Szerintem ez drága a gumi ami rajta van az meg kuka.
Ráadásul ez 4X100-as.
Ezen a látod , hogy a mérete sem egyezik, ez a gyári méret.
4X98-sa.
Egyébként hány darab kell? 4??
[ Szerkesztve ]
Renault power
Szerintem ez drága a gumi ami rajta van az meg kuka.
Ráadásul ez 4X100-as.
Ezen a látod , hogy a mérete sem egyezik, ez a gyári méret.
4X98-sa.
Egyébként hány darab kell? 4??
[ Szerkesztve ]
Renault power
Sajnos nem tudtam, hogy a Felicsitaje nem passzol. Egyebkent egy garnitura kellene
Retro
A gumiméret is stimmel és a felni is simán rá fog menni, Felicia-Favorit konstans uaz. Egyébiránt nekem is Felicia felnieim vannak csak nekem 1centivel szűkebb gumiaim vannak rajta.(155/80R13-as Matador Nordica MP 52 téli), de a nyári már Favorit felniken az meg 165/65R13-as Barum Brillantis 2. (DE AZÉRT A GUMIBAN MÁR NE NAGYON BÍZZ, 6 ÉVES!)
Minden további nélkül rá fog menni, nem mondanám ha nem így lenne,nekem Felicia van rajt,igaz az enyém 95-ös autó és lehet,hogy a te öregebb Favoritodnak más a mérete ,ezt nem tudom. a régi Favoritokat abszolut nem ismerem.
üdv!én is csak ezt tudom mondani amit kasyka irt!keresztapámnak feliciája van és egyszer ráprobáltuk az enyémre és teljesen jó!a lényeg hogy az ET-je legyen jó ami 35nek kell lennije és 4X100-as simán rámegy! ugyhogy ha felhivod az ET számot kérdezd meg!
[ Szerkesztve ]
Ez amit írtatok mind igaz, de csak a 92 utáni favoritokra.
A 90-esre nem mert arra csak a lada kerék megy fel, vagy a sajátja.
4X98 ra ne rakjatok 4X100ast!
[ Szerkesztve ]
Köszönöm a megerősítést rewu!
Ezt nem tudtam! Azt viszont igen,hogy Lada és a Fiat azonos. Persze csak a négy kerékcsavarosak!
érdekes pedig az enyémre simán ráment!akkor nem értem! de majd megnézem mert igy kiváncsi vagyok márt rá!
[ Szerkesztve ]
Vagy valaki méretet váltott. Hátul elég lecserélni a fékdobot, elől a kerékagy és a tárcsa is cserélődik 4x100asra. Láttam már ilyet.
ja oh mostmár tudom! nagyon köszönöm a segitséget!
[ Szerkesztve ]
Elárulod nekünk is amit tudsz? Ráhibáztam?
[ Szerkesztve ]
Az enyém meg valószínű a kései évjárata miatt kompatibilis a Feliciával, pl:láttam 96-os Felicia motorteret és egy az egyben ugyanazt láttam mint az enyémben. egyébként jó kis motor csak borzasztó gyenge. 54ló? lehetne több is! ugyanez a motor van 68 lóval is úgy hallottam.
kérdeznék valamit mágus!sajnos a minap csak ugy alánéztem a sárkány alá és az alján van a válto és a motor kapcsolodásánál egy ilyen kis lemez és ott olajos és egy két csepp volt a betonon is!kérdezném én jól gyanakszom hogy a főtengely szimeringem lehet ki egy kicsit és onnan ereszti az olajat?
azt tudom mostmár hogy lehet ilyet is favoriton hogy méretváltás!ezért irtam hogy márt igy tudom ezt is! de majd holnap megnézem tüzetesen és majd megirom hogy mit találtam!
[ Szerkesztve ]
A 68 lovas, meg a tiéd között elég sok a különbség, én a gyengébbiket mindig élénkebbnek éreztem. Ha érdekel, felsorolhatom a különbségeket.
Hamarabb az olajkád enged. ha a főtengely szimering lenne, már csúszna a kuplungod.
Kevesen tudják, h a kád csavarjait minden olajcserekor meg kell húzni érzéssel.
Ami még engedhet és látszik azon a darab pléhen, az a váltó főtengelyének szimeringje.
[ Szerkesztve ]
Érdekel érdekelne, de azért élénkségről nemigen lehet beszélni az enyémnél legalábbis. kétszer is meg kell gondolnom egy előzést, és sokszor inkább bele sem kezdek.
huh akkor lehet én vagyok a ludas!mert elözö évben cseréltem tömitést és lehet nem huztam meg rendesen!akkor viszont magamnak okoztam egy kis plussz melót mert megint cserélhetek tömitést gondolom mert ha utánnahuzok akkor márt ugy nem fog rendesen tömiteni gondolom?
[ Szerkesztve ]
Próbáld meg a vissza3 padlógáz kombót.
A gyengébben rövidebb az áttét, más a vezérműtengely, másak a dugattyúk, hajtókarok.
Bár a BMM nem támogatja annyira az állatkodást, mint a karbi(én azért meg tudom űzni a 40 kW-ost is).
Én nem tudom miért nem hisztek nekem amikor be is linkelem melyik a gyári felni és melyik a feliciáé
[ Szerkesztve ]
Renault power
Az olajteknő csavarjait olajcserekor újra kell húzni??? Miért? Fellazul valami rezonanciától?
Retro
Próbáld meg meghúzni, de csak vigyázva, veszteni valód nincs(az olajszivárgáson kívül).
