[link]
Balra a hátsó, jobbra az első fülke.
Modernnek nem igazán lehet nevezni manapság, amikor készült, akkor az volt. Amint láthatod rengeteg kapcsoló van mindenfelé.
A jelenleg rendszerben álló hordozók mindegyike képes üzemeltetni, lévén mindegyiken települt is (tán csak a legutolsón nem). Persze mostmár nincsenek fent a hajókon a Tomcat típusspecifikus alkatrészbázisok és karbantartási/javítási cuccok.
Változó. 10-20 évig szonte biztosan ott lesznek. Utána valószínűleg a Phantom II-k, F-102/106-ok sorsára jutnak, de lehet még előbb. Azaz távirányítású célgépet készítenek belőlük. Már az F-16A-kra is van hasonló terv.
A cikk hitelesnek mondható, bár erőteljesen kezdetleges. Az alsó navigációs menü viszont baromság, a Tomcat nem harmadik generációs. Olyannyira nem, hogy az első negyedik generációs típus. A gyártási darabszám ismereteim szerint 712.
A Tomcat-et csak a pilóta tudja vezetni, hátul a fegyveroperátor ül, az Ő joystickje a fegyverrendszerek és a radar irányítására szolgál.
Nem vagyok biztos benne, hogy a CdG fedélzete elbírná a gépet. A sima Hornet-et még igen, de a SuperHornet-et már nem feltétlenül.
Egyébként szerencsétlen CdG nem éppen egy sikersztori. Rengeteg probléma van vele, megbízhatósága alacsony, élettertamköltsége meghaladja egy amerikai szuperhordozójét! Már a megépítése is csak $1milliárddal került kevesebbe, mint akkor egy Nimitz-osztájú hajóé. Képességekben viszont elég komoly eltérés van, és nem a CdG javára.