"a véglegesben"?
Már négy darab WHQL stable (15.7 | 15.7.1 | 15.7.1-hotfix | 15.7.1-hotfix2 \\\ először azt hittem, hogy az épp csak megjelent Win10 hülyéskedik, hogy minden nap újra letölti ugyan azt driver-t, de aztán az AMD honlapon is leírták utólag, hogy hotfixek jöttek) és két ezektől újabb béta (15.9 | 15.9.1) is kijött a Win10 hivatalos startja óta (lassan itt a TH2, kvázi 10.1 vagy 10-SP1, ahogy tetszik).
A végleges SW játékra gondolsz? Miért lenne mérföldkő egy új játék, ha vannak régiek is, amiket érint?
Az AMD sokszor túlzottan szó szerint is a jövőben jár, a jelen pedig "már" nem számít. Mire beérik az idő a korábban a jövő-jelenre tervezett feature-re, addigra rég megfeledkeznek róla és helyette a jelen-jövőről beszélnek.
Talán nincs ez máshogy a Mantle-el sem, és ahogy elnézem már a TrueAudio is történelem. -> Ez működik még vajon Win10 alatt ... abban az egyetlen játékban, amiben elérhető egyetlen effect erejéig?
Pedig nálam komolyan szempont volt vásárláskor. Nagyon hiányolom a normális játékhangzást a Vista megjelenése és EAX eltűnése óta és be tudtak etetni, hogy a PS4-ben is nagyon hasonló DSP van, így tényleg használva is lesz PC-n...
Észrevettem, javarészt DX11-el játszottam végig (bár a DLC-k nagyja még hátra van). De szerintem Win10 alatt legalább olyan gyors DX11-el, mint Win8-al volt a Mantle-el, szóval ha nekilátok szórakozni a DLL file-okkal, sokat akkor sem nyerek.
Mondjuk, ha nem lenne felrántva az i5-2500K 3300-ról 4700MHz-re (vagy egy AMD APU-m lenne ) akkor lehet, hogy megérné (sőt, akár kimondottan hiányozna tuningolatlan APU-val a 290X mellett).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."