Hibátlan meghajtó természetesen sosem lesz, de a gond amiről beszélünk nem jött elő mindaddig, amíg nem volt aktív a tuning. És ez nagybetűs TÉNY.
Akár tetszik akár nem a tuning az tuning. A garancia a tuningszolgáltatások aktiválásával elveszik, vagyis minden, ami erre vonatkozik nem rendeltetésszerű használat. Természetesen megteheted, hogy úgy használod a hardvert ahogy neked tetszik, de semmi jogod nincs reklamálni, mert elfogadtad azt az EULA-t, amelyben erről a jogodról lemondasz. És ez független az AMD-től. Minden gyártó ezt fogadtatja el veled a tuningra vonatkozó EULA-kban!
(#13031) ffodi: Mert a tuning az tuning. Értsétek meg, hogy a gyártók megkülönböztetnek rendeltetésszerű és nem rendeltetésszerű használatot. Előbbi esetben teljes a teszt, de utóbbi esetben nem lehetséges olyan tesztprotokollt készíteni, amely minden eshetőséget lefed. Éppen ezért kerül ez a nem rendeltetésszerű használat csoportjába egy saját felelősségvállalásra vonatkozó EULA mögé.
Attól, hogy valaki nem olvassa el az EULA-t nem jelenti azt, hogy mentesül a feltételei alól.
A termék beüzemelhető a manual nélkül. Bár nagyon ajánlott azt is elolvasni.
(#13032) TTomax: Ez nem jó példa, mert ilyen nincs. De olyan egyébként van, hogy a kocsi motorja szoftveresen le van fojtva. Ezt sokszor fel lehet oldani egy szoftveres tuninggal, amit számos műhelyben megcsinálnak, de arra a kocsi gyártója nem vállal majd garanciát. Ez teljesen normális. És igen a szoftveres fojtással is addig van tesztelve a kocsi, ameddig a tartományig a szoftver engedi a motort működni.
Nem értem, hogy miért beszélünk ennyire specifikusan. Az AMD feltételei a tuningra semmiben sem különböznek más cég feltételeitől. Amint aktív bármilyen tuningszoftver a garancia a normális működésre elvész. Ha ezt egy felhasználó nem képes megérteni, akkor minden cég úgy van vele, hogy jobb, ha többet nem vesz tőlük hardvert, mert csak a baj lesz a userrel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.