Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) rocket


rocket
nagyúr

AMD quizzed over sharp drop-off in R&D expenditure

#9000: Próbáld a Fraps-ot, a programban az FPS fulon lehet beallitani, hogy a frametimest is loggolja, aztán Fraps bench viewer programmal lehet megnezni.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#9002) HSM válasza deadwing (#9000) üzenetére


HSM
félisten

BF4 alatt van rá konzolban opció, szép grafikont is rajzol a kép sarkába.

(#9003) daveoff válasza HSM (#9002) üzenetére


daveoff
veterán

:K Perfoverlay.DrawGraph 1

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#9004) Ren Hoek válasza Abu85 (#8982) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Semmi hír az AOTS tesztekről? Tűkön ülünk. Csak szivároghatna valami már.

(#9005) Kolbi_30 válasza deadwing (#9000) üzenetére


Kolbi_30
őstag

nekem 90-70 FPS Ultra beallításokkal 64/64 serveen. 1080P felbontáson Mantlevel. a konfigomal.

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#9006) deadwing


deadwing
addikt

Köszi mindenkinek, holnap méregetek egy kicsit, ma meló van reggelig.

(#9005) Kolbi_30: nem az fps miatt volt a kérdés, persze az is számít hogyne, de jelenleg a time-frame-re vagyok rápörögve mocsok módon :)

60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!

(#9007) gézu válasza Ren Hoek (#9004) üzenetére


gézu
őstag

...The games media does have the okay to release benchmark results to the public. The embargo on their results is early next week.

...The answer to DX12 vs. DX11: It depends. DX12 won't make your video card faster. What it does is ensure that your video card is fully utilized.

[ Szerkesztve ]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#9008) HSM válasza deadwing (#9006) üzenetére


HSM
félisten

Emlékeim szerint még azt is ki tudja írni, mennyi időt tartott a CPU-n és mennyit a GPU-n a feldolgozás, tehát látod, melyik a szűk keresztmetszet.

(#9007) gézu: Szerintem még így sem teljesen pontos. Inkább azt teszi lehetővé, hogy a lehető legjobban kihasználható legyen, amennyiben a fejlesztő rendelkezik a megfelelő tudással ezt előhozni. A DX11-ben ez elérhetetlen, akkor is, ha a fejére áll a fejlesztő. A durva CPU-s és VRAM kezelési korlátokról nem is beszélve DX11 alatt.

(#9009) Ren Hoek válasza HSM (#9008) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Igen ezt várom én is főképp... Hajszálon voltam, hogy cserélem a 4570-et egy 4690K-ra, de új lap is kellene hozzá... aztán DX12 alatt meg még sokáig bőven jó lehet az az i5. Még DX11 alatt is elég, pár kivételtől eltekintve. 970/290X mellé...

(#9010) #35434496


#35434496
törölt tag

Na hol van az fx huszár? ;] :D

(#9011) h1mpi válasza #35434496 (#9010) üzenetére


h1mpi
nagyúr

;]

[ Szerkesztve ]

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9012) MiklosSaS válasza h1mpi (#9011) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Csinalja a kihajcsa 5960X-et alazo videokat es teszteket.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#9013) h1mpi válasza MiklosSaS (#9012) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ne essünk túlzásba, Nekem az is elég, ha FS alatt megveri a 4790K-m physics scoreban ;]

[ Szerkesztve ]

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9014) MiklosSaS válasza h1mpi (#9013) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Hat oda le kell kapcsolnia 4 szalat..orajelet meg 2.5 GHz korul belonie.

[ Szerkesztve ]

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#9015) Ren Hoek válasza h1mpi (#9013) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Majd amikor FX+290X AOTS-ban lebulldozerezi az i5+970-et akkor nézegessünk :D
Amúgy lehet benne valami, mert AOTS jól skálázódik több magra.(Amúgy AOTS semmit se jelent jelenleg mert csak egy kihegyezett techdemo... nem hiszem, hogy DX12-ben 8 magra fogják reszelni a dolgokat. Bár ez is abszolút játék és egységszám/környezetfüggő)

