Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#457) bpasztoi


bpasztoi
csendes tag

Sziasztok!

Sajnos olyan helyzetbe keveredtem az edigitall-lal illetve a Telemax (TMX) szervízzel, hogy a lassan két éves Lenovo Vibe Shot mobiltelefonom immáron harmadszorra kerül vissza a szervízbe javításra. Beporosodott a hátoldali kamerája nyáron, ezért leadtam javításra, ami egész gyorsan elkészült. Sajnos nem voltam figyelmes, és az újraragasztott üveg hátlap elvált a telefontól, néhány hét múlva újra beporosodott a kamera. Ezért újra leadtam (ekkor már az edigital-nál, mivel a szervíz ügyfélszolgálata sajnos időközben megszűnt). Visszakaptam másodszorra, ugyanúgy rosszul volt az üveg hátlap ráragasztva, ezért azonnal visszaküldtem harmadszorra is. Tehát nyár óta többet van a telefon szervízben, mint nálam. Kérdezném, hogy ez így megengedhető? Kihez kellene fordulni? Mostmár ott tartok, hogy fizessék vissza telefon árát. Köszi a segítséget!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.