Na akkor témánál is vagyunk!
AMD-n tapasztalt valaki ilyet? Na tessék!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Na akkor témánál is vagyunk!
AMD-n tapasztalt valaki ilyet? Na tessék!
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Mert ez az erősen off hsz tőled aztán végtelenül szakmai és témába vág igaz ember?
(#33000) Remusz911: Igy van tegnap még nem szemetelt a gép driver ugyan az, forza frissités után kezdte. Lobbiba micbe másis benyögte mieza szar képhiba. Szóval nem én vagyok a helikópáter.
[ Szerkesztve ]
Ja és most már verseny közben is kidob amit eddig nem tett. Na jó le kell nyugodnom. Nyomok egy jó erős delete gombot a játékra. Kár pedig 100 óra felett nyomtam bele.
Papa, ez itt senkit nem érdekel.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
A nagy megváltó DX12 ...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Jaja de nem tudom hogy alljak le verseny fuggo lettem ez olyan mint a drog adrenalin froccs. 😂 En mar kinomban vettem volna akar egy 8 gb os 390 x et is a forzahoz h ne legyen bugtenger de hasznaltan se tudok ertelmes arert semmit se venni.
[ Szerkesztve ]
Tegnap adtam el R9 390-et jó óccsóért, nem figyeled az aprót. Igaz, kb. 2 óráig volt csak fent.
[ Szerkesztve ]
O hallod, na hat igy jartam.
Forza 7 hez felraktam a legújabb nv drivert experience cuccal együtt. Az eredmény, verseny közben 1-2 mp képmegállás. Előttem töltődnek be a textúrák. A lobby végig fekete képernyőn marad mostmár verseny után nem látok semmit, és nincs időm verseny előtt kocsit választani! A medium presettől is laggtenger mostmár ez a szemétkupac. Azt hittem eddig hogy a legalja szoftver a bf4 volt a megjelenésekor, de ez mindent visz. Arany málna díjra feltétlen jelölni kell.
[ Szerkesztve ]
Vagy esetleg az NV drivert
"bakker ez tényeg egy fadoboz, azt hittem csak viccelsz"
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
(#33012) ->Raizen<- válasza Petykemano (#33011) üzenetére
😂 irtam az nv supportjanak. Most jobb a helyzet very lowon 200 % renderingen. De miez mar, very low az nem az en terepem. 😂😅 A lobby verseny utan ugyan ugy bugos, bepakolja elem egymasba olvasztva a fel versenymezot. 😂
[ Szerkesztve ]
Nem azt írtad, hogy a játék frissítése után jöttek a hibák?
Mert ha igen, akkor nem az NV a sáros.
Miért ne lehetne?
Ha valami fontos shadert kicserélt a driver, ami most a játékban megváltozott, akkor simán lehetnek ehhez hasonló gondok.
Azért mert még nem adtak ki új drivert. A jelenlegi driver a játék korábbi verzióihoz készült.
A fejlesztőknek nem lett volna szabad egy olyan frissítést kiadni, ami tönkre teszi a játékot.
Egyeztetni kellett volna az NV-vel a változásokról és időt adni nekik, hogy elkészítsék ők is a módosítást.
Ha majd kijön a játékhoz az új driver és még mindig rossz lesz, akkor az már az NV sara lesz.
"A fejlesztőknek nem lett volna szabad egy olyan frissítést kiadni, ami tönkre teszi a játékot."
Ugyan már... A saját játékukhoz miért ne adhatnának ki új frissítést? Ne legyünk már nevetségesek....
En arra lennek kivancsi a max grafikahoz amd oldalon melyik az a minimum vga ami fhdban kitolja magabol a 60 fpst es nem bugozik?
Adhatnak ki frissítést, de sajnos a DX12-vel megváltoztak a játékszabályok. Gyártók és fejlesztők még inkább egymásra vannak utalva.
Átlag felhasználót nem érdekli, hogy miért fut rosszul a játék. Ha azt látja, hogy a játék frissítése barmolt el valamit, akkor okkal kritizálhatja a fejlesztőket. És ez fordítva is igaz.