Ja, kezelési útmutató, utolsó oldalai,benne van mit mennyi km-alatt kell ellenőrizni, cserélni.
Csak ha le volt véve a kád. 1500-2000km utánhúzás, 20 000 ismét utánhúzás, mert az új tömítés összeég.
[ Szerkesztve ]
igaz igaz!bár tényleg ezt én sem tudtam hogy minden olajcserénél kicsit meg kell huzni a csavarokat!
[ Szerkesztve ]
Ha tömítést cserélsz akkor azt egy-két hónapon belül érdemes utána húzni ahogy Mágus is írja.
Addigra dagad meg a tömítés és kezd el átereszteni.
Ha meghúzod kipréseled a benne lévő olajat és onnantól patent módon szigetel.
Ugyan ez a helyzet a szelep fedél tömítésnél is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
ááá nagyon köszönöm a segitséget!! ezt például nem is tudtam!ezt igen alaposan megjegyzem!!!!
[ Szerkesztve ]
Hát tudod 28éves létemre nemigazán szeretek se állatkodi se gyorsan menni, majdhogynem ilyen öregurasan vezetek. Szépen lassan nyugottan,hazavár a család. Meg a másik,ha kíméletesen vezetek sokkal kevesebb üzemanyagból kijövök. Meg sajnálom is jobban kihuzatni mert borzasztó hangos tud lenni 4-5000 ezres fordulatnál.
Megtennéd, hogy összefoglalod, mert sajnos én ezt már nem kaptam meg az autóval?
Köszönöm!
Retro
Akkor egyidősek vagyunk, csak én szeretek néha gyorsabban is menni. Kell néha az a pár perc a kocsinak is, h el ne lustuljon teljesen.
Csinálok egy táblázatot magyarul, mert nekem csehül van.
mit ne mondjak az én autómból ahonnan olaj tud szivárogni ott szivárog is. tiszta egy olajsár az egész alja a kocsinak. mondjuk a motorját még sosem mostuk,de míg meglessz nem is fogom asszem, szerintem nálam sokmindent a szutyok tart össze ezen az autón. mindíg utántöltögetek ha valami folyadék a szint alá megy. kicsit eszi is az olajat meg kicsit füstöl is.(hiába több mint200000km van benne),a legutóbbi műszakikor is több etanolt kellett beletankolnom,hogy ne legyen gond a co-val.
szerintem az enyémnek ez lehet a gondja,nem tud rendesen kiégni,kitisztulni a rendszer. lusta és 130nál asszem nem is megy többet,pedig még relatíve keményre fújt gumikkal is járok.
[ Szerkesztve ]
Felmegy minden különösebb probléma nélkül mint ahogy a Ladára is felmegy a Golf felni,de "és itt van a lényeg!" ha nem mozgókúpos csavart használsz akkor egy pár kilométer után lelazul. Tapasztalatból tudom mert, évekig jártam Ladával. Ha nem figyelsz rá és nem húzod utána bizonyos kilométerenként akkor sanszos hogy elhagyod valamelyiket. Amit talán nem kell taglalni milyen veszélyes játék.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Plusz ne felejtsük el hogy a kúpos csavarszett kb. pont annyiba kerül, hogy akkor már a gyárit is feltehetné. (olcsóbban )
A 98 as osztókörre 100 ast felnit tenni szerintem abszolút felesleges és nem is értem miért kéne.
Hiszen manapság nem drága a gyári favorit felni.
Ezzel én ezt a témát lezártam nem beszélek le senkit semmiről, mindenki megtapasztalja maga.
Renault power
Meg néha neked(em) is jól esik 2.-ba 95km 3.-ba 110
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Teljes mértékben egyet értek. Nekem a Ladán is csak azért volt az mert jobban nézett ki de utáltam mindig ellenőrizgetni
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
A lényegre tapintottál, 3.-ban a 110 nagyon ott van a szeren.
[ Szerkesztve ]
Neked melyik favoritod van?
3.-ban 110 az vagy rakéta üzemmód, vagy valami kurva hosszú váltó van a géped alatt.
Renault power
136L nekem is ez van.
[ Szerkesztve ]
mágus a szelephézagot tényleg minden kb 10ezredik kiloéter után elméletileg állitani kellene!ezzel most szembesültem mert amugy már vagy 24ezer kilométerrel ezelött volt az enyém állitva amit még a drága volt szerelöm állitott mikor megvettem!ezek szerint eljött az idő ismét egy beállitásra?
[ Szerkesztve ]
2x is eljött. Majd ha a szelepednek keze nő és nyakon csap, akkor már késő.
Nekünk rövidebb váltónk van mint Mágusnak, és 4800-nál megvan a 110. szerk: Lehet hogy csak 105 volt a Favoritnál is 4800-n. Nem emlékszem már pontosan, mégegyszer nem lesz kipróbálva, apám véletlen 3-ba váltott 5 helyett akkor. A hétvégén volt szerencsém vezetni egy 1.3-s 3 éves Swift-et, ott a 105 megvolt 2-ben.
[ Szerkesztve ]
huh akkor még jó hogy belekukantottam ebbe a remek kezelési leirásba amit feltettél azthiszem hogy ezen a héten meg is ejtem a beállitást! ezért szeretem én ezt a topikot!!
[ Szerkesztve ]
nekem is 3-sal siman megy 110-et,es nekem is 136l van
'90-es 61 pacis
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
De, miért kéket? Mért nem fehéret?
sajnos kék(buzi) vagyok meg a feleségem is. kegyetlenül szeretem a kék dolgokat
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!