Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11351) imi123 válasza schawo (#11350) üzenetére


imi123
őstag

Lassan már emulátor is lesz hozzá.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#11352) DudeHUN válasza schawo (#11350) üzenetére


DudeHUN
senior tag

A WiiU nem ezen dőlt meg. Nézd meg Wii eladásait. Btw nem fos. Csak számodra mások a prioritások.
Viszont a másik két nextgen (currensgen már) konzol eladási rekordokat döntöget. Pedig a 900p is izzadós néha. Az emberek 99%-a pont tojik rá, mekkora a rendering resolution. Meg amúgy is.

Gamer for Life

(#11353) letepem válasza Gainka (#11339) üzenetére


letepem
aktív tag

Szerintem itt meg konzolon is fog javulni az api/ elkezdik használni az alacsony szintu elerest! Szoval meg varjuk ki a veget!

látok, hallok, érzek és gondolkodom.

(#11354) Locutus


Locutus
veterán

Phil Rogers leaves AMD to be Nvidias chief software architect

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#11355) Yllgrim válasza Locutus (#11354) üzenetére


Yllgrim
őstag

Helyes, legalabb NV is elkezd felzarkozni azon a teruleten. Amugy szakman belul a vegek kozotti vandorlas teljesen normalis, amit eddig csinalt arrol ugysem beszelhet, nem epitheti be az uj termekekbe, igy legalabb ujjat kell kitalalniuk.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#11356) Abu85 válasza Yllgrim (#11355) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Éppenséggel beszélhet. Phil Rogers egy ideje a HSA Alapítvány szóvivője volt, és emellett részt vett a platform tervezésében. Mivel végig open-source projekteken volt rajta, így túl sok titkot nem őriz.
Az NV-nek a szaktudása az integráció miatt kell, mert Phil Rogers ennek a területnek a szakértője. Nyilván gyorsítókártyákkal a jövőben nem mennek majd semmire még az NVLINK-kel sem, így kell egy képzett ember, aki képes normális IBM-Pascal (esetleg ARM-Pascal) párosítású rendszerchipeket összerakni a szerverekbe megfelelő szoftveres csomaggal.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#11357) Petykemano válasza Abu85 (#11356) üzenetére


Petykemano
veterán

Vajon ezúttal az AMD-nek sikerül piacot, részesedést, bevételt szerezni? Vagy míg mások fölöztek, ők megint másoknak sütötték a pecsenyét.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#11358) rocket válasza Locutus (#11354) üzenetére


rocket
nagyúr

Szep lassan mindenki elhagyja a sullyedo hajot.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#11359) #85552128


#85552128
törölt tag

Na az egyik Ashes dev posztolt egy képet és azt ecsetelte, hogy milyen részletes az egységek megjelenítése. Azt persze nem magyarázta el, hogy mellette a talaj meg a fák miért néznek ki úgy mint a mosott sz*r de szerencsére rákérdeztek és micsoda válasz érkezett rá: [link]

"The detail on the ground vs. the units is an interesting and controversial topic.

There's a reason why this is done: You want the units to pop. You'll see this in a lot of games where the background is muted or even has a desaturated color palette. If the ground were the same level of detail as the units, you'd have more trouble distinguishing what matters and what's background.

Even if it was desirable to have more such detail, DirectX 12 doesn't change the laws of video memory. You want big maps or do you want tiny detailed maps? "

Azért a képet nézve ez 8-10 éves low graf szint nagy térképek ide vagy oda :U Kb. a DX9-es SupCom is tudott ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#11360) Locutus válasza #85552128 (#11359) üzenetére


Locutus
veterán

Sőt, ha jól emlékszem abban még a terep is deformálódott bizonyos moddal :)
Elő is kéne szednem a supcomot újra...

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#11361) Ren Hoek válasza #85552128 (#11359) üzenetére


Ren Hoek
veterán

SupCom pont ilyen. Nevetséges ez a magyarázat. :D
Különben meg rázoomolva még nőhetne folyamatosan a részletesség akár növényzetig, ahogy sok-sok DX10-11 játékban megtudták oldani.

Még mindig NULLA korszakalkotó dolog van ebben a játékban, a DX12 techblablán kívül.

