritkán használok (csak ha alaphangon borzalom aliasing-hegy a kép, és viszonylag jobbféle maszatoló-AA, pl. SMAA szerűség van a játékban, de az ML- és FXAA hagyjon békén).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#11215) Laja333 válasza janos666 (#11214) üzenetére


Laja333
őstag

Egyébként ezzel kapcsolatban Nvidia oldalán szoktak lenni cikkek játékokról. Ott méregetik, melyik beállítás mennyit teljesítményt vesz el, és cserébe mennyi látványt ad. Én pl. az alapján lőttem be a Witchert. Csökkentettem pl. a Foliage visibility range-t, mert ultra és high között nagy az ugrás fpsben, látványban meg kb semmit nem kapsz. És még sok egyéb ponton mérlegeltem, mire végül lett egy "tökéletes" beállítás. Megjegyzem, fix 60hoz elég lett volna kikapcsolnom a HairWorksöt, de inkább szöszölök és kikapcsolom a fölös dolgokat is. :)
Ez a "feature"-e tetszik az NVnek. :K

(#11216) deadwing válasza Crytek (#11185) üzenetére


deadwing
addikt

Kérlek: 290X 1100/1300 minden maxon, 95-100 fps.
Elégedett vagyok. :K

60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!

(#11217) #45185024


#45185024
törölt tag

Persze hogy nincsenek Furykkal videók , most szedik ki programmal a videóból a csíkokat :D
De Himpi látom írtál , én jólelkű gyerek vagyok, adok a csíkjaimból neked ha akarod :D

(#11219) Gainka válasza Loha (#11218) üzenetére


Gainka
őstag

Lehet nálam van a hiba de nekem a második link wrc5-os game play.

(#11220) #35434496 válasza Loha (#11218) üzenetére


#35434496
törölt tag

ref 980 Ti 1228MHz-n? Ilyen órajelen kb senki nem használja. :D

(#11222) Televan74 válasza Loha (#11218) üzenetére


Televan74
nagyúr

Nagyon szépen megy FuryX és 980Ti is.Érdekes hogy AMD kevesebb videomemóriával beéri.

A második link tényleg fals.(Kösz a javított linket. :R )

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#11223) Kolbi_30 válasza Televan74 (#11222) üzenetére


Kolbi_30
őstag

Furyn mintha élesebb is lenne a talaj a sziklak és a távolabbi objektumok..plusz 1giga rammal kevesebbet hasznal

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#11224) deadwing válasza Kolbi_30 (#11223) üzenetére


deadwing
addikt

A nagyobb kontraszt nekem is feltűnt + nézd meg a tüzet a végén az égő roncsnál. Meg a napos/árnyékos részeknél is brutális a különbség. Mitől lehet ez?

60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!

(#11225) daveoff válasza Televan74 (#11222) üzenetére


daveoff
veterán

Persze hogy kevesebbet használ, tölt meg, mivel kevesebb memóriával kell gazdálkodni.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#11226) Loha válasza Kolbi_30 (#11223) üzenetére


Loha
veterán

Első linken lévő összehasonlítóban szerintem az NV-s videó ShadowPlayel lett felvéve, az AMD-s meg Elgato HD60 -al, nem tudjuk milyen beállítások mellett, szóval képminőség tekintetében lehet nem reprezentatív a videó.

[ Szerkesztve ]

(#11227) Televan74 válasza deadwing (#11224) üzenetére


Televan74
nagyúr

A mitől azt nem tudom ,de a miértre akad egy ötletem.NV trükközik +15-20 fps -ért. :D

(#11220) players111 Mind a kettő ha úgy vesszük ref kártya. Ha innen nézzük teljesen korrekt a videós teszt. :P

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#11228) Gainka válasza daveoff (#11225) üzenetére


Gainka
őstag

De én másik, de ugyan ilyen you tube vga összehasonlito videonál láttám már, több nál is hogy az amd kártya kevesebb vramot használt.

(#11229) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

(#11222) Televan + (#11223) Kolbi_30 v

DX11 alatt nem eleve csak egy durva becslés a GPU RAM használat? :U
Amúgy pedig szerintem azért van a RAM, hogy használják, nem azért hogy üres legyen (tehát akár cache-nek teletömjék, mintsem folyton flush-elgessék).

(#11223) Kolbi_30 v

Én úgy látom, hogy végig sokkal élesebb és részletgazdagabb az egész kép a Radeon oldalán, de gyanítom, hogy ezt inkább a videótömörítés okozza. Ilyen videókat gyakorlatilag csak hardware encoder-el lehet összehozni, így ha nem az Intel QuickSync volt a közös nevező, hanem mindkét esetben a VGA saját H264/AVC encoder-ét használták (esetleg nem is egyforma beállításokkal, hanem mindkettőnél egy oda vonatkozó default értékkel, amit az adott program felkínált), akkor ez okozza az eltérést.
Esetleg (de nem hiszem) valami korai driver bug lehet (nem szándékosan, mert ennyi butítást nem engednének meg maguknak és eleve nem úgy néz ki, mint a célirányos butítás, inkább úgy, mint az alacsonyabb videó bitráta).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#11230) deadwing válasza Loha (#11226) üzenetére


deadwing
addikt

Ejj... célszerű lett volna ugyanazzal a progival csinálni, mert most mindenki rá fog erre a különbségre ugrani. Mint én :)

60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!

