A teljes akkupakk cserere gondolsz? Mindenhol azt olvasom h csak egy ket akksit kell cserelni megfelelo szakinal es utana mehet megint egy jodarabig.
Be my computer.. Baby I'm a user!!
A teljes akkupakk cserere gondolsz? Mindenhol azt olvasom h csak egy ket akksit kell cserelni megfelelo szakinal es utana mehet megint egy jodarabig.
Be my computer.. Baby I'm a user!!
Kettőt cserélsz és 6-12 hónap múlva megint cserélsz kettőt, és így tovább.
A munkadíj meg elviszi a különbözetet.
Érdemes egyben cserélni egy használt komplett 2-3 éves akkupakkra.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Ha jó kocsit veszel ami nem rozsdás, nem eszi az olajat és hosszú távon számolsz vele akkor mindenképp érdemes egyben cserélni.
Annyira örülnék, ha nekem is mindent annyiért csinálnának meg, mint a Becsületesneppernek.
Ehhez még hozzájön 2 év rekord infláció.
Nekem, 10000Ft-ér még csak köszönnek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Már ott tartottam, hogy kérdezek itt, de találtam megoldást. Bocsi, megpróbálom kevésbé zavarosan. Szóval a Redmi9 Bt-n csatlakozik a Prius+ fejegységhez, és onnan a telefon elnémul. Így a Waze is elnémult, mert a P+ban nincs Android. Ugyan van saját Navi Európa térképe, de 2015-ös, szóval kell a Waze. Nos túrtam a beállítását és találtam egy olyan kapcsolót, hogy a Waze mindig a telefon hangszóróját használja. Nos a következő indítása óta a Waze újra hangosan navigál.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Üdv Fórumozók!
Lenne egy kérdésem hátha valaki tapasztalt már ilyet: Prius 4 elsö ultrahangos érzékelöre hibát jelez pár napja a kocsi. Egy hosszabb út után félreálltam de nem állítottam le a motort csak P-be raktam, majd késöbb elindultam de már hibát dobott a fedélzeti számítógép. Ami érdekes hogy nem zárlatot mutat hanem mintha koszos lenne. De hiába tisztogatom a hiba marad. Az elsö hiba után másnap reggel visszajött de pár km után eltünt majd a nap végéig nem is jött elö. Azután ismét jött másnap és most már fixen elöjön. Pár nappal korábban mostam a kocsit, lehet ott kapott valamit… ami még érdekes hogy mindkét sensor elején van egy kis benyomódás. Mintha egy kavics csapódott volna fel… lehet hogy ettöl ment tönkre? CA299-es szenzor van benne, ezekolyan 35-40.000 körül mennek ha lehet ezt nem lépném meg. Ahogy néztem rettentö sok ember ek vannak ilyen problémái de nem csal Toyota hanem más gyártók esetében is. Kicsit megbontottam a kocsi elejét, hozzáférek a szenzorhoz hátha csak vizet kapott. Minden tippet elöre is köszönök!
Ezek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
Szerintem a Prius club hungary FB csoportban tedd ezt fel, ott azonnal kapsz választ, tippet, szaki ajánlást .
Szia, köszi a tippet!
Én nem vagyok az FB-n de ismerös feldobta dolgot. Eddig semmi válasz…. Annyi fejlemény van, hogy vettem egy új szenzort, beraktam és a board compute azonnal hibát dobott ês irta hogy szerviz kell. Visszaraktam a régi szenzort ês azzal néha megy nêha jelzi hogy takarítsam le az érzékelöt. Szóval szerintem jó a kábel, jó a vezérlés stb. Itt most vagy az új gyári szenzor rossz (nem hiszem) vagy a compuetrben kell egy reset vagy engedélyezés az új hardware-re. De elég fura. Még 1 dolgot találtam a neten: a 2 legnagyobb ultrahangos autós szenzor gyártó oldalán is írják hogy erösen ajánlott a nagynyomású vizes takarítás mellözése illetve a szenzorra nem menjen mert meghibásodáshoz vezethet. Én pont autót mosattam pár nappal elötte… mindig tanul az ember…
köszi és üdv: Vodika
[ Szerkesztve ]
Ezek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
Update: nagyon úgy fest, hogy tényleg van egy engedélyezési folyamat amihez kell a TechStream software is. Ehhez még jönneegy kalibrálás is mivel itt tudni kell a szenzor sugárzási szögét stb. Szóval ezt buktam, de gondoltam megosztom hátha más is ebbe belefut.
Ezek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
Update: kész a vas. A szervíz 5 perc alatt ‚ beállította‘ amit kellett. Szerencsémre korrektek voltak, mivel én csináltam mindent igy ezért nem kértek pénzt,. Szerintem a kalibrálás is elmaradt, de ez van. Amúgy ugyanez a process érvényes az új Corollakra is. Mindent tanitani kell… ideje venni egy Techstream software+kábel combót.
Ezek mennek, meg a bárányfelhők.... Priviben gyorsabb! Normál esetben válaszolok privikre, kérlek tedd ezt TE is! Köszi!