(#11362) huskydog17 válasza #85552128 (#11359) üzenetére


huskydog17
addikt

Nem tudom eldönteni, hogy az Ashes of the Singularity csak szánalmas vagy inkább nevetséges, de inkább mindkettő.

Végtelenül agyonhype-olt cucc, a PH által oly nagy mértékben istenített motorja, mely állítólag forradalmasítja a PC grafikát a CGI szerű render-ével...
Ennyi bullshit-et még nem olvastam egy játékkal kapcsolatban. Miért? Nézzünk csak rá, az egységek úgy-ahogy kinéznek, de a környezet finoman fogalmazva is ocsmány, mintha csak úgy odahányták volna. Kb. 15 éve volt ilyen. Ezután a fejlesztők előállnak egy ilyen végtelenül szánalmas magyarázattal, hogy a környezet nem annyira fontos, ez még viccnek is rossz!

Van még tovább:
Tegnap jött ki az Ashes of the Singularity-hez optimalizált driver (nem úgy volt, hogy low-level API-nál nincs driver optimalizálás, mert minden ilyen dolgot a program kezel, akkor most mi van?), a Catalyst 15.10 Beta

Le is tesztelték rögtön.

Az eredmény finoman szólva is sokkoló (negatív értelemben):
FullHD felbontáson (még csak nem is 4K!) max részletességen, de élsimítás nélkül(!) a luxus kategóriás FuryX ki tud préselni 39 FPS-t! A 100.000 Ft-os R9 390-es VGA kemény 29 FPS-t bír! FullHD és MSAA nélkül úgy, hogy a környezet kidolgozottsága a béka segge alatt van.

Számomra ez a játék jelenleg csak egy brutális nagy átverés: nem elég, hogy bűn ronda, még nevetségesen sz*rul fut a legdrágább VGA-kon a vadonatúj DX12-vel is. Az rendben van, hogy DX12-vel valóban gyorsul a játék, de hiába ha egyszer még így is tetű lassú az egész.

Egy nagy és neves kiadót ilyennél keresztre feszítenének. Ennél még az Ubi ukrán stúdiója is sokkal jobb munkát végez. ;]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#11363) gtamate2 válasza huskydog17 (#11362) üzenetére


gtamate2
veterán

+1
Ilyen játékkal nem hogy a DX12-t, de még egy terméket se promóznék. Komolyan vicc hogy ezen kell összemérni a kártyák teljesítményét, mert nincs más. Szerintem lesz még 1 év mire ideér az első normális dx12-es játék, ráérünk még, ez a meccs még nagyon nincs lejátszva.

Olyan mintha World of tanks-al mérnénk a procik közti különbséget. :)

[ Szerkesztve ]

*Sn0w

(#11364) Ren Hoek válasza gtamate2 (#11363) üzenetére


Ren Hoek
veterán

+N

Nem is tojtak be az NV-sek attól, hogy buta, suta, asynctalan Maxwellel kénytelenek szenvedni :D
Fél éve egy forintot sem esett a 970 használt ára, sőt alig találni 90 alatt, mert elkapkodják.

[ Szerkesztve ]

(#11365) gtamate2 válasza Ren Hoek (#11364) üzenetére


gtamate2
veterán

Nem is fognak ameddig nincs gyakorlati haszna. Az hogy egy indie játék miatt amivel valószínűleg 0.1% -a fog esetleg a gamerknek játszani szerintem nem sok vizet zavar. Na ha egy bf5 vagy cod 12 (nem tudom hol jár) már megkövetelné és hasalnának a geforceok akkor azt mondom aggódjanak is a tulajok, de így..
Nem egy oxide játék miatt fog kitörni itt forradalom, hiába szimpatizál velük abu.

*Sn0w

(#11366) Ren Hoek válasza gtamate2 (#11365) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Az a bökkenő, hogy még csak nem is indie játék... Oxide-nak mocskosul sok pénze van, és erőforrása erre. Műfajilag sem igazán indie szerintem. (És általában az indie játékoknál a hangulat a lényeg, nem a grafika. Egy core 2 duón is eldöcögnek 2D sprite grafikával. Itt meg egy Fury X is épphogy bedadog :D Hogy mitől azt elképzelni se tudom... Vicc)

(#11367) gtamate2 válasza Ren Hoek (#11366) üzenetére


gtamate2
veterán

Az indiet úgy értettem hogy független fejlesztők, legalábbis azok ha jól tudom.

