Tőzsde és gazdaság:
Hasznos információk az összefoglalóban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [DeFranco:] Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-08 12:00:40
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Ez regionális kérdés is. Annyi, hogy a pénzesebb részeken kevesebb a szakmunkás, és ők is drágán dolgoznak. Ahol meg nincs lóvé, ott kevés a munka, több az ember. És azért a mobilitás nem 100%. Illetve a beszakadás nem egyik pillanatról a másikra következik be, hiszen a futó projektek évekig tartanak. De ahogy a kolléga írta, és amúgy első kézből is tapasztaljuk, a tervezés lenullázódott. Amit pedig most nem terveznek meg, az 2 év múlva nem is fog felépülni.
Ilyen szempontból a melósoknak nincsenek túl jó kilátásaik Budapesten sem.