Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Hellwhatever válasza Raysen623 (#48) üzenetére


Hellwhatever
aktív tag

Nem az volt a hozzászólásom lényege hogy szerintem melyik a jó vagy rossz kieg hanem hogy objektív szempontok szerint is évek óta gyenge a Blizzardos felhozatal.

Ha nem hiszel nekem nézz utána hogy miért panaszkodnak az itemizáció-reward system-történet hármasra már BfA óta. Töméntelen anyag van arról miért hogy gyenge (és tartotta a volt céges vezetés is kudarcnak) a D3, valamint hogy miért gáz az hogy a cég mount meg pet shop-ból generálja a bevételei nagyját mert értelmes AAA release-re nem volt képes az utóbbi időben. Kifejteni itt most nem fogom mert nem ez a megfelelő hely.

A Legion egyébként tényleg üde színfolt volt a többihez képest.

(#52) ElEvEn11 válasza Raysen623 (#45) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Talán nem kéne minden FPS-nek, főleg a taktikai és milsim-eknek hero shooter (like Fortnite) vonalra átállni, csak azért, hogy mindig legyen friss tartalom. ;) De azt hiszem értem, amire utalni szeretnél. A friss tartalmak valóban életben tudják tartani az érdeklődést egy-egy játék iránt. Főleg, ha az nem meszeli el az egyensúlyt benne és a játékmechanikát sem rontják el közben.

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#53) Raysen623 válasza Hellwhatever (#51) üzenetére


Raysen623
addikt

Ezzel a véleménnyel tökéletesen egyet értek és így már értem mire szerettél volna kilyukadni eredetileg. :R

#52ElEvEn11: Így van, valami ilyesmit kellene szerintem csinálni. De ugye ez más bevételt jelent, és több vele a munka.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#54) ElEvEn11 válasza Raysen623 (#53) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Ha jól csinálják, akkor folyamatos munka mellett, folyamatos bevételt hozhat. Csak meg kell találni mit és hogyan érdemes frissíteni. A titok – azt hiszem – ott van, hogy ne "öljék" meg a játék lelkét, lényegét.

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#55) shotika válasza Yany (#25) üzenetére


shotika
őstag

Kellett már ez a pofon az EA-nak, én azon csodálkozom, hogy a BF közösség eddig képes volt tűrni ezt.
Bár régen is voltak szemét húzásaik a nagyobb kiadóknak, azért az, ami az utóbbi években folyik, az bicskanyitogató.
- Az EA látványosan semmit nem kezd a Star Wars jogokkal, csak és kizárólag a profit érdekében tojta ki a Battlefrontokat.
- Ott a Blizzard a WarCraft 3 remasterrel, konkrétan belehazudtak a vásárlók képébe.
- Rockstar/ Take2: évek óta ülnek a seggükön, ezzel még nem is lenne baj, de a GTA Trilogy újra kiadása még csak egy iparos meló se lett. (még most se hiszem el, hogy ezt ilyen formában képesek voltak megjelentetni :D)
- Activison: az évek óta döglődő Call of(f) Duty is már csak a szipolyozásról szól, a sorozatot a 2019-es Modern Warfare se tudta megmenteni - ahogy a kiadót se lehetett már. A többit tudjuk. (a Vanguard pedig már épp, hogy az egy évvel korábbi Cold War eladásait sem tudta hozni)
- Bethesda: :O

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#56) gliskard


gliskard
senior tag

EA – elsődlegesen a befektetők felé kommunikál, akiknek a nagyobbik része távol van a játékoktól és az egész játék ipartól. Nekik nem mondhatják, hogy a visszajelzések alapján még 10-16 hónap fejlesztésre lenne szükség. A pénzügyi terv így borult volna...
Ha akkor megkérdezik a részvényeseket – relatív korrekt tájékoztatással – akkor valószínűleg a rövid távú nyereség miatt ők is a kiadás mellett döntöttek volna.
EA vezetése mellett a befektetők legalább annyira hibásak a kialakult helyzetben...