*Sn0w

(#11368) #85552128 válasza huskydog17 (#11362) üzenetére


#85552128
törölt tag

Azok az eredmények mondjuk egymáshoz viszonyítva is érdekesek, mert ha most tényleg async-sávszél orgia ez a játék/bench mód ( ;] )
Akkor az állítólag async, képtelen jóval kevesebb sávszéllel rendelkező 980 Ti hogy lehet olyan gyors mint a Fury X ? :DD
De ugyanez érvényes a 970 vs 390-re 7-10% különbség van ami 1-2 játékban eddig is megvolt főleg ha a refet néztük.
Az meg tényleg nevetséges, hogy mondjuk egy Battlefront DX11 alatt 60+ FPS ezeken a kártyákon egy ilyen ocsmányság meg még a 30/40-et is alig éri el.

Az Oxide-nak nyilván jól jött, hogy első DX12-es bench és hírverést kaphat a játék az AMD meg utolsó elkeseredésében ellőtt egy Async "botrányt" de úgy néz ki ennek (is) nagyobb a füstje mint a lángja.

[ Szerkesztve ]

(#11369) do3om válasza huskydog17 (#11362) üzenetére


do3om
addikt

Azt sem felejtsd el hogy mi ment tavasz környékén:
Olyan jó lesz mindenben az AMD hogy nem kel fejleszteni a DX12 miatt mivel ezzel a (kamuAbu szerint) min 20 de akár 40% al gyorsabbak lesznek a gamek. Tehát az újabb játékokban gyorsulni fognak a régi karik nem hogy lassulni. Ezzel egy időre a vga fejlesztéseket is el lehet napolni. A csodás dx12-ben minden gyorsabban fog menni nem lesznek alacsony FPS-ek. Meg egy rakás játékra fogják kinyomni a DX12 módot így a régebbi AMD karik gyorsulnak majd és nem kel újat venni.

A baj nem azzal van hogy ez nem így lesz hiszen akinek van esze tudja hogy az újabb játékok mindig nagyobb erőforrást igényelnek. Ezzel mindenki tisztában van akinek van esze. Azzal is hogy nem fogják orrba szájba gyorsítani a régi szériákat, nem fogy özönleni a dx12 javítás a megjelent címekhez hogy jobban menjen és elkerüld a fejlesztést.
Egyszerűen nem értem hogy aki(k) összehordanak minden szart hol voltak az előző DX váltásoknál?

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#11370) h1mpi válasza gtamate2 (#11365) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ez se véletlen... Mire lesz Pascal lesz DX12 játék is, az nV irányítja ezt is :))

(#11371) schawo válasza do3om (#11369) üzenetére


schawo
titán

A gond leginkább az, hogy az Ashesen keresztül most úgy tűnik, hogy a fejlesztési erőforrások túl nagy részét köti le a DX12, idióta irányba mennek el, kilóra mérik a megjelenítés minőségét, nem látványra. K..va sok egységet meg tudunk jeleníteni egyszerre, uccu neki, nem baj, ha másra nem jut erőforrás, emiatt az egész úgy néz ki, mintha 5 évvel ezelőtt ragadt volna.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#11372) #52815360 válasza #85552128 (#11359) üzenetére


#52815360
törölt tag

Na még 1-2 év, és hozza azt a szintet, amit a Dune 2000 tudott DX5 alatt :DD

(#11373) imi123 válasza #52815360 (#11372) üzenetére


imi123
őstag

Nagyon optimista vagy. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#11374) imi123 válasza do3om (#11369) üzenetére


imi123
őstag

MIndig előre kell tekinetni nem a múltba.
Sajnos a történelem viszont ismétli magát. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#11375) mcwolf79


mcwolf79
veterán

De csendben van az AMD fanboy brigád :F Sehol egy görcsös magyarázat, csak a kínos csend. :Y

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#11376) gbors válasza schawo (#11371) üzenetére


gbors
nagyúr

A kérdés nekem az, hogy a k***a sok egység megjelenítése jelentősen hozzátesz-e a játékélményhez. Ha igen, tényleg sikerül ezen a téren áttörést elérniük, akkor szerintem elfogadható, hogy a grafika cserébe ronda. Ha nem... az ciki.

