Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) yuing


yuing
őstag

Nem meglepő, az ID. 3 fantasztikus autó lett. Sajnos az ára is nagyon magas...

(#2) Noukoum válasza yuing (#1) üzenetére


Noukoum
veterán

Pedig a mobilarénás kommentszakértők már rég megmondták hogy ez egy rossz autó és totál bukás lesz. :))

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#3) GreenGoblin válasza yuing (#1) üzenetére


GreenGoblin
tag

Plusz a szoftver sem lett a legjobb.

[ Szerkesztve ]

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#4) .Szaki. válasza yuing (#1) üzenetére


.Szaki.
addikt

A belsőégésű motoros autók árának folyamatos erőltetett emelésével hamarosan elfogunk jutni oda, hogy nem fog magas árúnak számítani az elektromos autó.

Noukoum

Ezek szerint neked akkor bevált ez az autó? Jók a tapasztalataid vele?

(#5) .Szaki. válasza GreenGoblin (#3) üzenetére


.Szaki.
addikt

Igen, a VW-csoport most nem szerepel annyira jól ezen a téren.

Látszik, hogy ki honnan jött.

A Tesla remek szoftvereket csinál, ott a kocsik minőségével vannak elég komoly problémák (lerepülő tető Model S és Model Y esetében, Model 3 betört oldalsó üvegei, illetve a facelift előtt nem lett megoldva a hátsó vízelvezetés, így letépte a hátsó lökhárítót), a nagy múltú, nagy nevű gyártóknál pedig a szoftver táján vannak hatalmas hiányosságok.

Én ezért szajkózom, hogy Musknak addig amíg nem durran ki az elképesztően felfújt lufija, kéne vennie egy nagy múltú márkát, hogy ezt a két komponenst lehetőleg össze tudja gyúrni és tényleg készüljenek tökéletes elektromos autók.

(#6) Tschubi válasza yuing (#1) üzenetére


Tschubi
tag

Az autót tavaly októberben tesztelték itt a Mobilarénán is. Ezen cikk alatt könnyen elérhető a teszt. Finoman szólva nem voltak elragadtatva tőle. Szoftveres hibák, a papíron jelzett hatótáv kb. 80%-t tudja csak. Szóval drága, de legalább nem jó.

De ez a jövő, csak még reszelni kell rajta.

.Szaki.
+1. valóban a két megközelítést és kivitelezést kellene valahogy egybegyúrni.

(#7) yuing válasza Tschubi (#6) üzenetére


yuing
őstag

Persze, olvastam, láttam több tesztet is, engem nagyon megfogott az autó. Nyilván még vannak gyermekbetegségei, szoftveres gondokat tudják majd orvosolni, azokat a legegyszerűbb. Handrás például jóval pozitívabban nyilatkozott róla. :)

(#8) GreenGoblin válasza yuing (#7) üzenetére


GreenGoblin
tag

MKBHD jut eszembe aki azt mondta sose az ígéretek alapján vásároljunk hanem amit jelenben tud az adott termék. Elég sokszor beszívtam hogy hittem a marketing bullshitnek. Többet nem. Ha kijavítják a hibákat akkor legalább egy gonddal kevesebb de az ár továbbra is probléma. Ja meg a beltéri olcsó minőség. Ennyi pénzért nem szívesen szeretnék kopogós, zongoralakk műanyagokat látni.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#9) Tschubi válasza yuing (#7) üzenetére


Tschubi
tag

Nincs ezzel gond. Az EV közül nekem is ez tetszik a legjobban. De egyelőre ilyen formában nálam nem tudja kiváltani a meglévőt. Talán 5-10 év múlva már igen. :)

(#10) Noukoum válasza .Szaki. (#4) üzenetére


Noukoum
veterán

Nincs 15 millióm autóra jelenleg, és lenne ha se valószínű hogy id3-mat vennék (de ez nem az autó hibája hanem az enyém :)). Kb egy fél napig használtam az autót, erről tudok nyilatkozni ha érdekel.