(#9016) h1mpi válasza Ren Hoek (#9015) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Valami valós alkalmazást keress, ami közel áll a játékokhoz, ne 1-1 tech demót :P Amúgy meg majd, akkor röhögök, ha az intel és az nvidia is majd annyit gyorsul DX12 alatt, mint az AMD :DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9017) Ren Hoek válasza h1mpi (#9016) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Nem kell ezen röhögni, mert így is lesz. :) Esetleg AMD azért nyerhet kicsivel többet, mert nagyon szarul vannak megírva a DX11-es driverek. A Ti-dnek meg tuti nem lesz hátránya. Remélem a 970-emmel is elbóklászok egy másfél évig még. Deus Ex-nek kell futnia mindenképpen, nekem az lesz a fő DX12 teszt. Ha nem megy jól, akkor összespórolok egy Fury Pro-ra.

(#9018) velizare válasza h1mpi (#9016) üzenetére


velizare
nagyúr

:F játék lesz belőle. mintha a gta5 beépített benchmarkját néznéd.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#9019) Ren Hoek válasza velizare (#9018) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Nevezhetjük tech demo-nak, mert direkt a DX12 full kihasználására koncentráltak eléggé extrém módon. Nem is fekszik a jelenlegi architektúráknak... de ez csak egy RTS játék, és totál nem reprezentálja a reális, (korai) DX12 játékok körét. GOW DX12 már pl jobban tükrözheti az erősorrendet. Q3 2015?

(#9020) h1mpi válasza velizare (#9018) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Én a játékoknál már csak a végleges verziót hiszem el, sőt biztos lesz egy csomó bug és fail az első pár DX12-es játék esetében. Sok játékkészítő studió még DX11-re se tudott sokszor kiadni jól megírt/portolt játékot (Ubisoft pl.)

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9021) imi123 válasza h1mpi (#9020) üzenetére


imi123
őstag

Arról nem is beszélve hogy jó esetben fogják és egy az egyben átírják.
A gond csak az hogy Ps4 és XOne-al már most küzdenek a fejlesztők.
Ez kb behatárolja a lehetőségeket.Fejlődés kb nulla és programozó kapacitás nagy része a konzolokra csoportosítva.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9022) mcwolf79 válasza imi123 (#9021) üzenetére


mcwolf79
veterán

Abu megmondta, hogy most jön majd a konzolos és PC-s (leginkább AMD VGA-s) KÁNAÁN :DDD
JA, mégsem :P

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#9023) Televan74 válasza mcwolf79 (#9022) üzenetére


Televan74
nagyúr

Mondják ezt az NV fanok!!! :DDD

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#9024) -Solt- válasza imi123 (#9021) üzenetére


-Solt-
veterán

Még csak most jön boxra a DX12... miből gondolod, hogy küzdenek vele? :)

www.smart-bus.hu

(#9025) kovsol válasza imi123 (#9021) üzenetére


kovsol
titán

Persze, hogy a konzolra összpontosítanak, mert abban van a pénz.

(#9024) -Solt- konzolon már a kezdetek óta van alacsony szintű programozásra lehetőség, nem volt DX11 limitáció.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#9026) Abu85 válasza imi123 (#9021) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A konzolokat és a PC-ket is teljesen másképp fogják programozni a következő években, mint például ma. A fejlődés lehetősége igen jelentős, mert lassan átírják a motorokat arra, hogy a CPU-ról egyre több feladat a GPU-ra költözzön. A SIGGRAPH-on már egészen érdekes koncepciók kerültek elő, amelyek nagyon aktív projektek. Persze nincsenek még bevetve, mert nincs rá kész az alapul szolgáló motor, de 2016-2017 környékén már látható lesz az eredményük. Ezeket az újításokat majd PC-be is mentik át, ahogy zajlik a GPU-k integrációs folyamata.