(#11375) mcwolf79: no flames, plz...

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#11377) gtamate2 válasza mcwolf79 (#11375) üzenetére


gtamate2
veterán

Az amd-n is szarul fut, nem? :D

*Sn0w

(#11378) Yllgrim válasza mcwolf79 (#11375) üzenetére


Yllgrim
őstag

Szerintem van az a szint ahova mar nem lehet oket lerangatni, inkabb foglalkoznak ertelmesebb dolgokkal ;)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#11379) #52815360 válasza gbors (#11376) üzenetére


#52815360
törölt tag

Egy bizonyos pontig igen, aztán már inkább idegesitő. Red Alert 2 multiban is milyen izgalmas volt mindig, mikor a felek legyártottak 500+ kirov léghajót, aztán 5fps -el döcögött a játék, amig mindenki meg nem halt. De most itt lesz a csodálatos DX12, igy már mehet 10000 kirov léghajó is és a pusztulás 10 perc helyett 2 alatt végbemegy. Zseniális. A civilization sorozatot is inkább abba az irányba vitték el, hogy kevesebb egység legyen, de jobban kezelhető.

(#11380) do3om válasza mcwolf79 (#11375) üzenetére


do3om
addikt

Trol on:
Amugy is mindenki a Nano-ját nyüstöli nem érnek rá. :DDD
Trol off.

Nincs még mit magyarázni, bár mindenki erre a szarra volt ráizgulva, de ez kevés hogy bármit lelehessen vonni a dologból. Az jogos hogy miért volt róla annyi cikk, meg írás miközben értelme 0-a.

Bár így joggal várható valami:
"Brad Wardell, a Stardock elnök-vezérigazgatója azonban megérti a felhasználók türelmetlenségét, így elárulta, hogy az Ashes of the Singularity DirectX 12-es eredményei függően az adott konfigurációtól 85-300%-kal jobbak a DirectX 11-es értékekhez viszonyítva."
:DDD

Az a baj hogy megint annyira közelinek képzelik a távoli jövőt amit nem értek hogy miért, vagyis igen mert sajna rendszeresen jönnek le cikkek hogy ezt kel hinni.
Amugy FX cpu-s tesztek hol vannak hiszen most fogja megmutatni az erejét?

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#11381) Egon válasza gbors (#11376) üzenetére


Egon
nagyúr

Ami óta a technikai fejlődésre helyezik a hangsúlyt a játékokban, meg a kilóra mérhető szempontok dominálnak, valahogy pont a lényeg, a nagybetűs játékélmény veszik (veszett) el...:(
Persze lehet hogy szimplán "csak" túl öreg vagyok.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#11382) velizare válasza do3om (#11369) üzenetére


velizare
nagyúr

aots dx11 és dx12 összehasonlítást nézve ez igaz. fury x dx11/dx12 epic preset msaa nélkül 28/39. a 30-40%ot fejlesztők mondták, konkrétan a project: carshoz le is írta a játék fórumán a stúdió igazgatója. [link] [link]

ha beválik, ha nem, Abu csak azt írja le, amit a fejlesztők különböző nyilvános vagy zárt fórumokon (ami lehet egy játék fóruma, közösségi média (fácsé, twitter, stb.), expó) elmondanak.
pl. twitteren fél óra alatt ki tudnád te is keresni jónéhány játékstúdió vezető fejlesztőjét, és akkor elsőkézből lennének meg neked is ugyanezek az infók.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#11383) #85552128 válasza gbors (#11376) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nem arról volt szó, hogy a DX12-vel szép grafikát eltrédeljük a sok drawcallért egységért... Mert ezzel csak egyik problémát lecseréltük a másikra, sőt visszafejlődtünk...
Bár így végül is elég egy sivár map a játékba, vagy majd max variálják egyik barna másik zöld lesz. :C
Amúgy az effektek is bűn rondák nagy szikrázás, lövöldözés, de azt se látod honnan/hová.

