Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sixty21


Sixty21
aktív tag

Nem semmi, hogy hol tart a technika.

Nem az számít, hogy hány Pirosom van!

(#2) h-yle válasza Sixty21 (#1) üzenetére


h-yle
addikt

Asszem a next gen már tényleg az a szint lesz ahol a grafika eléri azt a pontot ami után már nincs igazán szükség további technikai fejlesztésekre. Végre tényleg koncentrálhat mindenki a játékra, és a grafikai stílusra.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#3) Crytek


Crytek
veterán

Nem valami nagy eresztés, jobbat vártam.

Next PC Upgrade: 2022

(#4) Black Dragon válasza Crytek (#3) üzenetére


Black Dragon
addikt

Azért szerintem már ez is látványos, örülnék, ha már kijönne egy játék ezzel a motorral.:)

(#5) Novo


Novo
csendes tag

csak azt nem értem, miért kell állandóan az arcunkba a lens flare. Ettől lesz valóságosabbnak tűnő, hogy úgy néz ki mintha egy kamerán keresztül néznénk? :F

-A 13 éves újonc ;)-

(#6) MiAFak válasza Crytek (#3) üzenetére


MiAFak
tag

Azért ezt az eresztést lehet nem sok gép foglya el vinni , ahogy látom a te géped se biztosan :D

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#7) Crytek válasza MiAFak (#6) üzenetére


Crytek
veterán

Gép?Szarok a gépre az pénzlehuzás konzolt kell venni az több évig jó nem kell 2 évente többszázezret költeni ha valamivel maxon akar játszani az ember!

Next PC Upgrade: 2022

(#8) Black Dragon válasza Crytek (#7) üzenetére


Black Dragon
addikt

De konzolon nincs is olyan grafikája, mint pc-n, bár a játékok nagy része konzol átirat...

(#9) MiAFak válasza Crytek (#7) üzenetére


MiAFak
tag

Van benne valami , de azért a konzol is elég nagy pénz temető . Abba is rakhatod a pénzt liter számra :D

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#10) GeryFlash válasza MiAFak (#6) üzenetére


GeryFlash
veterán

Attól mert még nagy gépigényű, a cryengine 2 is sz*rrá veri és még ki is röhögi (mondjuk nem mintha a c3 engine sokkal szebb lenne a c2enginenál)... az UT III is béna volt, ez is az... UT3-as játékok grafikája még a source/iw motoros játékokat se tudta verni... Folyton ez a darkos egyáltalán nem életszerű stílusa van ennek a motornak, horror játékok alá oké, de másnak nem igazán. És erre még nagyobb a gépigénye mint a cryenginak és a frosbitenak... Vki magyarázza el, miért nagy durranás ez? Azonkívül hogy majd minden kiadó ezt fogja licencelni...

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#11) wednesday válasza h-yle (#2) üzenetére


wednesday
őstag

Még nagyon messze vagyunk a realisztikus grafikától. Van még hova fejlődni bőven, még 2 évtizednek is lehet el kell telnie, hogy megközelítsék.

(#12) Shing válasza Novo (#5) üzenetére


Shing
őstag

Kit érdekel a realisztikusság, ez jobban néz ki és kész. :DDD

(#13) Vico87


Vico87
tag

"Vki magyarázza el, miért nagy durranás ez?"

Feltéve, hogy minden igaz, amit elmond és bemutat és nincs trükközés a háttérben:

Azért nagy durranás, mert:
- indirekt megvilágítást ilyen meggyőzően és gyorsan megcsinálni nagyon nehéz
- az árnyékok gyakorlatilag tökéletesek, ami szintén nem egyszerű
- nagyon sok részecskét tud szimulálni
- a részecskék megvilágítása és árnyékvetése is nagyon jó
- az anyagon belüli szóródás is a legjobbak közé tartozik.

Grafikailag ez nincs messze a tudomány jelenlegi állásától, ráadásul egy darab GTX680 elég alá, ami szintén nem semmi. A végén az editor kényelmi dolgait demózza, amiket szintén nem egyszerű megvalósítani (főleg a "fut a játék, átírom a C++ kódot, újrafordul és frissül, miközben fut a játék").

Persze ezeket egy átlag gémer, aki nem tudja, hogy a programozást eszik vagy isszák nyilván nem tudja átérezni.

