Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) ktonk


ktonk
csendes tag

Ezt mindenkinek írom, hogy NEM én hagytam jóvá a tranzakciót interneten keresztül, a saját adataimat megadva, egy ok gombbal, vagy mehet gombbal!

Telefonon kérdezték, egy hosszabb beszélgetésbe beleágyazva, mindig segítőkészek voltak, hívtak, stb. de a számot megkapták, a hátoldalán levő három számmal sajnos. Ismétlem azt hittem csak ellenőrzés miatt, hogy valósak-e az adatok és az én hibám, hogy megadtam, de nem hagytam jóvá, hogy levegyék azt az összeget!

Beszéltek össze-vissza, mondtak minden számot, egy, kettő, öt és tíz év, párral, feleséggel, még nagyobb esély, nyelvtanuló csomag, stb. de nem hagytam jóvá, hogy levegyék és ez a legfontosabb, ők meg levették és ez itt a gáz! Még mindig csak blokkolva van, tehát még ott van a számlámon az összeg, de az ő mancsuk van rajta, viszont már a bankban van a reklamáló levél és ki tudja hogy lesz még, elvileg két-három napba is telhet míg leveszik és ezalatt utánajárhatnak.

Debug: természetesen dombornyomott kártyám van.

riffffraffff: egy szimpla regisztráció még nem jelent azonnali jelentkezést, csak max azt, hogy küldjék az anyagokat, és nem adtam meg semmi kártyaszámot sem a weblapon! Tehát nem jelentkeztem semmire sem náluk.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.