[ Szerkesztve ]
A Forza esetében a problémát inkább a D3D12 implementáció jelentik. A fejlesztők mindig időben leadják a változásokat, hogy lehessen rájuk profilt írni. Ezt meg is lehet tenni kényelmesen, ha az adott meghajtó D3D12 implementációja nem használ speciális, adott játékhoz igazított rutinokat. Az Intel és az AMD például ilyeneket nem használ a D3D12-ben, mert nekik csak van egy alap, hardverhez közeli rétegük, amire írnak egy API-hoz közeli, ezzel kompatibilis réteget. Az AMD még trükkös is, mert ők minden explicit API-nál ugyanazt a hardverhez közeli réteget használják, így nagyságrendekkel kisebb a meghajtó fejlesztésének erőforrásigénye. Ha bármilyen patch jön, arra szimplán a legfelső rétegben lehet reagálni pár változással. Az NVIDIA manapság teljesen másképp csinálja. Nekik már három rétegük van, egy API-hoz közeli, egy köztes, specifikációs részleteket elfedő réteg, és egy hardverhez közeli. Na most ahhoz, hogy nekik gyors is legyen egy D3D12-es alkalmazás előfordulhat, hogy a köztes rétegre igen komoly optimalizálás kell, amit nem lehet egy hetes munkával lereagálni. Inkább egy hónapos kell, vagy több. De ha ezt nem csinálnák meg, akkor úgy futna a Forza 7, ahogy az látható volt a leges legelső tesztek, tehát nagyon is van értelme annak, amit az NV csinál, viszont értelemszerűen a fejlesztők nem fognak egy javítást visszatartani akár két hónapig, mert az NV-nek esetleg kell ennyi idő a reakcióra. A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt. De igen, alapvetően az lenne az ideális, ha a problémás javításokra az NV visszatenné a default módot, majd ha kész a speciális, akkor ahhoz is hoznának egy drivert. A probléma itt valószínűleg az, hogy iszonyatosan sok munkával jár folyamatosan egy játék miatt változtatni a rutinokon, főleg úgy, hogy az esetleges problémák nem feltétlenül általánosak, hanem jóllehet egy architektúrát, vagy akár csak egy GPU-t érintenek.
Explicit API-kra egyébként ajánlott az egyszerűbb módszereket elővenni. Nem feltétlenül kifizetődő azt csinálni, mint a hagyományos API-knál, hogy tényleg elővenni a játékot és szénné optimalizálni rá a meghajtót, mert ez ugyan az adott kóddal működik, de olyan külső hibaforrások jelennek meg, amelyekre iszonyatosan nehéz gyorsan reagálni. A hagyományos API-k esetében azért elég sok tényező a driver kezében volt, így a gyártók magukat biztosították be azzal, hogy a kliens oldali kódjuk megfelelően reagál a kernel driver változásaira. Explicit API-nál ez nincs így. Itt külső változásokra kell reagálni. Emiatt az a legcélszerűbb, ha a meghajtó is igen minimalista.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt."
Jah, nehogy már a piros kártyák egy játékban gyorsabbak legyenek... Vége lenne a "Hol a GCN előny pedig DX12" magabiztosságnak.
[ Szerkesztve ]
Koszonjuk a magyarazatot, sajnos nem tudok meg hasznaltan se szervalni legalabb egy 390 est hozza.
Koszonjuk a magyarazatot, sajnos nem tudok meg hasznaltan se szervalni legalabb egy 390 est hozza. dehogynem, feladsz egy hirdetést hogy cserélni akarsz, ha jól tudom teljesítményük megegyezik
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
Hat erre sajnos nem sok eselyt latok. Hogy lenne olyan aki cserelne. 😅
Sosem tudod meg, ha nem raksz fel egy ingyenes hirdetést.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
(#33027) szmörlock007 válasza Petykemano (#33026) üzenetére
Befejezted?
[ Szerkesztve ]
(#33028) Petykemano válasza szmörlock007 (#33027) üzenetére
Miért kéne? Ez valami nvidia topik, ahová betrollkodtam?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Nem a mondanivalóddal van baj,hanem a sok képpel.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Jah, még a zsinóros net is elfogy, a mobil meg már nem is létezik.
Paranormal Cocktivity
Még ha valami guszta 3,14csát tenne be,akkor rendbe lenne.Tiltás meg nem opció,mert szokott értelmes dolgokat írni a felhasználó.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
A felhasználó igen naprakész és igen kínos kérdéseket tud feltenni.
Egy hobbija van, szereti szívatni a mobil neteseket.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
A "sok" definíciója mától kettő..?
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Ketóóó.
Tökön rúgásból sok ,palacsintából kevés.
Más.
Magyarország minden kormányzati gépbe AMD videókártyát vásárol. Magyarország támogatja a párhuzamos feldolgozást. A Sorost nem.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Bányászkártyával jelentkezhet az NVidia
Még jó, hogy Abu szerint ez nem történhet meg, mivel kockázatos, lehet hogy nem éri meg stb.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Hiába hozza, akkor se nagyon fogják venni, mert eladhatatlan egy-egy lecsengés után, elég körbenézni, h. mennyire terjedtek el a gp106-os vagy kimenet nélküli rx570-es kártyák. Persze, ha játékok esetén is az árazásának megfelelő teljesitmenyt kepes nyujtani, akkor az allitasom nem all meg, de akkor pusztan ez csak egy szimpla marketing fogás.
Max addig volt jelentőségük, amik pár korai példányt lehetett 70k körül venni.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért...
Ugye, ezt most te sem gondolod komolyan ?
Egyrészt, ne nevezzünk anomáliának egy természetes jelenséget... Miszerint sokan vennének kártyákat, de kevés van, ezért többet elkérhetsz érte, mert úgyis megveszik.
Ez pont egy olyan szituácio, ami a gyártóknak tökéletes, hisz a termékek elvannak adva, aztán, hogy ki, mire használja, az már nem az ő dolguk. Abba bele se megyek, h. bár a megtolt árakon ők nem igazá nyernek, de mégis miért lenne elmei érdekük csükkenteni ?