(#14) Raysen623 válasza Vico87 (#13) üzenetére


Raysen623
addikt

Pontosan erről van szó röviden s tömören. Mivel nem érti meg a fentebbi hozzászóló aki ráadásul a konzolra veri, ezért írogat be ide ilyen baromságokat mondván nem nagy eresztés.......még jó hogy ilyen szerény.....

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#15) Archanon válasza Novo (#5) üzenetére


Archanon
őstag

Na, ebben én is egyetértek. Én szemüveggel sem látok ilyeneket, tényleg fura így...
Irányított kaszt: kameraman. :DDD

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#16) bitblueduck válasza Vico87 (#13) üzenetére


bitblueduck
senior tag

ennyi, igy kell megfogalmazni :R

A végén az editor kényelmi dolgait demózza, amiket szintén nem egyszerű megvalósítani
Szerintem ez a lenyeg. Nem jatekot hoztak, hanem techdemot, ez inkabb a szakmai kozonsegnek szol. Nem veletlen, hogy az UE3 kb 'industry standard'.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#17) Vico87


Vico87
tag

A szemfülesek észrevehetik, hogy az editorban megnyitott projekt neve "GDC12 Demo," tehát nem kizárt, hogy pont ezt mutatták zárt ajtók mögött márciusban a GDC-n.

Szerk.: Lens flare-t látunk, mert a szemünk is lencserendszer, csak egyrészt nem olyat, mint egy kamera, másrészt nem figyelünk fel rá.

[ Szerkesztve ]

(#18) MiAFak válasza GeryFlash (#10) üzenetére


MiAFak
tag

A cryengine 2 motorjára kissé kevesebb játék épül , mint az Ut 3 motorra . Ez azért szerintem jelent valamit . Meg tegyük hozzá , hogy néhány évvel az UT 3 elött van a másik motor , és még is ! A mai napig jön ki UT3 motorral játék (Több mint Ce2 motorra) . Szerintem akkor nem sokan támasztják alá a véleményed , legalább is a számok nem ezt bizonyitják .

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#19) MiAFak


MiAFak
tag

Nekem tetszik amit látok , le a kalappal :R És ki tudja még mit tudnak majd ki facsarni ezzel a motorral :K

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#20) Low Noise


Low Noise
senior tag

Hát erre a Cryengine 3 köröket ver, remélem az fog elterjedni nem ez.
Még egy teszellált falfelület se volt benne, ez next gen konzolokra jó lesz, de
pc-s igényekhez közepes, elmegy kategóriába esik. A rombolhatóság ez egyetlen
pozitívum amit felhozhatunk mentségére.

Szerk:

Nem, meggondoltam magam ez next gen konzolra is kevés a
leggyengébbek között elmegy majd, ha nem fejlesztenek rajta.

[ Szerkesztve ]

(#21) Raysen623 válasza Low Noise (#20) üzenetére


Raysen623
addikt

Csupán a következőt nem veszed figyelemebe: a CE3 annyira jó lett, hogy egy szaros konzolport lett a Crysis2 ami ugye a crytek zászlóshajója! Ennyit erről meg a megközelítésedről.....a CE+ arról szól hogyan rendereljük le valós időben az óceánt a város felszíne alatt......ennyi. :K

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#22) Low Noise válasza Raysen623 (#21) üzenetére


Low Noise
senior tag

Ilyet csak az mond aki még soha nem látta a cryengin 3-at DX11-alatt Ultrában vagy legalább olyan beállításban ahol működik a teszelláció és olyan szép a kőműves munka, hogy a téglák kiállnak a falból és a térkövek között rés van és a többi és a többi.

A rosszindulatot pedig nem szeretem főleg, hogy valóság tartalom sem párosult hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#23) Angel1981


Angel1981
veterán

Kérdés, mi fog ebből ténylegesen megvalósulni?
Szerintem az UE3 engine sem köszönt vissza egy játékban sem olyan szinten, mint ahogy azt abban a bizonyos demonstrációs anyagban láttuk, 8(!!!) évvel ezelőtt! :U

