Nem semmi, hogy hol tart a technika.
Nem az számít, hogy hány Pirosom van!
Nem semmi, hogy hol tart a technika.
Nem az számít, hogy hány Pirosom van!
Asszem a next gen már tényleg az a szint lesz ahol a grafika eléri azt a pontot ami után már nincs igazán szükség további technikai fejlesztésekre. Végre tényleg koncentrálhat mindenki a játékra, és a grafikai stílusra.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
Nem valami nagy eresztés, jobbat vártam.
Next PC Upgrade: 2022
Azért szerintem már ez is látványos, örülnék, ha már kijönne egy játék ezzel a motorral.
csak azt nem értem, miért kell állandóan az arcunkba a lens flare. Ettől lesz valóságosabbnak tűnő, hogy úgy néz ki mintha egy kamerán keresztül néznénk?
-A 13 éves újonc ;)-
Azért ezt az eresztést lehet nem sok gép foglya el vinni , ahogy látom a te géped se biztosan
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Gép?Szarok a gépre az pénzlehuzás konzolt kell venni az több évig jó nem kell 2 évente többszázezret költeni ha valamivel maxon akar játszani az ember!
Next PC Upgrade: 2022
De konzolon nincs is olyan grafikája, mint pc-n, bár a játékok nagy része konzol átirat...
Van benne valami , de azért a konzol is elég nagy pénz temető . Abba is rakhatod a pénzt liter számra
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Attól mert még nagy gépigényű, a cryengine 2 is sz*rrá veri és még ki is röhögi (mondjuk nem mintha a c3 engine sokkal szebb lenne a c2enginenál)... az UT III is béna volt, ez is az... UT3-as játékok grafikája még a source/iw motoros játékokat se tudta verni... Folyton ez a darkos egyáltalán nem életszerű stílusa van ennek a motornak, horror játékok alá oké, de másnak nem igazán. És erre még nagyobb a gépigénye mint a cryenginak és a frosbitenak... Vki magyarázza el, miért nagy durranás ez? Azonkívül hogy majd minden kiadó ezt fogja licencelni...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Még nagyon messze vagyunk a realisztikus grafikától. Van még hova fejlődni bőven, még 2 évtizednek is lehet el kell telnie, hogy megközelítsék.
Kit érdekel a realisztikusság, ez jobban néz ki és kész.
"Vki magyarázza el, miért nagy durranás ez?"
Feltéve, hogy minden igaz, amit elmond és bemutat és nincs trükközés a háttérben:
Azért nagy durranás, mert:
- indirekt megvilágítást ilyen meggyőzően és gyorsan megcsinálni nagyon nehéz
- az árnyékok gyakorlatilag tökéletesek, ami szintén nem egyszerű
- nagyon sok részecskét tud szimulálni
- a részecskék megvilágítása és árnyékvetése is nagyon jó
- az anyagon belüli szóródás is a legjobbak közé tartozik.
Grafikailag ez nincs messze a tudomány jelenlegi állásától, ráadásul egy darab GTX680 elég alá, ami szintén nem semmi. A végén az editor kényelmi dolgait demózza, amiket szintén nem egyszerű megvalósítani (főleg a "fut a játék, átírom a C++ kódot, újrafordul és frissül, miközben fut a játék").
Persze ezeket egy átlag gémer, aki nem tudja, hogy a programozást eszik vagy isszák nyilván nem tudja átérezni.
Pontosan erről van szó röviden s tömören. Mivel nem érti meg a fentebbi hozzászóló aki ráadásul a konzolra veri, ezért írogat be ide ilyen baromságokat mondván nem nagy eresztés.......még jó hogy ilyen szerény.....
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Na, ebben én is egyetértek. Én szemüveggel sem látok ilyeneket, tényleg fura így...
Irányított kaszt: kameraman.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
ennyi, igy kell megfogalmazni
A végén az editor kényelmi dolgait demózza, amiket szintén nem egyszerű megvalósítani
Szerintem ez a lenyeg. Nem jatekot hoztak, hanem techdemot, ez inkabb a szakmai kozonsegnek szol. Nem veletlen, hogy az UE3 kb 'industry standard'.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
A szemfülesek észrevehetik, hogy az editorban megnyitott projekt neve "GDC12 Demo," tehát nem kizárt, hogy pont ezt mutatták zárt ajtók mögött márciusban a GDC-n.
Szerk.: Lens flare-t látunk, mert a szemünk is lencserendszer, csak egyrészt nem olyat, mint egy kamera, másrészt nem figyelünk fel rá.