(#9025) kovsol: Azért volt. Az Xbox One eredeti API-ja így is sokkal lassabb, mint a PS4 low-level API-ja. Persze más kérdés, hogy a fejlesztők többsége egyiket sem használja. Nem megfelelő az elavult motorstruktúra hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9027) -Solt- válasza kovsol (#9025) üzenetére


-Solt-
veterán

Lehetőség van, nem is mondtam, hogy nincs. Viszont ez még nem indokolja Imi123 hozzászólását... az utánakövetkezőt meg végképpen nem. :)

www.smart-bus.hu

(#9028) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért tegyük hozzá, hogy a programozói kapacitás egyértelműen a konzolokra van csoportosítva, tehát a PC-nek alapvetően az lenne a jó, ha a konzolok képességét másolnák. Viszont előkerült a SIGGRAPH-on is, hogy még mindig vannak olyan dolgok, amelyek konzolon elérhetők, míg PC-n nem. A DX12 nagyszerű előrelépés, de még mindig vannak hiányzó funkciók. Nincs GPU-s dispatch, rendezett atomi operáció, template támogatás a shader nyelvre, crosslane swizzle, stb. A Vulkan API ezek jó részét még behozza, vagyis az év végére tovább záródik az olló. Ez nagyszerű lesz a PC-nek. A következő év azzal fog telni, hogy minden gyártó csináljon Vulkan 1.0 és OpenCL 2.1 implementációt, mert ezekkel a két konzol képességeinek nagyon-nagy része lefedhető szabványosan.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9029) kovsol válasza Abu85 (#9028) üzenetére


kovsol
titán

Vulkan API-t amúgy milyen mértékben támogatják a mai forgalomban lévő GPU-k?

May the Force be with you!

(#9030) Abu85 válasza kovsol (#9029) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A core specifikációkat nagyrészt támogatják az elérhető hardverek. Itt igazából az a kérdés, hogy a gyártók meddig készítenek támogatást, mert az AMD és az NV visszamehet a TeraScale 2 és a Fermi generációig is, csak nem biztos, hogy megéri. Bizonyos, hogy a Vulkan esetében inkább az húzza majd meg a határt, hogy mire írható értelmes sebességű implementáció. Ebből a szempontból leginkább a 2012-től elérhető hardverek lehetnek támogatottak.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9031) Ren Hoek válasza Abu85 (#9030) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Ez amúgy azt jelenti, hogy egy nem támogatott funkciót emulálni kell ugye? Ez az emuláció ha jólértem a CPU-n zajlik? Vagy a GPU compute egységein esetleg, durva sebességcsökkenéssel?

[ Szerkesztve ]

(#9032) Abu85 válasza Ren Hoek (#9031) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A core funkciókat emulálni kell, ha nincsenek meg. De az opcionális funkciókat nem kötelező támogatni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9033) Ren Hoek válasza Abu85 (#9032) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Akkor ha jól értem CPU-t fogyaszt az emuláció?

[ Szerkesztve ]

(#9034) imi123 válasza -Solt- (#9027) üzenetére


imi123
őstag

Én csak próbálom kompenzálni a Ti hurrá optimizmusotokat.
Én azt látom hogy a mostani konzol generáció már a kiadásakor is kevés volt.
Ha ezekhez a konzolokhoz kell visszatartani a Pc-t akkor nem biztos hogy annyira fényes a helyzet.

Abu.

Async shader mennyire életképes Dx11-el?
Van a Dolphin emunak async opciója.Lehet neki értelem Dx11-el?

[ Szerkesztve ]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9035) Sheld


Sheld
senior tag

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, két asztali gépet szeretnék összerakni, egyetlen játékra. Star Wars Battlefront. EZ fusson multiban, a többi nem lényeg.

A processzor egy 860k-s AMD lett, a videókártyával kapcsolatban nem tudunk dönteni.
R7 260X vagy GT 750Ti

R7 260-ból elvileg lehet 260x-et csinálni egy kevéske tuning-al. Kérdés az, hogy mennyi a különbség a 260x és a 750Ti között. Néztem videókat is, teszteket olvasgattam. Felbontás FHD felé biztosan nem fog menni, jelenleg egy 1366*768-as monitort vadászok, nekem az a felbontás bőven elegendő.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

(#9036) Abu85 válasza Ren Hoek (#9033) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ha emulációra van szükség, akkor az igen CPU oldali többletterheléssel jár.

(#9034) imi123: Egyelőre érjük el azt, hogy a PC tudásban nagyjából felzárkózzon a konzolokra. Az már egy nagy fejlődés lesz az egész iparnak, mert rengeteg konzolos optimalizáció átmenthető lenne. Utána majd lehet szépen tovább haladni. Valószínűleg ez egy hosszabb folyamat lesz, de 2017 környékére bizonyosan sok lesz a konzol és a PC között a hasonlóság, ahogy tör előre az integrációs folyamat PC-n.

