Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) SyMbioTe


(#3484) Alvin_ti4200

Hardver:

Alaplap: Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI (BIOS: 1.2)
Processzor: AMD Ryzen 3 2200G 3.7GHz all-core (1.325V)
Memória: 2x4GB HyperX Predator DDR4-3200 CL16 @ 2800 MHz, CL16
VGA: AMD Vega 8 @1550 MHz (1.275V)

DiRT Rally

Grafikai beállítások: gyári profilok, élsimítás kikapcsolva

Ultra Low:

1920x1080: 154.5 (126.9)
2560x1440: 117.7 (83.2)

Low:

1920x1080: 71.5 (54.8)
2560x1440: 47.7 (36.6)

Medium:

1920x1080: 59.3 (47.4)
2560x1440: 39 (31.6)

In-game képek (sorban Ultra Low, Low és Medium beállítások):



Megjegyzés: egészen meglepődtem, mennyire jól fut a játék és mivel az engine hasonló a DiRT 4-hez, aki azzal tervez játszani, annak ez egy jó támpont lehet. Ultra Low beállítások mellett a látványvilág nagyjából egy tizenöt évvel ezelőtti autós játékéra emlékeztet, cserébe extra magas framerate-et kapunk még 1440p-ben is. Low-ra átnyergelve viszont nagyban változik a kép - szó szerint és átvitt értelemben is. Megjelennek olyan extrák, mint textúrák és árnyékok például. Az fps be is zuhan a felére, viszont a játék mérföldekkel jobban is néz ki. 1440p-ben már egy kicsit érezni az autó irányításán a késést, de még nem vészes, 1080p-ben szó sincs ilyesmiről. Kíváncsiságból megnéztem a Medium beállítást is, de azon kívül, hogy az elmosódást (motion blur) azonnal kiszúrtam, különösebb eltérést nem láttam a Low-hoz képest - framerate-ben viszont majd' 20 százalék mínusz a jutalmunk, így ennek a beállításnak nem sok értelme van.

„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.