Végre egy normális elektromos “golf”. Nem pedig egy villanymotorral ellátott benzines. Ég és föld a két autó. Ennek megfelelően próbál megfelelni az átlagembernek, minden tekintetben. Úgy is mondhatnám hogy hoz mindenből egy bizonyos szintet. Vezetni nagyon kellemes, zajszint szerintem kategóriájában kiemelkedő. Hétköznapi felhasználásra gyorsulása is teljesen jó (nem egy model 3, na de nem is annyiba kerül). Szoftverben sem találkoztam hibával vagy kellemetlenséggel, na de ennyi idő alatt ezt nem is csoda. Ehhez együtt kéne élni vagy legalábbis 1-2 hétre szereznem kéne egy példányt. Fogyasztása is teljesen ok, a sok kis “high tech” cucc pedig feldobja az autót.
Igazából nincs sokat beszélni róla, átlagos autó, átlagos funkciókkal, átlagos áron. Ugye itthon még csak a középső modell kapható, 14m+ felett. Szerintem ebből fognak a legtöbbet eladni.
Amit nagyon sajnálok a hazai piacot nézve hogy a legolcsóbb modell (30000euró euban) az tudtommal nem fog beleférni 11m alá. Még ha csak 10.9m lett volna, akkor is 8.4m egy “fapad” id3 na az lett volna itthon a “népvillanyautó”.
Amikor ezeket az árakat nézem mindig eszembe jut hogy nemrégmég 16m alatt volt a fapados model 3 itthon állami támogatással. Meglehet nézni most mennyi.. :( És minden autó csak drágul és drágul.
Ha engem kérdezel, igen jó lett az id3. Szerintem meg van a célközönsége, amit az eladások már tükröznek. Kíváncsi leszek majd a 2021-es eladásokra.
És végre nem egy suv.. Erre jön az id4 :W

Úgy hallottam hogy esetedben eljött az i12 mini ideje, arról lesz logout cikk? Az előző nagyon jó lett, azért kérdezem.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#11) GreenGoblin válasza Noukoum (#10) üzenetére


GreenGoblin
tag

Szoftverben sem találkoztam hibával

Másik tesztelők az első percben hibába ütköztek, sőt én csak olyan teszteket láttam ahol panaszkodnak rá.

átlagos áron

Kinek mi az átlagos ugye?! Akinek ennyit kiadni kopogós, zongoralakkal teli műanyag autóért okés annak csak gratulálni tudok. Meg hogy az átlagos akkor ez lett.
:C

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#12) Noukoum válasza GreenGoblin (#11) üzenetére


Noukoum
veterán

Tesztelők jellemzően tesztautót vezetnek, nagyon korán. Ráadásul népszerű is emiatt belerúgni. Nyilván nem tesla szint (ami szintén nem tökéletes) de picit túlzásnak érzem amit emiatt kap az autó.

Értem.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#13) GreenGoblin válasza Noukoum (#12) üzenetére


GreenGoblin
tag

Ja tesztautónál ezek normálisak?! Ne takarózzunk ezzel már.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#14) ShadowX válasza GreenGoblin (#8) üzenetére


ShadowX
őstag

A bazári műanyag belső amerikai sajátosság. Még a drága autókat is képesek olyan gagyi fröccsöntött belsővel adni, hogy csak lestem. Nekik ezek szerint nincs igényük arra, mint egy európainak. Csakhogy más gyártóknak is beletört már ebbe a bicskája és az itteni piacokon kénytelenek voltak kiadni az itteni igényeknek is megfelelő belsőt.

(#15) DjFlanker válasza Noukoum (#12) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

Minden más tesztelő gyakorlatilag ugyanezeket hozta fel az ID3 ellen, nem véletlenül. Közel se hibátlan autó.