Semennyire. A DX11 API nem multi-engine.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9037) imi123 válasza Sheld (#9035) üzenetére


imi123
őstag

Szerintem várj egy kicsit.
Most jön ki a GTX950.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9038) FollowTheORI válasza Sheld (#9035) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem mindegy mert mindegyiken szarul fog menni (relative) és nem csak a VGA miatt. :)

Amugy 750Ti ezek közül mindenképp.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#9039) imi123 válasza Abu85 (#9036) üzenetére


imi123
őstag

Elérni a konzolok tudását.Mi a cél? 900.P 30.Fps?? :DD

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9040) FollowTheORI válasza imi123 (#9034) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem nem volt kevés... :)

Rengeteg dolog még mindig nincs PC-n, pl közös memória és cache hozzáférés, stb.

PC-n csomó ilyen lassító dolog van amit át kell hidalni vagy ki kell küszöbölni trükkökkel.

Ráadásul igazán a hardvert még konzolon sem használják ki, jövőre jönnek az igazi nextgen játékok első futárai.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#9041) Sheld válasza imi123 (#9037) üzenetére


Sheld
senior tag

Köszönöm! Bár kérdéses lesz az ára. Ha ilyen 40ezer forint környékén lesz, az tökéletes lenne, feljebb már csak nagyon foghúzósan lehetne menni árban, vagy egyáltalán nem sajnos.

Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!

(#9042) imi123 válasza Sheld (#9041) üzenetére


imi123
őstag

Sajnos árat nem tudok mondani.
40 ezerért már lassan kapsz egy 670-est is használtan Ph-n.Az megeszi reggelire mindkét kiszemelt kártyát.
Én használtam egy EVGA-t amit 40-ért adtam el.Bőven visz mindent.

[link]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9043) Anubris válasza Sheld (#9041) üzenetére


Anubris
őstag

Esetleg a használt piacot is érdemes lenne megnézned ha az szóba jöhet.

(#9044) -Solt- válasza imi123 (#9034) üzenetére


-Solt-
veterán

Kifejezetten érdekel milyen hurrá optimizmusról beszélsz!? :) Az, hogy az ember nem rúg bele a földönfekvőbe minden félórában, még nem jelent hurrá optimizmust. Sokszor gond, hogy olyanokat láttok bele az ember mondandójába ami nincs ott, majd ezt visszavetítitek ránk.

Idáig sem a konzolok miatt volt visszatartva a PC, ezután sem lesz így szerintem. Részemről én rühellem a hülyegyerekképző dobozt, de ettől még nem érzem úgy, hogy kevés lenne a hardver alattuk. Ráadásul nemcsak grafika van a világon... :)

www.smart-bus.hu

(#9045) imi123 válasza -Solt- (#9044) üzenetére


imi123
őstag

Ne haragudj nem konkrétan rád gondoltam.
Abban remélem egyet értesz hogy van egyfajta csodavárás.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9046) -Solt- válasza imi123 (#9045) üzenetére


-Solt-
veterán

Ne viccelj, amíg kulturált a hangnem és a stílus, addig nincs gond a vélemény különbséggel! ;)

Csodát szerintem senki nem vár, az viszont benne van a pakliban a jelenlegi infók alapján, hogy záródik az olló szára, illetve, hogy kap egy kis lendületet a PC... Azt meg úgyis az idő dönti el, hogy ezekből mi valósul meg. Az elvi előnyök az NV fölénye miatt biztos nem fognak teljes mértékben átülni a gyakorlatba, ebben szinte biztos vagyok. Sajnos...

www.smart-bus.hu

(#9047) h1mpi válasza -Solt- (#9044) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ez a konzol=hülyegyerekképző doboz mehet az aláírásomba? :DD

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#9048) imi123 válasza -Solt- (#9046) üzenetére


imi123
őstag

:R

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#9049) daveoff


daveoff
veterán

DirectX 12 can give 20% FPS Boost on PC

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#9050) keIdor válasza daveoff (#9049) üzenetére


keIdor
titán

Szaros 20%?? Ennyit a nagy gyorsulásokról... és ez még mindig "can give" nem pedig "will give" nagyon nem mindegy ez se...

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.