(#11231) Televan74 válasza janos666 (#11229) üzenetére


Televan74
nagyúr

Én csak kérdeztem. Nem tudom hogy dx11 alatt mennyire pontos a memória menyiséget számláló. :N

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#11232) daveoff válasza Gainka (#11228) üzenetére


daveoff
veterán

Ahol a videóban 120fps és 3giga vram fogyasztás van a 980Ti-vel, pl Sulluston, ott nekem 150fps van, és 2,2-2,4giga vram fogyasztás, szintén 980Ti-vel, ha jól emlékszem, de holnap megnézem, csinálhatok videót is. Mondjuk nekem nem 1228MHz-re boostol a kártyám, hanem alapon 1400 fölé, és még húzva is van.;] De a vram fogyasztás nálam nem ennyi, mint a videóban.

janos666: pontosan, minél több a vram, annál többet tölt meg. Itt ugy 4 vs 6-ról beszélünk, arányaiban nagyjából megegyezik a fogyasztás is...

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#11233) FollowTheORI válasza janos666 (#11229) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Elvileg csak azt lehet tudni mennyit kér foglalóra... De hogy abból aktuálisan mennyit használ nem lehet tudni.

Főleg ha egy program becachel mindent amit csak tud a rendelkezésre álló összes memóriába akár.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#11234) janos666 válasza deadwing (#11230) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Célszerű lett volna egyrészt ugyan azzal a hardware encoder-el rögzíteni, másrészt első körben mindkettőnél maximális bitrátával (amennyit csak elbír az encoder és a háttértár), amit a side-by-side clip vágása után újratömöríthetett volna a végleges, sokkal alacsonyabb bitrátára több lépcsős software encoder-el (pl. x264). Akkor összességében is szebb lenne mindkettő és csak akkor látnánk különbséget, ha tényleg ott volt már az eredeti monitoron is (vagyis tényleg "csal", bár BETA időszakban ez még kicsit erős kijelentés, lehet véletlen bug is).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#11235) Malibutomi válasza janos666 (#11229) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Meg mikor kijott a fury x az ocuk csinalt valaki osszehasonlito videot bf4-el, es annyival rondabb volt nvidian, hogy sokaknak szemet szurt. Azt hiszem valamit at kellett allitania a driverben, utana mar egyforma lett kb.

(#11236) Gainka válasza daveoff (#11232) üzenetére


Gainka
őstag

Én hiszek neked de itt van pl ez a nem csucs kategoriából:[link]
Erre mi a magyarázat? Ja es ezen kivül sok másik videonál is láttam ezt.

(#11237) daveoff válasza Gainka (#11236) üzenetére


daveoff
veterán

Itt mit kellene látni? Mobilról vagyok...

Ja, a vram fogyasztásra gondolsz, hát nem tudom, passz...

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#11238) #85552128 válasza Gainka (#11236) üzenetére


#85552128
törölt tag

nV-n 2 "Dedicated" szenzor van D3D Dedicated és sima Dedicated szenzor is, AMD-n csak D3D-s van. A Dedicated a teljes foglalást kéri le a drivertől (ami nagyon is pontos) a D3D csak a D3D API (?) által használt mennyiséget pont ezért nV kártyán a sima és a D3D dedicated között nem ritka 2-300 MB-os különbség. Az Afterburneres mem szenzor meg gondolom azt kéri le. D3D memóriákat összehasonlítva nálam eddig jelentős különbségek nem voltak a Fury/970-et nézve azonos beállítások mellett. Pl. Most a Battlefront pár óra alatt 1.5 - 3.2 GB között használt...

[ Szerkesztve ]

(#11239) Laja333 válasza Gainka (#11236) üzenetére


Laja333
őstag

Mondjuk ebben a videóban is megint a színek és az élesség ami elsőnek feltűnt. A 260x-en élesebb a kép, és szebbek a színek.

(#11240) Loha válasza janos666 (#11234) üzenetére


Loha
veterán

Fölösleges egy 3x veszteségesen tömörített videótól elvárni, hogy képminőség összehasonlításra alkalmas legyen, arra vannak a screenshotok.

(#11241) -Solt- válasza Laja333 (#11239) üzenetére


-Solt-
veterán

Alapértelmezetten a korlátozott dinamikatartomány (agyrém) van belőve NV driverben, szerintem tízből kilenc NV júzer nem állítja át teljesre.

www.smart-bus.hu

(#11242) janos666 válasza Loha (#11240) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az ilyen jobb-bal oldal relatív, és sokak által kiszúrható mértékű eltéréseket azért lehetne minimalizálni, ha érdekelné a készítőt és tudná, hogy miként érhet célt.