Még 1080p - high mellett is 99%-ban GPU limites: [link]

[ Szerkesztve ]

(#11384) schawo válasza gbors (#11376) üzenetére


schawo
titán

Biztos, hogy nem attól jó vagy szép egy játék, hogy kilóban mérik azt egységeket. Úgyse lehet őket egyesével irányítani, akkor pedig még rosszabb is, ha egy csoport 100 pontszerű, de nullára zoomolva rogyásig kidolgozott egységet tartalmaz, mintha 15 látható méretű, normálisan kidolgozottat. Pont ezt mondom én is, hogy sikerült túltolni a DX12-t.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#11385) -Solt- válasza mcwolf79 (#11375) üzenetére


-Solt-
veterán

Bár nem tartom magam a brigád tagjának, de részemről amit műveltek már annyira ciki, hogy ide inkább már nem ereszkednék le... unalmas ugyanazokat a köröket megfutni úgy, hogy az eredménye a nullával egyenlő.

Ha nagyon őszinte akarok lenni, szó szerint nekem kellemetlen az, hogy van olyan ember, akinek arra merevedik meg a kis pöcörője, hogy vélt vagy valós negatív híreken örömködik, és kizárólag a kárörvendés okoz neki boldogságot. Nem akarok nagy szavakat használni, de ez a lelki szint szó szerint szánalmas...

www.smart-bus.hu

(#11386) Laja333 válasza mcwolf79 (#11375) üzenetére


Laja333
őstag

Miért kéne reagálni AMD fanboyoknak? Ti vagytok rápörögve a témára és fröcsögtök itt. :U Ahogy Yllgrim is mondja, van az a szint, ami alá már nem érdemes menni. No offense, de ha van értelmes téma és normális hangnem, akkor lehet vitatkozni. A téma meglenne, de a stílus nincs. Adjátok ki magatokból a frusztrációt előbb. ;)

[ Szerkesztve ]

(#11387) Locutus válasza -Solt- (#11385) üzenetére


Locutus
veterán

Hát igen, el kell gondolkodni rajta, hogy PH ne heccelje tovább a népet a részrehajló hangvételű cikkeivel, mert számtalanszor fordítva sült már el a sok beharangozott világmegváltás.
Talán emiatt IS érzi úgy sok ember, hogy már röhej tárgyává kell tenni, ha valami nem úgy alakul a Mantle/DX12/GCN/AMD fronton.

[ Szerkesztve ]

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#11388) -Solt- válasza Locutus (#11387) üzenetére


-Solt-
veterán

Én nem látom a heccelést a PH-s cikkekben... rendre feltételes módban íródnak, és az akkor rendelkezésre álló információk alapján vonnak le következtetéseket. Tény, hogy Abu cikkeiből érződik az AMD szimpátia, de aki ebből pro és kontra szélsőségek felé (világmegváltás belelátása) megy el, az inkább magában keresse a hibát. Szerintem... :)

A nem úgy alakul sztorit én például egyáltalán nem látom. A Mantle egyértelmű sikersztori nekik, ezt már párszor kitárgyaltuk. A DX12-ről érdemben még semmit nem lehet kijelenteni, mint ahogy a VR-ről sem. A GCN idesorolását meg nem igazán értem... azzal van a legkevesebb gond.

[ Szerkesztve ]

www.smart-bus.hu

(#11389) #52815360 válasza -Solt- (#11388) üzenetére


#52815360
törölt tag

Pedig másra nem igazán jók, csak heccelésre. Tele vannak találgatással, valamint vélt meg valós problémákkal, amiket mi úgysem tudunk megoldani, mert se intel, se amd, se nv mérnökök nem vagyunk. Egyszerű user ennyit lát a cikkekből : szar az intel, szar az amd, szar az nv, aztán nyomja a komment gombot.

(#11390) sayinpety


sayinpety
tag

Az Ashes/Nitrous velemenyem szerint attores. Nem lattam jobbat. Neztem mit szamolnak, am sajan enginem nem tudna kiszamolni. 100+ shadow casting lights raadasul real-time. :-o
Nem ismerek enginet, ami nyolcnal tobbet szamol. Szerintem jatekok 99.99% maximum kettovel szamol.
Azt nem ertem hogyan generalnak ilyen gyorsan terraint. Nekem hasonlo minoseg 10 perc Corei7 5960x CPUn. Atlag CPUn fel ora. :-( AVX2t nagy remenyekkel fogadtam, am +10% nem segit.

(#11391) Yllgrim válasza sayinpety (#11390) üzenetére


Yllgrim
őstag

:Y :R Fejlesztoi szemmel te hol latod a kulonbseget DX11 es DX12/Vulkan kozott, gyakorlatban ez mit jelent a szamunkra?

