Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) strike-force


strike-force
őstag

Gratula a vashoz!!! Miert nem AVF + manual? Ezekrol a V6 TDI-krol sok jok nem hallottam... persze lehet urban legend. :F

R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!

(#2) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag

Nem nem Urban legend sajna. Még a totalcar is szidja, mint a bokrot. Pedig ha normális szervizelessel jo lenne, akkor megmondanák. Családi jobaratnak is volt, inkább állt, mint ment.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#3) The DJ válasza strike-force (#1) üzenetére


The DJ
addikt

Köszönöm :R

Vicces, mert végig A4 1.9TDI (110 lovas) szedánokat (+1-2 A6 szedánt) nézegettem kézi váltóval, aztán mikor a sokadik alkalommal is csalódnom kellett akkor jött szembe velem a megoldás, azaz én mentem el mellette :) Egy régi ismerős háza előtt állt ez a szépség, ismerős pedig éppen mosta. Megálltam köszönni mivel rég láttam, meséltem hogy autókat nézek, de elég siralmas eddig az eredmény, erre közölte, hogy épp eladó ez a járgány. Kipróbáltam, megtetszett, megvettem. A fő okom erre az volt, hogy tudom mennyire vigyázott az autóra, ismerem is, mint embert és tudom, hogy mindig lelkiismeretesen szervizelte és sosem hanyagolta el. Egyébként magyar autó, 3 tulajdonosa volt összesen és a korához képest tényleg megkímélt kívül-belül.

A 2.5 TDI V6 motornak tényleg rossz híre van, ezzel tisztában is voltam (egy barátomnak van ugyanilyen autója), viszont ez szerintem csak azért alakult ki, mert az átlagember általában addig hajtja, míg szét nem hullik alatta. Ha kicsit odafigyel rá a tulaj és időben cseréli az olajat, a vezérlést és nem csak üti-vágja, akkor nem lesz ott semmi gond. Persze a vezérműtengelyek kopnak, az adagoló elektronika is rosszalkodhat (de nem is csoda, ha megfőzi magát ha a sofőr mindig üres tankkal autózik), a gyári légtömegmérő akkor is rossz, ha jó, de ezektől eltekintve is szerethető. Én speciel imádom a hangját és a teljesítménnyel sincs gondom, ráadásul jó tuningalap. Ha sikerül egy korrekt kis chipet is beiktatni és ne adj isten még az iveco csúcsok is bekerülnek, akkor igazán nyomatékos és dinamikus autó válik belőle.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#4) Retro11


Retro11
senior tag

Vissza fogod te még sírni a golfot. Csak tanácsolom, hogy add el ezt az audit, amilyen gyorsan csak tudod. (Márpedig pont az 1.9PD az, amivel anyagilag jobban jársz. Világból kimegy. Persze nem lehajtott darabról beszélünk)

[ Szerkesztve ]

(#5) alkatraz3000 válasza Retro11 (#4) üzenetére


alkatraz3000
senior tag

1.9'tdire gondolsz. Pd nelkul ;) az tuningalap, de nagyon durvan

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#6) The DJ válasza Retro11 (#4) üzenetére


The DJ
addikt

A Golf olyan pénztemetővé vált, hogy el nem hinnéd. KE-Jetronic, csak ennyit mondok. Az utóbbi pár évben annyi pénzt költöttem rá, hogy abból már réges rég tudtam volna venni valamit, amivel járni is lehet.

Az Audi egyelőre marad, megkap minden törődést továbbra is, ha pedig komolyabb gond lesz, akkor mérlegelni fogok, de eddig mindenki csak bólogatni tudott, aki kipróbálta és átnézte. Vettem diag kábelt is hozzá, ott sincs probléma és már okosítom magam VCDS terén is. Az élő adatoknál sem találtam gondot eddig, kivéve az előtöltés minimális eltérését az optimális értékhez képest, de ez vezérléscserekor korrigálva lesz.

A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#7) Retro11 válasza alkatraz3000 (#5) üzenetére


Retro11
senior tag

Nem. Én PDTDI-re gondolok, messze az egyik legjobban sikerült konstrukció. Van némi rálátásom(unk). Használat kérdése itt is sok minden. Aki flakonból meg innen-onnan cseppent sz@rt tankol ne csodálkozzon. Nem egy 400k plusz kilóméteres pd járt nálunk az évek során. Régi PD-ről beszélek 2005 előttről, ha véletlen nem esett volna le.

The Dj: Szop@s az a fordban is. Ilyenkor van az, hogy pénzköltés helyett le kell ülni és legózni.

[ Szerkesztve ]

(#8) Tim82


Tim82
nagyúr

[link] , [link] [link]

(Én kérek elnézést.)