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#16) Noukoum válasza DjFlanker (#15) üzenetére


Noukoum
veterán

Még szerencse hogy én nem vagyok tesztelő. És nem hiszem hogy létezik hibátlan autó.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#17) 8th válasza Noukoum (#2) üzenetére


8th
addikt

Úgy is van, szóljál be szépen nekik, hogy aztán itt is több ezer hozzászóláson keresztül kelljen olvasni a baromságokat pro és kontra. :U

(#18) LittleLombax


LittleLombax
csendes tag

A kérdőjeleket felvető szoftverre reagálva: Miért olyan nehéz egy normális, a mai kütyük design-világára emlékeztető UI-t összehozni az autók központi rendszereire? Tegnap is volt egy cikk a Mercedes újgenerációs rendszeréről, és hát mit ne mondjak, a UI design elemei, az ikonok és a vissza gomb kb 2012-es androidos emlékeket ébresztett fel bennem. Pedig egy ilyen rendszernek közel sem kéne olyan bonyolultnak lennie mint egy telefonos OS-nek. Tényleg nem tud egy Mercedes vagy VW szintű gyártó leakasztani egy normális fejlesztőcsapatot san franciscoból?

(#19) Kamikaze75


Kamikaze75
tag

Bődűletes egy középkategóriás elektromos autó 15 milla,még mindig irreálisan drága mégis veszik a környezet tudatos vevők legalábbis azt hiszik...
Én itt a versenyfutás az idővel látom.
2025-től Norvégia már csak elektromos új autót enged forgalomba hozni,az EU állítólag 2030...
Én még mindig parasztvakításnak és erős kompromisszumnak tartom az elektromos autózást jelenleg szerintem.
Főleg ennyi pénzért.

(#20) .Szaki. válasza Noukoum (#10) üzenetére


.Szaki.
addikt

Hmm..Korrekt, részletes véleményezés, köszi! :R

Igen, tervben van egy kis szösszenet a 12 miniről is, csak sajnos nincs sok időm mostanában erre. :) De ez most egy újabb motiváló tényező lett, köszi szépen! :R

[ Szerkesztve ]

(#21) 7Heads Drago válasza Noukoum (#12) üzenetére


7Heads Drago
veterán

A Vw-ekbe nem szokás belerúgni teszteken se. Agyon dicsért márka.
A szoftvert lehet frissíteni de a kopogós műanyagot nem lehet. Szóval vicc az autó ennyiért egy ilyen múltú cégnél.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#22) k-adi válasza GreenGoblin (#13) üzenetére


k-adi
nagyúr

" tesztautónál ezek normálisak"

szerinte igen.
tudod.. majd frissül... vagy nem

és akkor még ott a csomó műanyag, stb. és az ára.. de akinek "elektromos golf" kell.. hát vegye.

[ Szerkesztve ]

(#23) BabMester válasza .Szaki. (#5) üzenetére


BabMester
senior tag

Itt a legújabb: a 2018 előtti S és X modellekben meghal az érintőképernyő. Még a klímát vagy fűtést sem lehet kapcsolni nélküle, szerintem nagyon nem kellene az autókból tech-et csinálni. :( [link]

(#24) hemaka


hemaka
nagyúr

Es valoszinuleg ez a gagyi valami lesz az ev autoja😂

(#25) 7Heads Drago válasza hemaka (#24) üzenetére


7Heads Drago
veterán

A többi szar közt ez még a szebb fajta.... :D

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#26) hemaka válasza 7Heads Drago (#25) üzenetére


hemaka
nagyúr

Az mondjuk igaz, mintha elvaras lenne hogy ha elemes az auto, akkor legyen ronda is. 😂

(#27) UHHH


UHHH
senior tag

Tényleg csak nekem tűnik fel hogy "eldások" ?! :( Mivé lett szép anyanyelvünk! #lektorwanted

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#28) .Szaki. válasza hemaka (#24) üzenetére


.Szaki.
addikt

Amilyen autókat szavaztak be a legjobb 7-be, szinte garantált, hogy az ID3 lesz. Érthető is, az első komolyabb európai elektromos autó. Csak győzzék gyártani, itt az lesz a kérdés, hogy hogyan fognak megfelelő mennyiségű akkumulátorhoz jutni.

