Amíg ennyien játszanak, addig megéri új kiegészítőket gyártani. Sőt, még 5 millió játékosnál is bőven megérné. (szerk: ha egy MMO-hoz nem jön több kieg, akkor az a játék meghalt és max. egy éven belül leállítják)
Amiket előnynek felsoroltál, azok szerintem nem voltak előnyösek mai szemmel nézve; csak időhúzásra szolgáltak. Ez addig nem is baj, amíg viszonylag kevés a content, mert legalább elfoglalják magukat az emberek. Csakhogy ha most 2 hónap lenne elérni lvl60-ra, akkor egy esetleg belépő új (vagy újrakezdő) játékos nem jutna el lvl85-re, mert előbb megunná az egészet. Jó dolog volt ennyi rohangálni gyalog? Nem tudom, én már az első karakteremnél is idegbajt kaptam, amikor Darkshore egyik végéből a másikba kellett rohangálni, mert ez oda-vissza 20 percet vett igénybe, ami közbe max. herbázhattam vele... (igen, én 2005-ben kezdtem a WoW-ot és láttam akkor, amikor frissen jelent meg)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)