(#24) MCBASSTION válasza GeryFlash (#10) üzenetére


MCBASSTION
aktív tag

egyáltalán nem veri szarrá, sőt, az ue4 veri szarrá a cryengine 3-at (és a 2-t is).
A grafika nem csak a motoron múlik, hanem az artiston is. Ez azt jelenti h lehet h a cryengine 3 alá csak pár játék készült, de azokon nagyon jó artistok dolgoztak.
Persze az is hozzájárul h a cryengine 3-ban már van color grading, amivel akármilyen hangulatot rá tudnak húzni a végső jelenetre. (meg még pár hasonló technika)
Sztem ha egy életszerű (dzsungel? :D) pályát csinálnának az ue4-el akkor leesne az állad.
A frosbite 2 nagyjából pariban van grafika terén, de ott egy csomó dolgot előre kell renderelni, azaz nem real-time, dinamikus.
Azért fogják ezt licenszelni, mert tapasztalatból már az ue3 is az egyik legjobban kezelhető motor volt, és ezt a cryengine 3 sem tudta felülmúlni. Egész egyszerűen bonyolult néha a kezelése. (persze ez ritkán az ue3-ra is vonatkozik)
Nem elhanyagolható az sem h a nex-gen konzolokat kicsit hozzá fogják igazítani az ue4-hez, legalábbis ez epic ezért lobbizik, tehát konzolon iszonyú jól fog kinézni, és ráadásul ugye a konzolból dől a lóvé, tehát ezért is ezt fogják licencelni.

windows7sins.org

(#25) Shing válasza MCBASSTION (#24) üzenetére


Shing
őstag

És mit jelent az, hogy egy motort konzolokhoz igazítanak?

(#26) GeryFlash válasza MCBASSTION (#24) üzenetére


GeryFlash
veterán

Mondjuk ebben igazad van! Tényleg az artistockon is múlik, de szvsz half life 2 verte az UTIII-at (egyszerűbben jobban néz ki na, az UT3 szerintem egy elmosódott szar volt, pedig maxon toltam) és a cod4 is verte a gears of wart.... De lehet ez tényleg az Artistokon múlik, mondjuk vicces, hogy pont az Epic nem tud vele igazán szép játékokat csinálni.... Szerintem az UT3-as játékok közül igazán csak a Medal of honor 2010 single player nézett ki jól

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#27) Low Noise válasza Shing (#25) üzenetére


Low Noise
senior tag

Kiveszik az erőforrás igényesebb effekteket, technológiákat.

(#28) dy_nmq


dy_nmq
aktív tag

tegye mar fel a kezet az aki használta is ezeket a fejlesztő eszközöket nem csak két videót látott meg pár ezzel a motorral hajtott játékkal játszott... Használtam hobbizásra(munkaidőben Unity3d) mind az UDK-t mind a Cryengine3 SDK-t mindkettő fantasztikus eszkoz mindkettőnek megvannak a gyengesége és erősségei. Most ez az UE4 eléggé pariban van az aktuális crytek motorral. Ezen a szinten már egy-egy játék laikus szemmel vett grafikáját sokkal inkább a content és az artistok munkája fogja eldonteni...

https://www.artstation.com/artist/dy217

(#29) DeSanto válasza Low Noise (#20) üzenetére


DeSanto
őstag

Remélem ezt nem komolyan gondoltad.
Szerintem aludj még rá 2-3-t mielőtt marhaságokat írsz vagy inkább meg se "szólalj"... :W

(#30) Raysen623 válasza Low Noise (#22) üzenetére


Raysen623
addikt

Én láttam a CE3-at! De ki voltam azon bukva hogy segédprogrammal tudtam csak feljebb rakni a grafikát, és várni kellett a high def textúrákra! A C2 fizikáját (fps nagyon árkádos és idegesítő, a környezet fizikája jó) tekintve meg egyszerűen nevetséges amit a crytek ennyi munkával le tudott tenni az asztalra. Ez az én véleményem, ami persze nem rosszindulatú... :R

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#31) Cucuska2 válasza MCBASSTION (#24) üzenetére


Cucuska2
őstag

A CE3 és a dzsungel szavakról mindig ez ugrik be. 1:54, és lehet röhögni. :D

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#32) Low Noise válasza DeSanto (#29) üzenetére


Low Noise
senior tag

Úgy értettem a legfejlettebb enginek között, lehet a leggyengébb is amiket szintén frissen mutattak-be az E3-on. Lehet félreérthetően fogalmaztam, erre gondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#33) GeryFlash válasza Raysen623 (#30) üzenetére


GeryFlash
veterán

attól maga a játékkészítők tehetnek, nem konkrétan azok akik írták a motort... és a motor pedig k*rva jó lett, ha csinálnának vele egy pc exkluzív játékot jobb lenne, mint ezzel a motorral egy pc excluzív...