Én mondjuk a Fiat new 500-nak adnám a díjat. Az pedig számomra teljesen érthetetlen, hogy pl a Honda e kiesett, de egy Octavia-t, ami tulajdonképpen semmi újat nem hozott, bekerült.

UHHH

De, csak a szerkesztők évekkel ezelőtt külön kérték, hogy ezt privátba jelezzük.

(#29) Kinder válasza BabMester (#23) üzenetére


Kinder
senior tag

A Tesla helyében én mélyen levinném az MCU2 csere árát, és így a felhasználók dönthetnének, hogy ingyen kapnak egy új MCU1-et, vagy fizetnek és MCU2-t kapnak. Ha jól kalkulálják ki az árat a Teslánál, nem hogy buknak rajta 100 milliót, hanem még keresnek is az egészen. Nem beszélve arról, hogy az MCU2 beépítéseknek hála az MCU1-es panelekből lesz annyi tartalék, hogy azokon ipari méretekben 64 GB eMMC cserét csináljanak, és utána minden szerviz kapjon egy tucatnyit, ha beesne egy ügyfél cserére.

(#30) batai15 válasza .Szaki. (#4) üzenetére


batai15
félisten

Oda fogunk eljutni hogy a nagytöbbség egyiket sem fogja tudni meg engedni,nem oda hogy olcsó lesz .

(#31) .Szaki. válasza batai15 (#30) üzenetére


.Szaki.
addikt

Világos, de sokaknál az lesz az érv a tesztekben az elektromos autók mellett, hogy már nincs akkora felár a belsőégésű és az elektromos közt, akkor pedig már jobban megéri az elektromos és ebben igazuk is lesz. Az más kérdés, hogy ezt mesterségesen oldják meg.

(#32) atee_13 válasza Kinder (#29) üzenetére


atee_13
őstag

+1 remek gondolat :C

Bár az se lenne rossz ha valami úton módon a jövőben nem annyira az "integrált" megoldásokban gondolkodnának, hanem valami cserélhető/fejleszthető vonalon hardver tekintetében.

(#33) GreenGoblin válasza .Szaki. (#31) üzenetére


GreenGoblin
tag

Hogyne lenne felár! Nézd már meg mekkora a hivatalos árkülönbség mondjuk egy 208-as belsőégésű és a villanyos megfelelője közt! Vagy a Corsa, vagy a Zoe és mondjuk a hasonló méretű Clio közt! A clio mondjuk fényévekkel jobb minőségű és olcsóbb is.
Kinek ér meg akkora felárat?!
Ugyanazt a külső-belső minőséget adják milliókkal többért.
Te inkább kifizetsz többet ugyanazért a termékért csak hogy ott legyen az e badge az oldalán? :U

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#34) .Szaki. válasza GreenGoblin (#33) üzenetére


.Szaki.
addikt

Batai a #4-es hozzászólásomra reagált. Olvasd el azt is, majd a #30 és #31-est és csapó kettő.

(#35) GreenGoblin válasza .Szaki. (#34) üzenetére


GreenGoblin
tag

Megvolt mielőtt írtam.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#36) .Szaki. válasza GreenGoblin (#35) üzenetére


.Szaki.
addikt

Akkor nem értem a problémád. Te az aktuális időszakról beszélsz, amikor jelentős felár van a belsőégésű és az elektromos autók közt, ez tény. De az Euro normák miatt (lásd Euro 7 elvárások) olyan szinten fognak drágulni záros határidőn belül a belsőégésűek, hogy éveken belül nagyjából az elektromos autók árszintjére fognak jutni ők is. Nézd meg már most a Suzukik pl mennyivel lettek drágábbak. Akkor pedig nem sok minden fog szólni a belsőégésűek mellett. Mondom ezt benzinvérűként.

(#37) GreenGoblin válasza .Szaki. (#36) üzenetére


GreenGoblin
tag

Ez mind feltevés amit írsz.
De ha így is lesz mert az árak ígyis-úgyis mennek fel euro7 ide vagy oda akkor sem olyan szinten hogy kecsápoljanak az elektromos autók áraival. Amúgy meg mindig lesz olyan gyártó aki árban alá vág a másiknak. Ez elektromos autóknál ez nem jellemző. Méjbi 5-10 év múlva ha az árak lejjebb mennek.
És persze aktuális időről beszélek. Nem érdekel a jövő mert az bárhogy alakulhat! Gondolom nem látsz a jövőbe te sem.