[ Szerkesztve ]
A cryengine 2 motorjára kissé kevesebb játék épül , mint az Ut 3 motorra . Ez azért szerintem jelent valamit . Meg tegyük hozzá , hogy néhány évvel az UT 3 elött van a másik motor , és még is ! A mai napig jön ki UT3 motorral játék (Több mint Ce2 motorra) . Szerintem akkor nem sokan támasztják alá a véleményed , legalább is a számok nem ezt bizonyitják .
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Nekem tetszik amit látok , le a kalappal És ki tudja még mit tudnak majd ki facsarni ezzel a motorral
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Hát erre a Cryengine 3 köröket ver, remélem az fog elterjedni nem ez.
Még egy teszellált falfelület se volt benne, ez next gen konzolokra jó lesz, de
pc-s igényekhez közepes, elmegy kategóriába esik. A rombolhatóság ez egyetlen
pozitívum amit felhozhatunk mentségére.
Szerk:
Nem, meggondoltam magam ez next gen konzolra is kevés a
leggyengébbek között elmegy majd, ha nem fejlesztenek rajta.
[ Szerkesztve ]
Csupán a következőt nem veszed figyelemebe: a CE3 annyira jó lett, hogy egy szaros konzolport lett a Crysis2 ami ugye a crytek zászlóshajója! Ennyit erről meg a megközelítésedről.....a CE+ arról szól hogyan rendereljük le valós időben az óceánt a város felszíne alatt......ennyi.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Ilyet csak az mond aki még soha nem látta a cryengin 3-at DX11-alatt Ultrában vagy legalább olyan beállításban ahol működik a teszelláció és olyan szép a kőműves munka, hogy a téglák kiállnak a falból és a térkövek között rés van és a többi és a többi.
A rosszindulatot pedig nem szeretem főleg, hogy valóság tartalom sem párosult hozzá.
[ Szerkesztve ]
Kérdés, mi fog ebből ténylegesen megvalósulni?
Szerintem az UE3 engine sem köszönt vissza egy játékban sem olyan szinten, mint ahogy azt abban a bizonyos demonstrációs anyagban láttuk, 8(!!!) évvel ezelőtt!
egyáltalán nem veri szarrá, sőt, az ue4 veri szarrá a cryengine 3-at (és a 2-t is).
A grafika nem csak a motoron múlik, hanem az artiston is. Ez azt jelenti h lehet h a cryengine 3 alá csak pár játék készült, de azokon nagyon jó artistok dolgoztak.
Persze az is hozzájárul h a cryengine 3-ban már van color grading, amivel akármilyen hangulatot rá tudnak húzni a végső jelenetre. (meg még pár hasonló technika)
Sztem ha egy életszerű (dzsungel? ) pályát csinálnának az ue4-el akkor leesne az állad.
A frosbite 2 nagyjából pariban van grafika terén, de ott egy csomó dolgot előre kell renderelni, azaz nem real-time, dinamikus.
Azért fogják ezt licenszelni, mert tapasztalatból már az ue3 is az egyik legjobban kezelhető motor volt, és ezt a cryengine 3 sem tudta felülmúlni. Egész egyszerűen bonyolult néha a kezelése. (persze ez ritkán az ue3-ra is vonatkozik)
Nem elhanyagolható az sem h a nex-gen konzolokat kicsit hozzá fogják igazítani az ue4-hez, legalábbis ez epic ezért lobbizik, tehát konzolon iszonyú jól fog kinézni, és ráadásul ugye a konzolból dől a lóvé, tehát ezért is ezt fogják licencelni.
windows7sins.org
És mit jelent az, hogy egy motort konzolokhoz igazítanak?
Mondjuk ebben igazad van! Tényleg az artistockon is múlik, de szvsz half life 2 verte az UTIII-at (egyszerűbben jobban néz ki na, az UT3 szerintem egy elmosódott szar volt, pedig maxon toltam) és a cod4 is verte a gears of wart.... De lehet ez tényleg az Artistokon múlik, mondjuk vicces, hogy pont az Epic nem tud vele igazán szép játékokat csinálni.... Szerintem az UT3-as játékok közül igazán csak a Medal of honor 2010 single player nézett ki jól
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Kiveszik az erőforrás igényesebb effekteket, technológiákat.
tegye mar fel a kezet az aki használta is ezeket a fejlesztő eszközöket nem csak két videót látott meg pár ezzel a motorral hajtott játékkal játszott... Használtam hobbizásra(munkaidőben Unity3d) mind az UDK-t mind a Cryengine3 SDK-t mindkettő fantasztikus eszkoz mindkettőnek megvannak a gyengesége és erősségei. Most ez az UE4 eléggé pariban van az aktuális crytek motorral. Ezen a szinten már egy-egy játék laikus szemmel vett grafikáját sokkal inkább a content és az artistok munkája fogja eldonteni...
https://www.artstation.com/artist/dy217
Remélem ezt nem komolyan gondoltad.
