Gratula a vashoz!!! Miert nem AVF + manual? Ezekrol a V6 TDI-krol sok jok nem hallottam... persze lehet urban legend.
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
Gratula a vashoz!!! Miert nem AVF + manual? Ezekrol a V6 TDI-krol sok jok nem hallottam... persze lehet urban legend.
R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
Nem nem Urban legend sajna. Még a totalcar is szidja, mint a bokrot. Pedig ha normális szervizelessel jo lenne, akkor megmondanák. Családi jobaratnak is volt, inkább állt, mint ment.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Köszönöm
Vicces, mert végig A4 1.9TDI (110 lovas) szedánokat (+1-2 A6 szedánt) nézegettem kézi váltóval, aztán mikor a sokadik alkalommal is csalódnom kellett akkor jött szembe velem a megoldás, azaz én mentem el mellette Egy régi ismerős háza előtt állt ez a szépség, ismerős pedig éppen mosta. Megálltam köszönni mivel rég láttam, meséltem hogy autókat nézek, de elég siralmas eddig az eredmény, erre közölte, hogy épp eladó ez a járgány. Kipróbáltam, megtetszett, megvettem. A fő okom erre az volt, hogy tudom mennyire vigyázott az autóra, ismerem is, mint embert és tudom, hogy mindig lelkiismeretesen szervizelte és sosem hanyagolta el. Egyébként magyar autó, 3 tulajdonosa volt összesen és a korához képest tényleg megkímélt kívül-belül.
A 2.5 TDI V6 motornak tényleg rossz híre van, ezzel tisztában is voltam (egy barátomnak van ugyanilyen autója), viszont ez szerintem csak azért alakult ki, mert az átlagember általában addig hajtja, míg szét nem hullik alatta. Ha kicsit odafigyel rá a tulaj és időben cseréli az olajat, a vezérlést és nem csak üti-vágja, akkor nem lesz ott semmi gond. Persze a vezérműtengelyek kopnak, az adagoló elektronika is rosszalkodhat (de nem is csoda, ha megfőzi magát ha a sofőr mindig üres tankkal autózik), a gyári légtömegmérő akkor is rossz, ha jó, de ezektől eltekintve is szerethető. Én speciel imádom a hangját és a teljesítménnyel sincs gondom, ráadásul jó tuningalap. Ha sikerül egy korrekt kis chipet is beiktatni és ne adj isten még az iveco csúcsok is bekerülnek, akkor igazán nyomatékos és dinamikus autó válik belőle.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Vissza fogod te még sírni a golfot. Csak tanácsolom, hogy add el ezt az audit, amilyen gyorsan csak tudod. (Márpedig pont az 1.9PD az, amivel anyagilag jobban jársz. Világból kimegy. Persze nem lehajtott darabról beszélünk)
[ Szerkesztve ]
1.9'tdire gondolsz. Pd nelkul az tuningalap, de nagyon durvan
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
A Golf olyan pénztemetővé vált, hogy el nem hinnéd. KE-Jetronic, csak ennyit mondok. Az utóbbi pár évben annyi pénzt költöttem rá, hogy abból már réges rég tudtam volna venni valamit, amivel járni is lehet.
Az Audi egyelőre marad, megkap minden törődést továbbra is, ha pedig komolyabb gond lesz, akkor mérlegelni fogok, de eddig mindenki csak bólogatni tudott, aki kipróbálta és átnézte. Vettem diag kábelt is hozzá, ott sincs probléma és már okosítom magam VCDS terén is. Az élő adatoknál sem találtam gondot eddig, kivéve az előtöltés minimális eltérését az optimális értékhez képest, de ez vezérléscserekor korrigálva lesz.
A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Nem. Én PDTDI-re gondolok, messze az egyik legjobban sikerült konstrukció. Van némi rálátásom(unk). Használat kérdése itt is sok minden. Aki flakonból meg innen-onnan cseppent sz@rt tankol ne csodálkozzon. Nem egy 400k plusz kilóméteres pd járt nálunk az évek során. Régi PD-ről beszélek 2005 előttről, ha véletlen nem esett volna le.
The Dj: Szop@s az a fordban is. Ilyenkor van az, hogy pénzköltés helyett le kell ülni és legózni.
[ Szerkesztve ]
Kellett egy pillanat, hogy leessen és most fogom a fejem
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
⭐ Stella
en meg itt gondolkodom, hogy a "... kosz a halakat" hogy jon ide
Ambulimax Provider
pont ezt akartam én is írni, a 2.5 TDI V6 és a megbízhatóság az sajna két külön kategória, chip meg mifene mellett meg pláne.
nagy meg szép az A6 Avant, de ez a motor...
Gratula az új vashoz, de nem irigyellek.
A köztudat szerint a sima 1.9TDI az örök élet + 1 nap motor, a PDTDI motorokat általában szintén nem szokták szeretni.
2002-es 1.9 PD, bevallott 260.000 km-el.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Köszönöm
Majd az idő eldönti mennyire fogok szívni vele, de egyelőre optimista vagyok. Sokkal rosszabb ennek a motornak a híre, mint amennyire valójában vészes a helyzet. Ki kell fogni egy megkímélt és szeretett példányt és meg kell adni neki a kellő törődést.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Hát én egy első tulajossal jártam. ugyan ez volt, csak sedan-ban. Szó szerint minden baja volt, aztán, ha már szar volt, kapott chip-et is, minden mindegy alapon. Rosszabb nem lett, de ment mint a disznó, csak a váltó nem bírta a terhelést. Így is jó volt az a jó pár ezer együtt töltött kilóméter, de ha nekem kellett volna fizetni a szervizszámlát, akkor biztos felgyújtottam volna.
Gratulálok hozzá.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Jol latom, hogy Dunajvarosban a duna parton keszult a kep?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Igen, valóban ott készült
(#17) Luck Dragon: Köszönöm
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Ismerős 1.9 PD TDI-jében 600k+ km van, a motorhoz még nem kellett nyúlni. Ezalatt 2x (de lehet 3x) volt kettős tömegű+lendkerék csere. Ja és tanulóautó, tehát kap rendesen.
De ha rendes autót akarsz, akkor vegyél japán szívó benzinest
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
az enyémben több mint 750.000km van, és szintén nem volt még a motor piszkálva. Ja, és nem VW termék.
A tip nem nagyon komázza a csipes terveidet ha használni is akarod.
Városban használva a turbója szeret lekormolódni. A váltó karbantartását is vedd fel a listára
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ck. tiptronicos avantjában is volt csipsz és ment is mint a meszes Még agyalok rajta, hogy meglépjem-e. Az Iveco csúcsok beépítésének lenne nagyobb értelme, csak az se egyszerű és nem is éppen olcsó. Kellene egy jó szaki.
A turbót szoktam "tisztítani" Váltóolajcsere is lesz hamarosan.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Ck. fődim, és én azt is tudom hogy fel kellett újítania azt a váltót
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Sokat költött a kocsira, végigkövettem én is a vásárlás napjától. Aztán nemrég meg én adtam el neki
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Akkor tanulj belőle. Tényleg Ő mit vett?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Az AKN nincs már meg neki?
Múltkor keresett valami fiatalabbat. Talán rönyó cc?! Nem vagyok biztos benne. Se.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
2004-es Honda Accord 2.0 i VTEC Executive lett az utód, az A6 meg itt áll tőlem egy köpésre, elég sűrűn látom, ismerős vette meg.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Szóval végül áruló lett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
bejegyzés Viszlát Golf, hello Audi