[ Szerkesztve ]

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#38) .Szaki. válasza GreenGoblin (#37) üzenetére


.Szaki.
addikt

Továbbra sem értem, hogy ha téged nem érdekel a jövő, csak a jelen, akkor miért reagálsz egy feltételezett jövővel kapcsolatos hozzászólásra, úgy, mintha a jelenről írtam volna, de te tudod. :U

Egyébként meg nyilván senki nem lát bele a távoli jövőbe, de a múlt és a jelen dolgaiból azért ki lehet egy bizonyos megközelítőleges irányt következtetni, úgy 5-10 évvel előre. Aztán vagy bejön, vagy nem.

[ Szerkesztve ]

(#39) 8th válasza GreenGoblin (#33) üzenetére


8th
addikt

Azért fizetnek majd ki sok-sok millióval többet mert nem lesz más választásuk. Mert ha lennének 1.0 benzines kisautók 3millióért mint néhány éve akkor kb. senki sem venné ma azok villanyos megfelelőjét dupla áron. Mire megtérülne a kezdeti többlet befektetés és elkezdene spórolni vele az ember addigra pont lecserélik az autót egy újra. Ha a terméked önmagában élet és piacképtelen nyírd ki a konkurenciát, hogy átvedd tőle a piacot. Lényegében ez történik. A környezetvédelemre hivatkozva ráerőltetik az emberekre az elektromos autót ha kell neki ha nem. Eszi nem eszi nem lesz más. Az, hogy mi lesz azokkal akiknek nincs pénze elektromos autóra vagy az autózási szokásaikat nem lehet lefedni egy elektromos autóval az senkit sem érdekel. Ezek az emberek más lehetőség híján majd járnak továbbra is az ezer éves környezetszennyező autóikkal mert nem engedhetik meg maguknak egy használt elektromos vásárlását sem. Mondhatják a zsákfaluban épp csak valahogy megélő gipsz jakabnak, hogy öcsém dobd már ki a húsz éves félmilliót érő környezetszennyező autódat és vegyél végre 6x annyiért egy használt elektromosat ha nincs neki miből. Nincsenek kétségeim, hogy idővel jön majd valami idióta tömörülés és elkezdi baszogatni őket és eszüket vesztve az öreg autókkal járókra kiszabandó büntetőadóért visítoznak majd. Valahogy ilyenkor rendre kivész az emberekből a szociális érzékenység de az bezzeg az qrva fontos volt az eu döntéshozóknak, hogy mekkora görbülete lehet egy uborkának vagy, hogy a halak csak téglalap alakú akváriumba tehetőek mert a gömbakváriumban tartani őket állatkínzás.

(#40) GreenGoblin válasza .Szaki. (#38) üzenetére


GreenGoblin
tag

Ki lehet következtetni azt jön egy kovid ami felborítja a papírformát. Ilyen a jövőben is lehet.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#41) #06658560 válasza Noukoum (#12) üzenetére


#06658560
törölt tag

A sajtóautó egy külön liga, extrán kipofozva.

(#42) noPublicFG válasza yuing (#1) üzenetére


noPublicFG
senior tag

Ja, fantasztikusan f*s! Az egyedüli hajtóerő, hogy legalább olcsó!

plus ça change, plus c'est la même chose

(#43) Noukoum válasza #06658560 (#41) üzenetére


Noukoum
veterán

Amin nincs kész a szoftver. Tényleg külön liga, mert már rengeteget javítottak rajta. Persze ehhez ki is kell próbálni, nem csak a negyed+ éve készült teszteket megnézni.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#44) Chaser


Chaser
titán

"Volkswagen 2020: az éves eldások visszaestek, a villanyautók háromszoroztak
"

egy "a" betűcske kimaradt

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#45) #06658560 válasza Noukoum (#43) üzenetére


#06658560
törölt tag

Amin adott modellnél nem volt kipofozva. Mert a többin sem volt. De jobban ki van tömve zajcsillapítóval, job üléssel stb.