Csak ritkán, és sohasem "publikáltam" belőlük, de szórakoztam már játékvideók rögzítésével. QuickSync-nél 1080p60-ban 50Mbps-el szinte alig lehet már megmondani, hogy nem lossless (ha csak folyamatában nézed, és nem lassítva vizsgálgatod direkt hibákat keresve, akkor teljesen jó). Persze az sokszorosa annak, amit egy youtube-ra feltölt az ember, de ez kiváló arra, hogy valós időben is kinyerhető, később pedig rá lehet küldeni egy 2-3 lépcsős szoftveres tömörítést, hogy emészthető legyen a mérete is, vállalható minőséggel (sokkal jobb minőség/méret arányban és abszolút értelemben is jobb minőséggel, mint ha a játékból valós időben felvett anyagot kódolták volna elsőre is ezen a végleges bitrátán).
Ez persze sokkal több idő és szükség van némi extra tárhelyre (ami elég gyors is, egy szál töredezett HDD beletörhet), de megoldható otthoni körülmények közt is.

Egy ilyen videónak szerintem sem célja az ilyesmi (minőség összevetéhetőség), de szerintem elkerülhetetlen, hogy utána mégis legyen, aki firtatja, így érdemes lehet megpróbálni. Nem lepett meg, hogy volt, aki szóvá tette. Én láttam, de eszembe sem jutott, mert tudtam, hogy ezt tömörítették, vágták, újratömörítették, és mindezt úgy, hogy nem minőség összevetés volt a cél, így nyugodtan lehettek "hanyagok" e tekintetben.

Egyébként nem zárom ki teljesen a lehetőségét, hogy tényleg csúnyább Geforce-okon a játék. Sőt, BETA időszakban igazából még szavunk sem lehet emiatt. De ez szerintem itt konkrétan a tömörítés.

Láttam BF4 screenshot-okat is. Azokon "csak" a LOD skálázás tűnt másnak. Nem a teljes kép volt életlenebb vagy kevéssé részletgazdag, hanem pár távoli objektum hamarabb tűnt el, de a közeli tárgyak ugyan olyan élesek voltak.

Lehet, hogy tényleg vennem kéne egy használt GTX 970-et pusztán tesztelési célból, így hogy elkelt a "tartalék" 290-em.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#11243) Milka 78 válasza #35434496 (#11220) üzenetére


Milka 78
nagyúr

Nem őszinte az a mosoly az arcodon ;]

(#11244) Assdak válasza -Solt- (#11241) üzenetére


Assdak
őstag

Ez csak akkor van, ha HDMI-a csatlakozás.

(#11245) FollowTheORI


FollowTheORI
nagyúr

Elég sok oldal tesztel kártyákat rendszeresen... Egy ilyen hamar kibukna.

Anno amikor volt jogalapja el is kapták őket rendesen. Azóta szerintem nem nagyon trükköznek látható romlással.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#11246) -Solt- válasza Assdak (#11244) üzenetére


-Solt-
veterán

Nálam DP van, és nem a teljes az alapértelmezett.

www.smart-bus.hu

(#11247) Assdak válasza -Solt- (#11246) üzenetére


Assdak
őstag

Az érdekes, mert nálam DVI-DP párossal meg sem jelenik a menü, viszont ahogy átdugom HDMI-re ottvan 355.98-al.

(#11248) janos666 válasza Assdak (#11244) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nem feltétlenül csatolófüggő. Bizonyos driver-ek ez alapján hozzák meg a döntést "első fokon" (az AMD-nél régóta és még jelenleg is, nV-nél ez időnként változott), de lehet még "fellebbezés", ahol az EDID alapján próbálják meg eldönteni, hogy HDTV vagy PC-monitorként kezeljék-e a megjelenítőt.
Egy HDTV-ről feltételezik, hogy jobb lesz neki az YCC, vagy a Limited Range RGB, mint a Full Range RGB (YCC-ből csak egy van, ami mondhatni Limited). Az AMD rég és még mindig az YCC-re esküszik, az nVidia-nál ez is változott már néha.
Ez az EDID-es (sőt, HDMI-nél van még egy "hardmadfok": az ITC) detektálás viszont tévedhet mindkét irányba, főleg hogy használnak néha tudatosan is HDTV chipseteket monitorokba (még akkor is, ha nem kimondottan hybrid-TV/monitor a termék [nincs DTV tunere], de ugye még olyan is van...) és néhány TV kínál korrekt PC módot, ahol teljes értékű PC monitorként képes viselkedni (teljes RGB 4:4:4, fixen letiltva minden képmanipuláló opció, stb), és ezt akár nagy ritkán még a VGA-val is képes elhitetni (ez utóbbinál jön képbe az ITC, de talán életemben egyszer láttam ezt így működni, hogy eddig eljutottak).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#11249) FollowTheORI válasza -Solt- (#11246) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Nekem is DP van és fullon van anélkül hogy állítottam volna bármit.

Szerintem ez attól függ a kijelző mit mond magáról vagy mit vár. Nem a kártyától.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#11250) daveoff válasza -Solt- (#11246) üzenetére


daveoff
veterán

Nekem is DP-n van, és teljes az alapértelmezett.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.