2024. április 27., szombat

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• Gran Canaria

Majd lesz címlapos bejegyzés, amit ha hazaértem, akkor írok... :DD

total90 11 éve 0

• 3. nap, Gran Canaria

Feruár 19.

Az esti buli után igencsak jól sikerült az alvás, laza 10-es megint belefért. Viszont az ébredés könnyen ment, pikk-pakk felébredtünk és egyből neki is láttunk a reggelinek.
    Rántottát csináltam hagymával és ez utóbbi valami extra. Annyira zavtos, meg finom, hogy én ilyet még nem ettem. Itt a természeti adottságoknak köszönhetően a zöldség és a gyömölcs is

nagyon ízletes. Sajnélni is fogom ezeket az ízeket, ha vissza kell menni :(

Reggeli után elmentünk vásárolni kicsit. AZ első út a zöldségeshez vezetett, ahol gyömölcsöt is árulnak. 2 jó nagy szatyorral battyogtunk haza, hagyma, krumpli, papaja, banán, kiwi... amit

épp megkívántunk és mindezért nem egsz 5€-t fizettünk.
    Azon filóztunk, hogy nyugdíjasént (már csak 38 és fél év...) ide költözni az álom lenne, Német nyugdíjból meg meg lehetne lenni egész jól. Na mindegy, addig még van idő.
    A további vásárlás abból állt, hogy vettünk gyékényt a törölköző alá a strandra meg napernyőt. Egy napra bérelni ezeket 15€, na mi most ezt a 3-at megúsztuk annyiból és annyi a "rossz"

benne, hogy ezt vinni kell minden nap. Kemény 2 kg, mi lesz velünk :)

total90 11 éve 0

2. nap, Gran Canaria

18-án "korai" kelés volt. A klíma itt nagyon penge, akkorákat lehet aludni, hogy ihajj. 10 óra alvás egyben, semmi felébredés, az sem zavart, hogy közel van viszonylag a közút és volt

forgalom. Lefekszik az ember és már alszik is.
    Ébredés után reggeli, szomszédban épp van egy bevásárló központ, csak át kellett lépni friss zsemléért és egy kis belevalóért. Hotelben nem kértünk reggelit, mert időhöz kötött és az

nekünk nem jó. Nyaraláskor szerintem senki nem akar időbeosztás szerint enni-inni, rohangálni.

Kaja után a város egyik felébe indultunk el sétálni. Közben fotóztam... érdekes ez a sziget. Gyönyörű, zöld itt minden. Külön tetszik, hogy a körforgalmak is zölden, pálmafákkal, hatalmas

kaktuszokkal vannak beültetve. Meg úgy minden azzal van beültetve. Mind ha egy botaikus kertbe szakadt volna egy kis város.
    Sok helyen csak úgy az út mellet gyümölcsfák, olyan gyümölcsökkel, amiket máshol venni kell pénzért. Itt levenni a fáról :) Meg egyébként naaagyon olcsón adják a gyümölcsöt. Pl. banán

kilója 45 cent. Szóval már kezd banán túltengésem lenni :) De meg a papaja valami isteni. Mézédes, kiló számra lehetne kajázni.

total90 11 éve 2

• 1. nap, Gran Canaria

Elég nehézkesen indultunk meg Németországból, valami járat, ahonnét átszálltak, az késett és várni kellett rájuk... Aztán még a csomagokkal is valami szopás volt a berakodáskor, így közel másfél órával később őrkeztünk meg a szigetre.

Az első élmény az wow, egzotikus a sziget nagyon. Elvileg egy kihűlt vulkánképződmény, de ennek ellenére szép zöld, sok a növény. Egyedül a hegyeken látszik, hogy mi az alapja.
    Rengeteg az óriás kaktusz, de ilyen 5 plusz méter magasak és a pálma is alap cucc itt. Sok más eextra növény is van, de majd lesznek képek, csak ma még ezzel nem foglalkoztam.

Itteni idő szerint délután 5-re érketünk meg, aztán 6 után volt mire a hotel szoba kulcsát a kezembe nyomták... kis séta a környéken, óceán megtapogatása, majd séta tovább és éjfolkor vissza a hotel.
    Rengeteg a bazáros, még éjszaka is minden vackot rá akarnak sózni az emberre :)
    A parton drágáság van, drágább mint "bajor land", viszont fagyiból egy gombóc akkora adag, hogy elég is. Már majdnem szóltam a nőcének, hogy az egy bazzeg, normális vagy, meg sem eszem :DDD

Rengeteg a túrista és rengeteg a német. Mind ha szintén DE-be lennék. Minden árús beszél is németül, de angolul is.

Eddig egy dolog negetívum, a net:

total90 11 éve 5

• 12 óra és induláááás

:))

• Már csak 10 nap...

... és [link].

Várós, de alig telnek a napok, annak ellenére, hogy ezer dolgot csinálok. Teljéééé gyorsabban te nap ;]