(#46) #06658560 válasza .Szaki. (#28) üzenetére


#06658560
törölt tag

Pedig kb. pont az Octavia amelyik teljesíti a követelményeket, mindet. Meg a Dacia.

#23 BabMester: Máshol fedélzeti számítógépet írnak. Amúgy ez a mindent a tableten állíts is rohadt balesetveszélyes dolog.

(#47) #06658560


#06658560
törölt tag

(#48) GreenGoblin válasza Noukoum (#43) üzenetére


GreenGoblin
tag

Két hetes tesztet néztem meg az előbb, amiben panaszkodik a tulaj a szoftverre szóval ne túlozz ezzel a negyed+ idővel.

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#49) Noukoum válasza GreenGoblin (#48) üzenetére


Noukoum
veterán

Panaszkodni mindenki tud, ahelyett linkeld be konkrét a tesztet és vessünk rá egy pillantást.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#50) .Szaki. válasza #06658560 (#46) üzenetére


.Szaki.
addikt

Azért megmondták, hogy nem hátrány ha valami előremutató is van az induló autóban. Az Octavia-ban, pláne a Sandero-ban mi az ami nemhogy előremutató, de legalább új?

Én értem, hogy legkevesebb pénzért legtöbb helyet ezek adnak, de azért ez csak egy pont a sok közül, aminek azért illene megfelelni. A Sandero ezeknek nyilván nem tud megfelelni, az Octavia pedig nyilván egy bitang jó autó, de 2021-ben semmi újat nem mutat.

(#51) GreenGoblin válasza Noukoum (#49) üzenetére


GreenGoblin
tag

Ha már nem vagy képes megkeresni még úgysem hogy elárultam két hetes teszt akkor tessék itt van: [link]
8:20-tól beszél a szoftver bajokról. Képet is mutat. Viszi vissza frissíteni ha egyáltalan van már erre update.
Hardveres baj is nem kevés ezzel az autóval.
Gondolom most mondjárt cáfolod ezeket.
:DDD

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#52) #06658560 válasza .Szaki. (#50) üzenetére


#06658560
törölt tag

Tudom, hogy nem sok. Viszont minden más modellnél meg az ár vérzik el. Az egész plecsni már rég nem a saját feltételei mentén fut.

(#53) Noukoum válasza GreenGoblin (#51) üzenetére


Noukoum
veterán

Hát kezdjük azzal hogy te beszéltél erről a “tesztről”, szóval nagyon nem nekem kéne tudni melyről van szó. Pofátlan hozzáállás a részedről.
Másrészt pont az van a videóban amit mindenki tud. Nincs kész a szoftver, úgy adták ki az autót. Neki néhány funkció nem működik, másnak igen. És mondja is hogy ezután feltolják rá a következő frissítést és reméli hogy ezzel megjavulnak neki a gondjai. Szóval nem igazán értem mit szeretnél ezzel most mondani.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#54) GreenGoblin válasza Noukoum (#53) üzenetére


GreenGoblin
tag

Nem látom a VW oldalán sehol sem még az apróbetűs résznél sem, hogy vigyázz mert félkész a szoftver amit majd valamikor javítunk ha javítunk. Biztos velem a baj, hogy ezt nem tartom normálisnak. :K

.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.

(#55) Noukoum válasza GreenGoblin (#54) üzenetére


Noukoum
veterán

Nem kell annak tartanod. Az autógyártók már csak ilyenek, szeretik elhallgatni a dolgokat. :)

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#56) gattolino


gattolino
senior tag

Majd, ha nem lesz elektromos kút 200km-re és nem lesz hol feltölteni ezeket a jövőbeli technológiákat, akkor elgondolkodhatnak, hogy egy kanna benzinnel még el lehetett volna jutni bármeddig.

Vivo X90 Pro Plus

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.