Gratula a szép eredményedhez. Ebből látszik, hogy nem kell milliós bringa ahhoz, hogy valaki gyors legyen, bár tény hogy múlik a bringán is, de nem annyi mint azon aki azt vezeti.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Ez iszonyatos teljesítmény.
Nekem 5km-es távolságon 30,5km/h a legjobb átlagsebességem. 100km nekem pedig legalább 5-6 óra lenne, de én annyit nem is megyek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Herooo
csendes tag
Grat, nem semmi teljesítmény azzal a járművel
Vádli szerintem használható sima pedálnál is, mondjuk nyilván nem olyan igénybevétellel.
szki
őstag
Köszi. Na igen. A kerékpáros topikban többször írták, hogy ne ítélj meg elhamarkodottan egy bringást a kinézete, neme, kora, és bringája alapján. Érhetnek meglepetések. (lehet nem pontosan idéztem)
(#2) Dluinet: Sok edzéssel lehet elérni egy jó formát. Én 3 héten át fokozatosan emelem a terhelést, és a 3. hét végén lezárom egy nagy túrával, vagy egy kemény tekeréssel. Aztán 1 hét lötyögés. Majd újra indul a 3 hét. Nem lehet mindig csúcsformában lenni. Sőt nem is szabad mindig maxon tekerni. 10%-os ingadozás is előfordul nálam átlagsebességben.
Írhatnál a felkészülésről, a tervezésről, az nagyon érdekelne.
Hogyan osztod be az erődet?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Vasinger!
nagyúr
Én még nem láttam ezt, de valóban nagyon igaz.
Egyébként a bringádon jól látom, hogy 29-es kerekek vannak és Continental virsli szerű külsővel?
Hátul nem látok fogaskereket, minek rá a hátsó váltó?
szki
őstag
Volt sima taposópedálom régebben, majd 4000 km-en át klipszem szorosan bekötve. Most kb 800 km óta van SPD-m, de még tanulom a használatát. Ha igazán ki akarom használni 360 fokban a pedál adta lehetőségeket, akkor egészséges vádli kell. Szerencsére mára rendbejött egy korábbi futás okozta izomsérülésem, így holnap már futhatok is
(#5) Dluinet: Ez nagyon hosszas témakör! Felkészülést a cél határozza meg. Az erőbeosztás meg tapasztalati úton megy nálam. Az energia, folyadék, és ásványi só utánpótlás is külön művészet. Ez egy külön írást megérdemel. Amit meg is fogok ejteni 3 hét múlva, amikor lefutom az első félmaratonomat versenyen...
(#6) Vasinger! 622-es trekking felnik vannak. Elől 19 mm széles a felni belül, és a gumi 28 mm Rubena reflexcsíkkal. Hátul 17 mm széles a felni belül, és a gumi 23 mm-es Schwalbe Lugano, de 7 Barra felfújva nálam 25 mm. Van fogaskoszorú: Shimano 7-es kazettás 12-13-14-15-16-17-19-21 fogó lánckerekek.Nem éppen montis fogaskoszorú Síkon 48/14-ben tekerek általában. És a kisebb emelkedőn is feltekerek 48/17-ben lendületből. Persze ezeken a kisebb emelkedőkön átlagember tolja a bicajt felfelé
[ Szerkesztve ]
Nem is egy posztban vártam, hanem heteken keresztül sorozatba írva, mint egy blog.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Szép teljesítmény! Nálam 25km/óra a max, az még viszonylag kényelmes tempó. De én nem megyek ekkora távokat, 30km volt a legtöbb. A sok gép előtti ülés után jól is esik a mozgás.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
fpeter07
veterán
...és hazatekertem Kistolmácson át kerülőben egy 30 km-t , ami elég megerőltető pihenten is, mert dombos terep rossz aszfalttal...
Pihenten?! Ha ilyen magasztos céljaid vannak, outi helyett időfutam bringán kellene gondolkodnod. Sajnos (nem sajnos) az aszfalt még mindig nem köt le engem annyira, min a terepes út. Mellesleg könnyebb találni meredek erdészeti utakat, mint aszfaltozottakat.
Az átlag tényleg nagyon jó, mást nem is lehetne írni rá. Egyszer hazafelé hátszélben kónuszon forgattam a kereket, lazán, semmi erőlködés nélkül. 35 km/h írt az óra. ^.^ Viszont odafelé 17-19 körüli tempóval döcögtem, ráadásul nem is kényelmesen. Sok energiába kerül legyőzni a menetszelet.
A táplálkozásról/készülődésről szóló cikk nagyon érdekelni fog! Nem lehet eleget olvasni erről a témáról.
szki
őstag
Ebben az évben bicajon elértem, amit szerettem volna. Nincsenek komolyabb terveim már ennyi idősen. Illetve senior versenyeken nem sokára indulhatok, ha akarok Most a futás felé fordulok többet. Fekszik nekem a hosszú táv szerintem ott is, mert egyenletesen tudok erőt kifejteni tartósan.
De azért jövő nyáron Nagyatádon váltóban indulok majd IronMan versenyen. Szfvár.-i haver úszik 3900 métert, én 180 km-t letekerek bicajon, míg a pécsi haver lefut egy maratont. Akkor majd egy jó bicajjal össz 5 óra szeretném letekerni a 180 km-t, mely 36 km/h-s átlagot jelentene. A legjobbak 40 km/h-val tekernek, és akár egyéniben, azaz előtte úsztak is...
Amúgy azt mondják a nagyokosak, hogy a terepbicajozáshoz sok országúti edzés kell előtte. Szóval jó lenne Neked is országúton is tekeregni egyenletes terheléssel is. Nem kell drága versenybicaj hozzá, hisz az edzés a cél, és nem az időeredmény.
Terepen is tekeregtem már többször montival. Pár hete 4x megmásztam egymásután zúzottköves terepen itt a legmeredekebb szőlőhegyet, és lett 550m szint rövid idő alatt. Engem nem ragadott meg a terepbicajozás.
Ha szélben tekerek egy oda-visszát, akkor nem tudok olyan átlagot produkálni, mint szélcsendben.
Amúgy egy 10 km-es oda-vissza úton 38,5 km/h a legjobb átlagom szélcsendben.
fpeter07
veterán
Aszfalton valóban jól lehet haladni! Lövői bringaúton ma 25-40 között ingadozott a sebességem. (pihenhettem szélárnyékban is) A 40 kitekerése már nem volt kényelmes. Visszafelé pedig az enyhén fújó oldal szembeszél megtette a hatását. Kihívás volt tartani a 30 feletti sebességet.
Mint ahogy az outizást, a mountain bike-ot sem a szint miatt szeretem. Mind a kettőnek meg van a maga sajátos hangulata. Mtb-vel tudok aszfalton menni, outival terepen elég nagy kompromisszumot kellene kötnöm. A cyclocross pedig megint egy más téma.
bejegyzés c
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W