BF3 / BF4 után a DICE-nál meghoztak egy döntést és újraírták a játék nagy részét, mint minden más fejlesztésnél itt sem jött be a papír forma – ami amúgy is távol van a valóstól, mert azt a projekt manager-ek nem merik bevinni a board elé, ezért kicsit kozmetikázzák, hogy átmenjen a döntéshozókon...
Csúsztak a fejlesztők, a kontent készítők késve próbálhatták ki az elgondolásokat, tesztelésre pedig eleve kevesebb idő jutott, mert valahol be kell hozni minden elmaradást.

Meglepetésként azokat érte a "siker" akik messze voltak a tényleges fejlesztéstől és akiknek ez az egész csak 1-2 excel sorként jelent meg...

Ha kettőt hátrébb lépnek, akkor nagy megfejtések valószínűleg nem lesz, csak a szokásos ami szinte minden kicsit nagyobb SW fejlesztésnél is előfordul amikor választani kell a
• minőség
• idő
• költség
tényezőkből, de csak kettőt!

Idő kérdése volt, hogy mikor fog 1-2 projekt nagyobbat bukni, ettől függetlenül sem az EA sem az iparág nem fog nagyobbat változni, mert a kötöttségek ezt nem engedik. Befektetők nem a játékipari elkötelezettségük és rajongásuk miatt fektetnek ezekbe a cégekbe, nekik nyereség kell és nagyon ritkán néznek hosszútávú érdekeket. Ami változni fog az a besorolása lesz ezeknek a cégeknek, a profit ráta csökkenni fog mert egy darabig próbálnak 'ésszel' kormányozni – nőnek a fejlesztési idők (és ezzel a tesztelési idő is) ezáltal a költségek is emelkednek tehát kisebb lesz a várható profit...

Aztán megint visszatalálnak a "gyorsításhoz" és kezdődik előről az egész.

Szerintem a PH! forum látogatók nagy része dolgozik vagy dolgozott ezzel analóg környezetben...

[ Szerkesztve ]

(#57) Kleroo


Kleroo
veterán

Grafikában kb a BF1 lett a csúcs. Ott még hozzátenni tudtak a BF4 csodás látványához.
A BF5 már so-so, ott sok téren előrébb léptek, de összhatásban sok elnagyolt dolog volt benne, és nem éreztem annyira realisztikusnak. Talán maga az Art lett gyengébb.
Az új BF pedig hááát. diavetítés volt, és nem éreztem jobbnak. Talán részletesebb de összhatásban, feelingben kevésbé reális, a BF4 élménye alatt van kicsivel.

Azonos gépen csutkamaxon a BF1 (legjobb graf) 85 FPS-sel ketyeg nálam, míg az új diavetítésre betérdel, kb 4FPS-re. Pár speckó vackot kiszedve egy 40el elmocorog...de hát na. :)
Így már világosabb hogy hogyan történhetett ez a fiaskó. :)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#58) CptAdamica válasza Kleroo (#57) üzenetére


CptAdamica
veterán

Számomra a BF1 hatalmas előre lépésnek tűnt grafikában a 4-hez képest, ott látszólag nagyobb frissítést kapott a Frostbite, utána pedig már csak stagnált, bár ez a stagnálás is olyan, amit azóta sem tudott megütni a játékok 90%-a. Nekem a 2042-ben a robbanások tetszenek a legjobban, baromi látványos a felszálló tűzgömb és a füst.

Megyen!

(#59) Kleroo válasza CptAdamica (#58) üzenetére


Kleroo
veterán

Igen, ami BF1 után történt, az max stagnálás.
SW1 is elképesztően szép volt, de azújabb SW2, hát, igen, részleteket nézve mocskosul szép, de összhatásban mégsem ugyanannyira tökély. Valamit ott kezdtek el rossz irányba mókolni a enginen.

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#60) ElEvEn11 válasza Kleroo (#57) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

A 2042-t konkrétan még a BF3 is megeszi reggelire sokszor. Hangban, immerzióban a nyomában nem ér ez a steril valami, amit kiadtak. Mármint, steril a látvány tekintetében. Egyébként meg lásd a korábbi hsz-emben linkel direkt összehasonlítást a 2042 és s BF3 között. :K

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.