(#11392) Locutus : Olvass vissza 2 hozzaszolast es gondold at ujra. A technologianak fejlodnie kell, igy vagy ugy. Lehet csoszogni is es lehet ugralva haladni is.

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#11392) Locutus válasza -Solt- (#11388) üzenetére


Locutus
veterán

Az elmúlt években a piac reakciója rendre elmaradt az AMD féle wishthinkingtől, hiába próbáltak véleményvezérré válni ezekkel. Az Ashes csak egy n+1. példa erre. Nem csoda tehát, ha már mindenki fenntartásokkal kezeli az ilyesfajta cikkeket.

Abu meg szemmel láthatóan nem akar változtatni azon, hogy ezekből az AMD-közeli forrásokból építi/fordítja a cikkeit. Hiába van bennük igazság, meg nyilván technikailag megalapozottak is, ha a piac másik 82%-a nem ezt az irányt látja a jövőnek, és nem valósulnak meg, vagy nem úgy valósulnak meg, akkor mindig is mutogatni fog a nép, és egyre kevésbé veszi komolyan ezeket.

A Mantleről is csak az AMD szeretné elhitetni azt, hogy mekkora sikersztori, a felhasználóknak erről már egész más a véleményük. A VR és a DX12 is pontosan ugyanilyen jóslathalmaz jelenleg. Egy része talán megvalósul, és az a része is évek múlva. És míg az nvidia hardverei ki tudják szolgálni a jelen követelményeit, az amd-é pont ebben maradnak el. Ezért vettél te is 980TI-t ugye. A jövő meg pont senkit se érdekel addig, amíg be nem következik. Addigra meg megint más lesz a hardveres felállás nvidia fronton is már.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#11393) sayinpety válasza Yllgrim (#11391) üzenetére


sayinpety
tag

Nekem a legnagyobb kulonbseg a profilozas/debugolas. D3D11ben sok tenyezot nem latok. Ha nem fut gyorsan a kod sokszor nem tudom megallapitani miert. Oruletbe kerget az IHV support. Vegre jo valami am jon egy driver, amitol rosz lesz. Elkuldom a kodot elemzesre, visszadnak egy masik kodot. Beirom elromlik a teljesitmeny masik hardwaren. Honapokig megy ez. D3D12ben latom mi tortenik. Latom a hibat, ki tudom javitani. Uj driver sem rontja el.
D3D11 rendererben volt olyan hiba, amit sosem sikerult javitanom. Barmit csinaltam egy IHV teljesitmenye mindig nagyon rosz lett. Tudtam mi a baj, am egyik IHV sem akart driveren modositani. Cserebe kaptam toluk kodot. Vegul az AMD kodjat epitettem be, mert csak picit lassitotta le Intel/Nvidia hardwareket.
D3D12ben visszanyertem a teljesitmenyt Intel/Nvidia hardwareken. D3D12 rendererben is volt sok hiba, am ket het alatt ki tudtam eddig javitani mindet.

(#11394) Yllgrim válasza sayinpety (#11393) üzenetére


Yllgrim
őstag

Koszonom a valaszt! :C

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#11395) TTomax


TTomax
nagyúr

The Witcher 3 Wild Hunt - Hearts of Stone GPU test

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#11396) Laja333 válasza TTomax (#11395) üzenetére


Laja333
őstag

Változott valami a motorban, hogy ezt újra ki kellett mérni?

(#11397) Abu85 válasza Locutus (#11392) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nincs olyan, hogy AMD vagy NV közeli fejlesztő. Fejlesztő van. Sajnos arról nem lesz előadás, hogy az Ubisoft és a Rocksteady kiáll, hogy "na ezen csúszott el a PC-s port". Pedig érdekelne, de mit mondhatnának... Max az NV állhatna ki, hogy "márpedig az összes cuccunk jó, csak hülye fejlesztők használják ezeket", de ilyen sem lesz, mert az rombolná a partneri kapcsolatokat. Szóval ebből nem igazán lehet főzni. Csak arról lehet hír, aki kiáll és bemutat valamit, ami jön.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#11398) #Morcosmedve válasza Laja333 (#11396) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Továbbra se működik rendesen a Hairworks és gyászos a HBM-es AMD széria.

