Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10857) sayinpety válasza daveoff (#10850) üzenetére


sayinpety
tag

Draw-level preemption alkalmatlan virtualis valosagra. David Kanter megallapitasa jogos.

Async timewarp queue overloadhoz vezethet. Geforce driver nagyon rosszul reagal ra. A driver tolt fel egy queuet, am ugyelni a parancsok sorrendjere. Sajnos a software sokszor hibazik. A timewarp beszorul egy batch moge es sokat varhat. A driver nem rendelkezik eleg informacioval hogy meghatarozza meddig fog futni egy batch. Sajnos nemreg derult ki hogy a grid management hardware nem valtoztathat a parancsok sorrendjen.
Ket tenyezot vettem eszre Geforceon. Kiszamithatatlan a viselkedes. Barmikor beragadhat a timewarp egy draga batch moge. A timewarp futtatasa alacsony hatekonysagu. 45bol csupan 10-15 timewarp erkezik idore, tobbi lekesi a frissitest.
AMD implementacio sokkal elonyosebb. FuryXen sosem kesik a timewarp. Valamiert a Radeonon a DXKG alig hasznal processoridot. Geforceon elvisz egy Haswell magot, nem ertem miert. Talan sok szimulaciot futtat a runtime a helyes sorrendert? Radeonon talan ez azert nem kell, mert az ACE/HWS out of order hardware.
Nagyon furcsa, hogy Oculus miert egyetemesen hatarozza meg CPUt. Core i5 valoban kell Geforce 970hez, am Radeonhoz eleg Core i3, vagy kevesebb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.