Szerintem aludj még rá 2-3-t mielőtt marhaságokat írsz vagy inkább meg se "szólalj"...
Én láttam a CE3-at! De ki voltam azon bukva hogy segédprogrammal tudtam csak feljebb rakni a grafikát, és várni kellett a high def textúrákra! A C2 fizikáját (fps nagyon árkádos és idegesítő, a környezet fizikája jó) tekintve meg egyszerűen nevetséges amit a crytek ennyi munkával le tudott tenni az asztalra. Ez az én véleményem, ami persze nem rosszindulatú...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
A CE3 és a dzsungel szavakról mindig ez ugrik be. 1:54, és lehet röhögni.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
Úgy értettem a legfejlettebb enginek között, lehet a leggyengébb is amiket szintén frissen mutattak-be az E3-on. Lehet félreérthetően fogalmaztam, erre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
attól maga a játékkészítők tehetnek, nem konkrétan azok akik írták a motort... és a motor pedig k*rva jó lett, ha csinálnának vele egy pc exkluzív játékot jobb lenne, mint ezzel a motorral egy pc excluzív...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Ez egy mod, egy személyes garázs fejlesztés ez csak azt mutatja, mire képes a motor egy lelkes amatőr kezében. Ez nem referencia. Egyébként nagyon jó, talán abba lehetne belekötni, hogy a növények mért nem reagálnak a játékosra vagy mért nem lengedeznek látványosabban, gondolom erre gondoltál.
[ Szerkesztve ]
Az, hogy több játék jön ki vele az nem azt jeleni, jobb. Az olcsóság, illetve az, hogy még "könnyebb" is vele dolgozni, sokkal többet jelent. Ilyen alapon az FPS-ek közül a CoD a legjobb, pedig nem. Manapság UT3-motorral kiadni egy játékot, elég igénytelenség...
[ Szerkesztve ]
Igènytelensèg?! 2 jàtèk kapàsból , amiket azèrt elégnagy rajongàssal fogadtak , a mostani batman ès a gears of war . Azèrt nem nevezném "igènytelensègnek" amit ezekkel össze hoztak . Ès azèrt meg mutatja ott az erejèt a szóban forgó motor .
[ Szerkesztve ]
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Ès azèrt a Cod jàtèkot se kène le szólni , mert benne van a top 10 ben .
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Attól még hogy jól fogy, nem azt jelenti, hogy az olcsóság, igényesség mintaképe.
Nem csak a jàtèkosok mondják hogy jòk ezek , ha nem az olyan oks emberek is mint te . És ugye az hogy most olcsóbban meg kapod ezeket, ez màr csak így van . Fènykorukba ezek se ennyibe kerűltek ... de àr alapjàn ítèlni se a legjobb taktika.
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Bizonyos játékoknak bizonyos részei jók, de nem feltétlen az összes, ezt azért szögezzük le. Ha most az mw3 eladásairól beszélünk, akkor gratula hozzá, mw2 átirat, lagg van, csalás van, változás nincs, akkor most én miért legyek elégedett vásárló, aki első nap vette meg dobozosan, teljes áron.
Végre valaki felismeri ezeket is, nem csak szidja a képeket...
Pont ezek a feature-ök visznek közelebb a realisztikussághoz.
Nem mondom hogy az összes rèsz jò lenne, mert nekem pl csak a Cod2 ès a Cod4 ami igazán át jött . A többi is jó , de nem èreztem benne annyi újat, mint annò a Cod 4 ben. A lènyeg az, ahhoz hogy szülessen egy tökèletes jàtèk, először is a fejlesztők számàra nem a pènznek, ha nem a jàtèkosoknak kène as első helyen lenni. De ugye ez messze nem mâ lesz mèg
[ Szerkesztve ]
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Látom nem érted.
akkor nèzd jobban
Gondold meg 2x is , mielött írsz egy levelet. :)
Cod randa és kész.... 2007-ben király volt, de 2012-re egy vicc, és hiába az eladások, az nem szabja meg egy játék grafikáját (lásd: Minecraft)
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Hír Unreal Engine 4 - Fejlesztői kommentárral egybekötött videó