Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thunderzolee

    veterán

    válasz mr_ricsi #10897 üzenetére

    Igen, ha jól tudom garanciakiterjesztése van a gépnek.
    Bár amikor vették, akkor ez már kifutó, sőt, kifutott típus volt. Kettő és fél éves a gép.

    A tünete meg az, h be sem indul, úgyhogy tehetnek erre akármilyen visszaállított oprendszert, a gyári tesztprogramjaikhoz... :/
    Bekapcsol, működést jelző led kigyullad, bekapcsológomb is világít, venti felpörög, ODD kattan egyet, és innét kellene ugyebár folytatódnia a betöltésnek. Na ez nem történik meg, hanem venti leáll, és elcsendesedve megáll a gép. Led, ill. bekapcs gomb továbbra is égve marad.

    A történethez hozzá tartozik, h épp processzort cseréltem (volna) benne. P8600-ról P8700-re, összeszerelés után ennyi történt. Mármint a fenti tünetek. Vissza raktam a P8600-ot, hátha a procit nem ismeri fel, de azzal sem történt változás. Igen, nyilván én szúrtam el valamit, csak tudnám mit.. látható nyoma nincs a hibának.
    Meg nem is értem, kismillió laptopot szedtem már szét (persze te, ill. a szerviz ezt nem tudhatod), és raktam össze, nem szoktam így járni, ráadásul ezt a gépet is szedtem már szét régebben, amikor az eredeti procit cseréltem ki a P8600-ra.
    Erre mondják, h akasszuk a hóhért? Mármint amikor egy notebook-szerelésben jártas ember a saját laptopját elrontja? :/

    Tehát az eredeti processzor egy T6600 volt, ami cserélve lett P8600-ra úgy egy éve.
    Az eredeti merevlemez még megvan, ha az kell nekik, megkaphatják.
    2×2GB ram bővítve lett 2×4-re, az eredeti ramok viszont már nincsenek meg.

    Nem tudom, visszarakjam-e a T6600-ot, vagy benne hagyhatom a P8600-ot? Mert esetleg előfordul, h a csavarokon látni lehet, h párszor már volt szétszedve. Ezért kérdeztem, a Toshiba mennyire ragaszkodik az eredeti alkatrészeihez?
    Ilyenkor már rögtön szerelés előtt a csavarokat nézegetik, vagy különösebben nem foglalkoznak vele? Mert hát ugye ha a T6600-ot teszem vissza, akkor aki a gépet majd szétszedi, viszonyulhat hozzá úgy is, h az esetlegesen előforduló kopásnyomokat ő okozta?
    Esetleg az lesz gyanús, h túl tiszta a ventilátor/hűtőbordák?

    A másik; a hivatalos Toshiba szerviz az most melyik?
    A weboldalon nem adnak erre tájékoztatást, csak a Toshiba Magyarország e-mail címe, ill. tel száma van kint, gondolom ott csak érdeklődni lehet.
    Google adott ki találatot, esetleg ez az?
    http://www.technotrade.hu/

    Ha én rontottam el valamit, azt vállalom, de első körben kíváncsi lennék, mi lehet a hiba oka. :/
    Toshiba talán valami érzékelőt tesz gépeibe, h látni lehessen hányszor lett szétszedve és az tiltott le?

    Na, közben már kaptam választ úgy tűnik.

    KillHates: irigység van. :P
    Közben néztem, h te ilyen szerelős ember vagy?
    Toshibát is vállalsz? A fenti típust (A500-1DN)?
    Szerinted így látatlanban mit szúrtam el? Ha nem lesz garanciakiterjesztés, vagy már az is lejárt, akkor érdemes hozzád fordulnom?

Új hozzászólás Aktív témák