"Vki magyarázza el, miért nagy durranás ez?"
Feltéve, hogy minden igaz, amit elmond és bemutat és nincs trükközés a háttérben:
Azért nagy durranás, mert:
- indirekt megvilágítást ilyen meggyőzően és gyorsan megcsinálni nagyon nehéz
- az árnyékok gyakorlatilag tökéletesek, ami szintén nem egyszerű
- nagyon sok részecskét tud szimulálni
- a részecskék megvilágítása és árnyékvetése is nagyon jó
- az anyagon belüli szóródás is a legjobbak közé tartozik.
Grafikailag ez nincs messze a tudomány jelenlegi állásától, ráadásul egy darab GTX680 elég alá, ami szintén nem semmi. A végén az editor kényelmi dolgait demózza, amiket szintén nem egyszerű megvalósítani (főleg a "fut a játék, átírom a C++ kódot, újrafordul és frissül, miközben fut a játék").
Persze ezeket egy átlag gémer, aki nem tudja, hogy a programozást eszik vagy isszák nyilván nem tudja átérezni.