Sziasztok,
A gyújtógyertya pontos típusa ez? DENSO SC20HR11
Milyen a gyári motorolaj pontosan?
P2
általánosan: Dexos1 Gen2 5w30 vagy 0w20
Total Quartz 9000 Future FGC 5W-30 (erősen ajánlott, FGC legyen, figyelni kell a betükre)
Eneos Sustina 5W-30
Valvoline Synpower DX1 5W-30
Fuchs Titan Supersyn D1 5W-30
GM Genuine Oil dexos1™ Gen 2 (GM / Opel DEXOS 1 GEN2)
Motul 8100 Eco-Lite 5W-30
Liqui Moly Special Tec DX1
Liqui Moly Special AA 5W-30
Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30
MOL Dynamic Gold DX 5W-30
P3
általánosan: Dexos1 Gen2 0w20
Eneos Sustina 0W-20
GM Genuine Oil dexos1™ Gen 2 (GM / Opel DEXOS 1 GEN2)
Total Quartz 9000 Future GF-5 0W-20
Toyota Motor Oil 0W-20 API SN Plus
Fuchs Titan Syn SN 0W-20
Lexus 0W-20 Advanced Fuel Economy Lexus Hybrid Drive
Liqui Moly Special Tec AA 0W-20
Mazda Original Oil Supra-X 0W-20
Mobil 1 Advanced Fuel Economy 0W-20
MOL Dynamic Gold DX 0W-20
Motul 8100 Eco-lite 0W-20 API SN
Motul Hybrid 0W-20
Wolf Ecotech 0W-20 FE
Shell Helix Ultra 0W-20 API SN Plus
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Köszönöm. P+ -hoz is lenne?
P+ -ban a P3 1,8-as motorja van
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Köszönöm!
Mennyi a fékfolyadék ajánlott csereperiódusa? Azt csak géppel lehet cserélni?
Én csak márkaszervízben cseréltetném a fékfolyadékot.
2 év után ráméretnék, majd évente mérés, 5 évben pedig mérés nélkül csere.
Gyárilag 2 éves cserperiódust írnak elő
Csak techstream használatával érdemes fékfolyadékot cserélni.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Köszönöm, akkor ott cseréltetem én is.
Üdv!
P2-ben cserélném a (szerintem) gyári izzókat, néha úgy érzem, hogy nem látok velük.
Olyan (H4) izzó kéne, ami több fényt tud, de nem kell cserélni 1-1,5 évente, na és a rendőr se baccon meg érte. Tipp: https://lumenet.hu/osram-night-breaker-silver-100-h4-dob
Kínából rendeltem jófajta ledet és polírozva lett a fényszoró.
Műszakira meg visszarakom a hagyományosat.
MC pite-re írj rá, ő tudja melyik a jó LED, amit itthon is lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Ja, a polír nálam is napirenden, 2,5 év alatt bemattult rendesen.
...ha LED , akkor Philips, vagy Osram, vagy a kísérletezés sokkal többe fog kerülni, és úgyis az a vége, hogy veszel egyet a fenti 2 márka egyikéből🙂
Sok embernek van ez P2-ben, teszi a dolgát szépen, de újabban létezik ez az easy led , ami szintén jó lehet, elvileg ez már minden előírásnak megfelel, persze nem fogadják el sehol, uh cserélni kell műszaki előtt. Én ezek közül választanék. Ráadásul passzív hűtéssel rendelkeznek, nincs macera, befér simán, nem igényel akkora légaramlast, hogy ki kellene vágni a kupakot.
A nightbreaker jó, de max 3 hónapot bír, ahhoz meg drága. Most cool blue van az én P2-esemben, most égett ki, 8 hónapot bírt.
Előtte , ahogy mindenki , ês Te is írtad, fényszóró felújítás , külső -belső polírozás, sajnos az enyém belülről is poros, karcos valamiért. Tatán 50 körül csinálnak ilyet, ha vki tud olcsóbban felújító céget, megköszönném.
Dluinet
Melyik az a jó fajta LED? Én néztem millió tesztet, összehasonlító videókat, mindegyikkel van valami gond, vagy szar a képe, vagy aktív hűtése van.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Érdekes, király ez a cápa design🙂
Meg vagy vele elégedve?
...mondjuk ez már majdnem a hazai beszerzésű Osram árában van, ennyiből tuti az osramot venném már csak a gari miatt is.
Amikor vettem 9000Ft volt ($29,9)
2,5 éve használom, eddig jó volt.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Köszi mindenkinek!
Mondjuk az 5 év gari megnyugtató. Nem hiszem, hogy kibírnának ezek ennyit, így egyszer kell megvenni, utána "örökre" ingyen cserélik.
Az easy szimpibb lenne, de elvileg ötödannyi az élettartama.
[ Szerkesztve ]
P+ban hogy lehet a távbirizgában új elemet rakni
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Toyota Prius Key Fob Battery Replacement 2010 - 2015
Toyota Prius Key Remote Battery Replacement 2004 - 2009
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Az gondolom nem gond, hogy az enyém csak 2 gombos, a piros gomb nincs rajta.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
szétszedése megegyezik a két gombossal
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
2000 Ft-ért kaptam 2 elemet, mindkettőben kicseréltem. Most már gombnyomásnál legalább felvillan egy pici piros led.
Reméljük ez volt a megoldás, kínos volt tegnap kulccsal nyitni és a power gombot a távbirizgával benyomni. Még jó, hogy emlékeztem egy yt videóra, hogy lemerült elem esetén így lehet beindítani.
