[VoDaFoNe:] Ezek után rendszeressé vált a recepciónál a nyomtatók rendszeres patronkifogyása avagy nem működése.
A patronkifogyás nálam is rendszeressé vált, és igen, néha nem működik. Ilyenkor a tartalék tinta is kifogyott.
(#5) Vakegérke: Sajnos megteheti a tulaj, hogy extra feladatokat sóz a személyzet nyakába.
Ennek egy szintig természetesnek kell lennie. Egyetlen gépet elindítani meghatározott időben, az tud, akinek akkor éppen nincs más munkája. Gondolom nem jelent megerőltető feladatot.
Az viszont ganéság, hogy a fölösleges kaját szemétbe dobják ahelyett, hogy a személyzet megehetné.
Annak látszik, de nem az.
Én egy ideig dolgoztam hasonló környezetben.
Hatalmas problémává nőtte ki magát, hogy az ételeknek története kezdett lenni. Egy részük már akkor kidobásra/evésre/hazahordásra volt ítélve, amikor még el sem készült.
Nyilván van ennek emberbarátibb megoldása, mint a teljes tiltás. Mindenki kap egy meghatározott méretű adagot, az előre meghatározott ételből. A többi, ha felesleg, megy a szemétbe. (Esetleg az ingyenes szociális ellátórendszerbe. Bár már ez is necces lehet.)
Minden munkahelyen előfordul olyan alkalmazott, aki felrúgja megbeszélt és hallgatólagos egyességeket. Ezért szigorodnak (és egyszerűsítődnek le) a szabályok.
Tisztán emlékszem minden előző életemre, ezért nem hiszek a reinkarnációban!