[ Szerkesztve ]

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#9) The DJ válasza Tim82 (#8) üzenetére


The DJ
addikt

Kellett egy pillanat, hogy leessen és most fogom a fejem :D

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#10) radi8tor válasza Tim82 (#8) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

:C

⭐ Stella

(#11) e=mc² válasza Tim82 (#8) üzenetére


e=mc²
őstag

en meg itt gondolkodom, hogy a "... kosz a halakat" hogy jon ide :)

Ambulimax Provider

(#12) Dr. Oid válasza strike-force (#1) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

pont ezt akartam én is írni, a 2.5 TDI V6 és a megbízhatóság az sajna két külön kategória, chip meg mifene mellett meg pláne.
nagy meg szép az A6 Avant, de ez a motor...

(#13) Simi87


Simi87
senior tag

Gratula az új vashoz, de nem irigyellek.

(#14) Dr.Zoo válasza The DJ (#6) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.

2002-es 1.9 PD, bevallott 260.000 km-el.

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#15) The DJ válasza Simi87 (#13) üzenetére


The DJ
addikt

Köszönöm :R

Majd az idő eldönti mennyire fogok szívni vele, de egyelőre optimista vagyok. Sokkal rosszabb ennek a motornak a híre, mint amennyire valójában vészes a helyzet. Ki kell fogni egy megkímélt és szeretett példányt és meg kell adni neki a kellő törődést.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#16) Simi87 válasza The DJ (#15) üzenetére


Simi87
senior tag

Hát én egy első tulajossal jártam. ugyan ez volt, csak sedan-ban. Szó szerint minden baja volt, aztán, ha már szar volt, kapott chip-et is, minden mindegy alapon. Rosszabb nem lett, de ment mint a disznó, csak a váltó nem bírta a terhelést. Így is jó volt az a jó pár ezer együtt töltött kilóméter, de ha nekem kellett volna fizetni a szervizszámlát, akkor biztos felgyújtottam volna.

(#17) Luck Dragon

Gratulálok hozzá.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#18) Doki16


Doki16
addikt

Jol latom, hogy Dunajvarosban a duna parton keszult a kep? :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#19) The DJ válasza Doki16 (#18) üzenetére


The DJ
addikt

Igen, valóban ott készült :K

(#17) Luck Dragon: Köszönöm :R

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#20) raczger válasza The DJ (#6) üzenetére


raczger
őstag

Ismerős 1.9 PD TDI-jében 600k+ km van, a motorhoz még nem kellett nyúlni. Ezalatt 2x (de lehet 3x) volt kettős tömegű+lendkerék csere. Ja és tanulóautó, tehát kap rendesen.

De ha rendes autót akarsz, akkor vegyél japán szívó benzinest ;]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#21) Simi87 válasza raczger (#20) üzenetére


Simi87
senior tag

az enyémben több mint 750.000km van, és szintén nem volt még a motor piszkálva. Ja, és nem VW termék.

(#22) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A tip nem nagyon komázza a csipes terveidet ha használni is akarod.

Városban használva a turbója szeret lekormolódni. A váltó karbantartását is vedd fel a listára :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#23) The DJ válasza bitpork (#22) üzenetére


The DJ
addikt

Ck. tiptronicos avantjában is volt csipsz és ment is mint a meszes :D Még agyalok rajta, hogy meglépjem-e. Az Iveco csúcsok beépítésének lenne nagyobb értelme, csak az se egyszerű és nem is éppen olcsó. Kellene egy jó szaki.

A turbót szoktam "tisztítani" :D Váltóolajcsere is lesz hamarosan.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#24) bitpork válasza The DJ (#23) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ck. fődim, és én azt is tudom hogy fel kellett újítania azt a váltót :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#25) The DJ válasza bitpork (#24) üzenetére


The DJ
addikt

Sokat költött a kocsira, végigkövettem én is a vásárlás napjától. Aztán nemrég meg én adtam el neki :)

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#26) bitpork válasza The DJ (#25) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akkor tanulj belőle. Tényleg Ő mit vett?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#27) MunezXBK válasza bitpork (#26) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az AKN nincs már meg neki?

(#28) bitpork válasza MunezXBK (#27) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Múltkor keresett valami fiatalabbat. Talán rönyó cc?! Nem vagyok biztos benne. Se.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#29) The DJ válasza bitpork (#26) üzenetére


The DJ
addikt

2004-es Honda Accord 2.0 i VTEC Executive lett az utód, az A6 meg itt áll tőlem egy köpésre, elég sűrűn látom, ismerős vette meg.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#30) bitpork válasza The DJ (#29) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szóval végül áruló lett :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#31) MunezXBK válasza bitpork (#30) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az. :(((

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.