Köszönöm a segítséget!
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Nekem is pont a minap kellett CR1632-es elemeket cserélnem a távirányítókban, még szerencse, hogy korábban megvettem, mert már egy ideje sípolt a verda, és kiírta, hogy lassan itt az ideje az elemcserének, amikor leállítottam.
Be tudnád linkelni azt a YT-videót?
Csak hogy legközelebb én is tudjam, mi a teendő... Köszi!
Ha rátalálok nagyon szívesen, de ezt még tavaly júniusban láttam kb amikor a júli 26-i NKH vizsgára vártam. Rém hosszú másfél hónap volt.
Nekem is kirajzolt egy áthúzott kulcsot az utóbbi időben indulás után, de pár perc múlva mindig eltünt. Szóval eszembe nem jutott, hogy elem probléma lenne. Lehetséges, hogy még a gyári elemet cseréltem, mert mindkettö Japán volt. Ha igen akkor szép kort ment, mert a kocsi 2012-es gyártású. Az új elemek meg GP gyári jelzésűek.
[ Szerkesztve ]
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Nem ezt láttam anno, de ez is azt mutatja be, hogy nyitod és indítod be halott elemes távirányítóval. link
Vagyis ő kivette az elemet, de a lényegen ez nem változtat.
[ Szerkesztve ]
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Ááh, szuper, köszi!
Sziasztok!
Ki kellene cseréltetnem a hátsó lökhárítót a p3-ban. Sajnos néha előfordul, hogy figyelmetlen vagyok (szerencsémre eddig nem okoztam semmi galibát). Gondoltam, hogy jó lenne tolatóradart is felszereltetni rá. Esetleg tudjátok, hogy utólag bele lehet e tenni?
Olaj adalkot érdemes 200.000 km-es P+ba önteni? (Slick 50, Xeramic etc)
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Olajcsere előtt olajiszap öblítő adalék és injektor és befecskendező tisztító üzemanyag adalék alkalmazása ajánlott.
Például benzines injektor tisztító adalék
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Jöttem ma haza a Majori úton (kertészeti egyetem tangazdaságon keresztül)
Esett mint Indiánan monszunkor. Ablaktörlő maximumon, az adaptív tempomatot belőtem 60km/h-ra, kb 10 másodperc múlva csipog, a tempomat ikon sárgára vált alá kiírta, hogy E2, ezt eljátszottuk 2x aztán az ablaktörlő sebességet lejjebb vettem 2vel, és úgy már nem volt kifogása a 60-as adaptív tempomat ellen. Ez valami beépített ficsör, hogy maximális sebességű ablaktörlésnél ne használjunk tempomatot?
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Igen, ez sajnos ilyen. A nagy eső bezavarja a radart. De nem tudom, hogy ezt miért úgy próbálja detektálni, hogy a leggyorsabb fokozatnál tilt...
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Sziasztok,
xiaomi 70mai jump starter van itt közűletek valakinek. Egy p2 priushoz gondoltam venni, ugye egy hibridhez egy ilyen alaptartozék
Elég a 250A indítóáram neki, vagy nézzek inkább egy nagyobbat?
Egy kis túlzással egy 9V elemről elindul.
Ugyanis csak a ECU boot folyamatához kell az ólomaksi, ami a végén behúzza egy relét, amivel a nagy akkut a rendszerbe illeszti.
Ha pedig a nagy akku halt be, akkor azon semmilyen jump starter nem segít.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Köszi a gyors választ.
Természetesen a kis akkura gondoltam Azok gyakran le tudnak merülni, már, ha egy kis lámpa égve marad bent akkor is, ráadaásul nálam havonta 10 napot áll is a kocsi.
Persze jobb lenne, ha nem lenne rá szükség, és csak power bankként funkcionálna, de jó, ha van egy ilyen otthon
Ebben az esetben szükség lehet a bikázóra, ha régi a kisaksi.
De ahogy írtam, nem a kisaksiról indítja a motort, ezért nincs is szükség nagy bikázási teljesítményre sem.
Amit tudni kell még, a bikapontok elhelyezkedése és P2-vel szigorúan tilos bikázni másik autót.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Szia!
Sikerült valamit intézni a tolató radarral? Hol intézted, csak mert én is szegedi vagyok.
Szia!
Végül nem csináltattam meg a tolatóradart. Hátsó lököst az AutoClassicnál csináltattam (szerintem szép lett), szervizelni pedig a Sléberhez szoktam vinni a Priust.
Sziasztok. A 15.kerületben van bevált Toyota szervíz? Olyan aki vizsgáztat is.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Szia!
Mi az éves szervizt a Toyota Kovácsnál végeztettjük, ha egyéb dolgokat kell intézni akkor pedig a Q-kac Car és a K-Zs jön szóba.