Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#91) Batman2


Batman2
őstag

Emberek !

Az a vacak félautomata szivató sehogysem akar már egy jóideje bekapcsolni, hiába járok el úgy, ahogyan az le van írva a hidegindításnál a kézikönyben !!! :Y
(pedál lassan lanyom, felendeg, majd indítás)

Gyanakodtam a karburátorban levő egyik mágneszelepre, hogy az nem kapcsol és az a szivató, az adja a plusz üzemanyagot, de kiderült, az csak a plusz alapjáratot szolgáltatja, amíg teljesen be nem megelszik a motor !

A szivató az valamelyik kis gumimembrános, vákuumos idétlen szelep által kapcsolna be, ahogy értettem a leírást, de azok a gumimemránok már elég ramaty állapotban látszanak, mikor tavaly szétszedtem az agész karburátort.

Szerintem azok nem működnek már, ahogy kell és azért sem kapcsol.

Tudja e valaki, hogy lehete e ilyen membránokat kapni egyáltalán négyütemű trabanthoz, vagy wartburghoz esetleg ??? :F :F

Illetőleg a másik jelensége, hogy melegedeőben levő motornál, ha elkezdek vele gyorsítani, akkor elkezd fulladozni a motor, mihyest visszaveszem a gázt kicsit, rögtön rendesebben megy, szóval gyak nagyon enyhe gáztöblettel gyorsul, lassan, különben rángatni és fulladozni kezd !!! :Y

Van valami pumpa, ami benyom plusz üzemanyagot mikor erősebben gyorsítunk és lehet, hogy az túl nagy cseppekben csomja be, vagy valahogy nem porlad el !!! :Y

Ki mit tud erről ??? :F

Annyit tudok még, hogy valszeg ez a pumpa nyomja be akkor is az üzemanyagot, mikor hidegindítás előtt lenyomom és felengedem a gázpedált, ezt láttam a saját szemmemmel, de az nem porlasztva nyomta be, csak egysezrűen bepisilte a benzint !!! :Y :Y

Nem tudom, hogy ez így megfelelő e, vagy annak köd formájában porlasztva kellene azt beadagolnia ?? :F :F

Üdv.:

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.