Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#125) Synthwave válasza laposonly11 (#123) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Egy ilyen cségó, kuék, vagy kóllofdjúti, nem igényelnek összetett stratégiai vagy taktikai lépéseket, magyarul ott alapból nem kell sokat gondolkodni, tiszta reflexjátékok!"

Igen, ezt pontosan azok hiszik így a Kvékről, akiknek lövésük sincs a játékról (de szeretik megmondani, hogy mi a tuti ;]); ember, ezt egy olyannak mondod, aki kb. 8000 órát rakott bele a frencsájzba (amiből kb. 4000 volt a Quake Live), és egy adott időszakban a lehető legmagasabb szinten versenyzett, egész jó eredményekkel (2014 és 2018 között nyilván nem volt már olyan brutális a competition, mint 10 évvel azelőtt, de még így is nagyon magas volt a skill ceiling, hiszen a legtöbb high skiller/semi-pro/pro player tizenplusz éve ezzel kelt és feküdt).

Az, hogy ez tiszta reflexjáték, szimplán NEM IGAZ. Közelítőleg sem.

A Quake 3/Live egy bizonyos szint felett ~80 %-ban ÉSZ- és MEMÓRIAJÁTÉK, az, hogy közben minden fénysebességgel dezintegrálódik, meg vajsimán keresztülfolysz a mapon, csak egy melléktermék, körítés, de facto sztenderd, nem kíván extra figyelmet, közben az agyad folyamatosan jár, tervez, számol, a szád meg jár, mert ezeket a változásokat le is kell kommunikálni a csapattársak irányába.

Lehetsz te a legüberebb reflexekkel megáldott kiborg is, ha precíz nyersanyagmenedzsmenttel (a meghatározott időnként újra spawnoló fegyverek, ammo, armorok, armor shardok, HP buborékok, Megahealth, illetve power up kontrollja), helyezkedéssel és item cyclinggal a sárga földbe döngölnek, mert mikor 125/0-val, machinegunnal spawnolsz, már két rakéta és egy plazmasorozat száguld feléd két irányból, a konkrétan bemagolt (netán kikényszerített, mert ilyet is lehet!) spawn pontodra, úgy hogy még menyikkanni sem lesz időd, nemhogy lereflexkedni bárkit, miközben a következő Red armort a másik két enemy már be is biztosította..

Csak egy kis ízelítő, hogy milyen mélységei vannak a gémnek: [link]
Rapha májsztró <3 utólag végigkommentálja az egyik ESL-es meccsét, amit Cooller ellen játszott. Nagyon artikulált és tanulságos; ha tudsz valamennyire angolul, érdemes végighallgatni – már abban az esetben, ha nem veted el alapból a horizontjaid tágítását..

Ez ráadásul duel, szóval jóval kevesebb változó van benne (hiszen 8 helyett 2 player van, és powerup play sincs, valamint a fegyverek is 5 másodpercenként spawnolnak a 30 helyett) a 4v4 TDM-hez képest. De még egy CS:GO-val kapcsolatban is belátom azt (pedig kvéjkerként rühellem a CS-t!), hogy igen durva taktikai mélysége van, ha nem random hülyegyerekek kattintgatnak találomra...

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.