© asszongya'hogy

(#11399) -Solt- válasza Locutus (#11392) üzenetére


-Solt-
veterán

Nem fenntartással kell kezelni, hanem a helyén. Azt kell megérteni, hogy azok a cikkek az akkor rendelkezésekre álló információk alapján születnek, és nyilván nem tudják számításba venni azt, hogy adott eseményre, jelenségre a többi piaci szereplő milyen választ ad. Ezeket a cikkeket jóslatként kezelni szerintem júzer error. Később számon kérni, hogy "ha-ha" nem is úgy lett, meg kifejezetten ellenszenves. Utólag okosnak lenni a legkönnyebb... Senki nem tart vissza senkit attól, hogy akár logout cikk formájában megírja az ellenvéleményét már akkor, ami aztán később számon kérhető rajta.

A piaci olló meg nem azért nyílik, mert az AMD "jóslatai" nem jöttek be, hanem azért, mert volt pár hibás gyakorlati húzásuk, illetve kötve van a kezük a GCN-l, amire aztán az NV zseniálisan reagált. Tudták nagyon jól, hogy a GCN fogyasztása érdemben nem csökkenthető ezen a csíkszélességen, viszont a jelenlegi korlátok miatt a tudását sem lehet kihasználni rendesen. Erre kijöttek egy olyan termékkel, ami a jelenlegi keretek közt kitűnően szerepel, ráadásul kurva jól fogyaszt. Innentől kezdve meg az egész egy öngerjesztő folyamat, amit egyre nehezebb lesz megfordítani.

A Mantle nem a felhasználóknak készült, nem az volt az elsődleges célja, hogy a júzerek közt sikersztori legyen, de ezt már szerintem párszor átrágtuk, nem akarom előröl kezdeni. A lényeg, hogy ha minden sztorijuk így alakulna a jövőben, akkor sok gondjuk nem lesz szerintem.

Abban egyetértek, hogy az AMD a jelennel hadilábon áll, de ez főleg az árazásnak köszönhető. Semmi gond nem lenne az eladásokkal, ha az áraik nem szálltak volna el. Én is csak azért vettem a 980Ti-t, mert olcsóbb is és gyorsabb is a Fury X-nél ott ahol én használom. Ha a teljesítménykülönbségek jelentkeznének az árazásban, akkor valamelyik Fury-t vettem volna. Sőt, a 390X is érdekelt volna, de ott tartunk, hogy egy használható darab majdnem annyiba kerül mint egy custom 980, ami azért alapból ad neki vagy 15%-t, és még jobban is fogyaszt. Amíg ilyen anomáliák vannak, addig nem fognak az eladások nőni, de ennek szerintem semmi köze a technológiai kérdésekhez.

Azt kéne megérteniük, hogy a jövőbeli vélt vagy valós technológiai előnyöket csak akkor lehet eladni, ha a jelen követelményeiben is versenyképesek. A jelenlegi divat a teljesítmény / fogyasztás arány. Ha ott szarul állnak, akkor adott terméket úgy kell árazni, hogy felkeltse az érdeklődést, és amikor versenyképes az ára, akkor lehet hivatkozni arra, hogy és még pluszban majd erre meg arra is jobb lesz.

Ilyen helyzetben a bevétel kiesés garantált, mert vagy kisebb haszonnal kell adni, vagy jóval kevesebb fogy belőle, viszont szerintem még mindig jobb tárgyalási alap ha az eladások jók, mert nem mindegy, hogy milyen piaci részesedéssel ülnek le 1-1 asztalhoz. Itt az alapján amit innen kívülről meg lehet ítélni, hibát követtek el.

www.smart-bus.hu

(#11400) gbors válasza schawo (#11384) üzenetére


gbors
nagyúr

Lehet, nem vagyok nagy RTS játékos. Logikus, amit mondasz, de lehet, hogy más tudna jó érveket felhozni a sok egység mellett.

(#11388) -Solt-: a Mantle egy potenciális sikertörténetnek kb. a 3. lépcsője az ötből. Az eddigi kísérleteken az látszik, hogy a negyedik lépcsőfok (kisebb CPU-igény) már csak félmagas, az ötödik (jelentős extra perf) pedig még mindig álom.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.