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#34) Low Noise válasza Cucuska2 (#31) üzenetére


Low Noise
senior tag

Ez egy mod, egy személyes garázs fejlesztés ez csak azt mutatja, mire képes a motor egy lelkes amatőr kezében. Ez nem referencia. Egyébként nagyon jó, talán abba lehetne belekötni, hogy a növények mért nem reagálnak a játékosra vagy mért nem lengedeznek látványosabban, gondolom erre gondoltál.

[ Szerkesztve ]

(#35) Kaiku válasza MiAFak (#18) üzenetére


Kaiku
senior tag

Az, hogy több játék jön ki vele az nem azt jeleni, jobb. Az olcsóság, illetve az, hogy még "könnyebb" is vele dolgozni, sokkal többet jelent. Ilyen alapon az FPS-ek közül a CoD a legjobb, pedig nem. Manapság UT3-motorral kiadni egy játékot, elég igénytelenség...

[ Szerkesztve ]

(#36) MiAFak válasza Kaiku (#35) üzenetére


MiAFak
tag

Igènytelensèg?! 2 jàtèk kapàsból , amiket azèrt elégnagy rajongàssal fogadtak , a mostani batman ès a gears of war . Azèrt nem nevezném "igènytelensègnek" amit ezekkel össze hoztak . Ès azèrt meg mutatja ott az erejèt a szóban forgó motor .

[ Szerkesztve ]

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#37) MiAFak válasza Kaiku (#35) üzenetére


MiAFak
tag

Ès azèrt a Cod jàtèkot se kène le szólni , mert benne van a top 10 ben .

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#38) Black Dragon válasza MiAFak (#37) üzenetére


Black Dragon
addikt

Attól még hogy jól fogy, nem azt jelenti, hogy az olcsóság, igényesség mintaképe.:)

(#39) MiAFak válasza Black Dragon (#38) üzenetére


MiAFak
tag

Nem csak a jàtèkosok mondják hogy jòk ezek , ha nem az olyan oks emberek is mint te . :) És ugye az hogy most olcsóbban meg kapod ezeket, ez màr csak így van . Fènykorukba ezek se ennyibe kerűltek ... de àr alapjàn ítèlni se a legjobb taktika.

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#40) Black Dragon válasza MiAFak (#39) üzenetére


Black Dragon
addikt

Bizonyos játékoknak bizonyos részei jók, de nem feltétlen az összes, ezt azért szögezzük le. Ha most az mw3 eladásairól beszélünk, akkor gratula hozzá, mw2 átirat, lagg van, csalás van, változás nincs, akkor most én miért legyek elégedett vásárló, aki első nap vette meg dobozosan, teljes áron.

(#41) hoeerny válasza Vico87 (#13) üzenetére


hoeerny
tag

Végre valaki felismeri ezeket is, nem csak szidja a képeket...
Pont ezek a feature-ök visznek közelebb a realisztikussághoz.

(#42) MiAFak válasza Black Dragon (#40) üzenetére


MiAFak
tag

Nem mondom hogy az összes rèsz jò lenne, mert nekem pl csak a Cod2 ès a Cod4 ami igazán át jött . A többi is jó , de nem èreztem benne annyi újat, mint annò a Cod 4 ben. A lènyeg az, ahhoz hogy szülessen egy tökèletes jàtèk, először is a fejlesztők számàra nem a pènznek, ha nem a jàtèkosoknak kène as első helyen lenni. De ugye ez messze nem mâ lesz mèg :D

[ Szerkesztve ]

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#43) Kaiku válasza MiAFak (#37) üzenetére


Kaiku
senior tag

Látom nem érted.

(#44) MiAFak válasza Kaiku (#43) üzenetére


MiAFak
tag

akkor nèzd jobban :)

Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)

(#45) GeryFlash válasza MiAFak (#44) üzenetére


GeryFlash
veterán

Cod randa és kész.... 2007-ben király volt, de 2012-re egy vicc, és hiába az eladások, az nem szabja meg egy játék grafikáját (lásd: Minecraft)

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.