Namrégiben erről beszélgettem egy fejlesztővel, tehát olyan emberrel, aki ténylegesen ezzel foglalkozik, létező autók létező rendszerein dolgozik, nem az interneten keresztül osztogat tanácsokat.
A probléma megoldható, kismillió elem megkettőzésével, ami egyrészt az előállítási költséget lőné az égbe, másrészt a diagnosztikát, szarvizelést bonyolítaná meg.
Szerinte a megoldás valahol félúton lesz, tehát egyes elemekből akár lehet is kettő (sokat tanulnak a repüléstől), de az egészet szétválasztani felesleges, mivel megoldható a megbízható elválasztás. Baromi fontos viszont a rugalmas rendszer, hogy ne futhassanak az utakon évek óta elavult rendszerű járművek -- ami pedig baromi sok további kérdést felvet.
Ja, és állati komoly időprés alatt dolgoznak, ami szerinte is veszélyes, de a fogyasztói igények (ami mondjuk egy ördögi kör része) miatt aki túl sokat tesztel, akár csődbe is mehet. Meg persze az is, aki túl keveset -- de ez csak utólag derül ki.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!