Make things work
"Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért... "
Ha már ilyen nagyon gondolkozós napot tartunk, akkor nem ártana elmerengeni azon is, melyik cégnek áll inkább módjában (pénzügyi helyzetére gondolok) bizonytalan felvevőpiac(ok) igényeire alapozva kockáztatni egy nagyot és külön termékvonallal (termékvonalakkal) jelentkezni...
Elnézést azoktól akiknek a rózsaszín pónis álomvilágát esetleg kissé elrontotam a felvázolt hőseposz árnyalásával. Itt semmi másról nincs szó, csak pénzről.
[ Szerkesztve ]
Gondolom majd ki lesz magyarázva, hogy ez a blockchainre készül csak hát véletlenül a kriptovaluták is pont arra épülnek...
Mellesleg igen naívnak kell lenni ahhoz, hogy valaki azt gondolja az nvidiának a profitszerzésen kívül bármi más célja lenne egy ilyen termékkel. (na nem mintha ez baj lenne egy profitorientált vállalat esetében!)
Szerk.: megelőztek
[ Szerkesztve ]
Megelőztél.
+1
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
[link] - itt kitárgyaltuk már.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Lehet tudni, milyen engine-t használ a jövendő Shadow of the Tomb Raider? DX11, DX12, Vulkan? Mintha korábban arról lett volna szó, hogy a Square Enix csökkenteni akarja a használt motorjaik számát. Lehet, hogy ki.asznak a Crystal Dynamics csapatával, és dobniuk kell a Foundation-t? Furcsa lenne nagyon, de talán nem elképzelhetetlen.
Kivel van esetleg partneri szerződésük, nem lehet tudni? Mintha NVIDIA szponzorált játék lett volna a korábbi. Gondolom, bármilyen motort használnak, jobb lesz a végeredmény DX12 alatt már, mint a RotTR esetében; ott jellemzően 2-3%-ot ver a DX11 a DX12-re.
Félig OFF, tudom.
Tudtommal nem a Crystal Dynamics csinálja, mert ők el vannak foglalva valamilyen Marvel címmel. Az Eidos Montreal csinálhatja, mert ők a marveles projektbe csak besegítenek.
Vagy továbbfejlesztik a mostani motort, vagy áttérnek a Dawnra. Az Eidos Montreal számára az utóbbi kedvezőbb, mert az R&D-t végző Labs részlegük is erre dolgozik. Technikailag is sokkal fejlettebb a Dawn.
Nézd meg draw limites helyen. Ott a DX12 agyonveri a DX11-et a RotTR-ben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Köszi, tényleg így lehet, és mintha az Eidos Montreal már segített volna a TR-ekben korábban! Viszont ha motort váltanak, a szuper hó gondolom ugrott. A Foundation Engine havánál jobbat még sehol se láttam. Remélem, meg tudják majd oldani ezt a minőséget a Dawn alatt is valahogy!
A másik meg, amit nem tudom, mennyire tudna megvalósítani a Dawn, az a messzire, bármilyen szögben kilőhető, és később a karakter által mászható -utat csináló- köteles nyílvessző, amit még arra is lehet használni, hogy magunkhoz húzzunk vele dolgokat. Ezt is tudja a Dawn? Csak mert bár remek ötlet és megoldás, a Mankind Divided hasonlót nem mutatott, bár talán csak azért, mert a problémák megoldása másként is kivitelezhető volt benne a futurisztikus körítés miatt.
Néztem egyébként draw limites helyen is, és sehol nem verte a DX11-et a DX12, bár nem követtem végig az egész játékot így összehasonlítgatva mindenütt. Talán legjobb esetben 1x-2x a DX12 pontosan elérte a DX11 alatt kapott fps-számot, de egyszer sem haladta meg. Általában pedig 2-3% előnye volt a DX11-nek, néha több is. Mondjuk ha Dawn lesz, akkor talán már jó lesz a DX12.
[ Szerkesztve ]
a snowdropban eléggé ott van a hó.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
DigitalFoundry: Kingdom Come Deliverance: PC vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Rate Test
Úgy tűnik a Cryengine 3.8.6 kicsit jobban szereti az AMD-t. A játék amúgy piszok jól néz ki.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Xbox one-on 20 fps környékén. Az nem semmi. Legalább box x-en még +5-10 fps-t kicsikartak belőle.
Nem vagyok fps huszár, de azért 30-35 nem ártana egy ilyen játéknál is.
[ Szerkesztve ]
Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
20-30 fps ? Szerintem nagyon kevés, maradok PC-n.
Mostanában ETS 2 vel játszom. Magyar mapot is feltettem. Eső + komolyabb forgalom esetén van amikor az fps leesik ~80 ról ~45 -re.
Akkor nagyon lehet érezni, hogy nem úgy reagál a kamion ahogyan kellene.
[ Szerkesztve ]
Hm eldontottem, ujra elbucsuzom evekre a pc gamingtol. Jon egy ps4 pro.
Gyenge vagy és csoró
Next PC Upgrade: 2022
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.