Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37) M@trixfan válasza matyiGo (#28) üzenetére


M@trixfan
addikt

A PC-s környezet azért fontos, hogy kicsit összetettebb játékmenetet, irányítást lehessen implementálni és a 12 évnél idősebb korosztálynak is lenne végre valami jó űrszim. Immerzióromboló dolgok vannak benne ami minden pillanatban kiragad a játék világából. Olyan dolgok ezek amik átlag IQ és középiskolai fizika szintjén mozgó kérdéseket feszegetnek. Olyan büszkén hurrogtak le a HW topikban is, öröm volt olvasni ;]

Bemásolom ide is az észrevételeimet:

"Nagyon örülök, hogy lesz ilyen és nagyon várom. Végig is néztem az órás videót. Ezt leszögezve van egy pár hülyeség a koncepcióban.

Nagyon tetszik a belső nézet megléte, de sok kijelző olyan mintha régi CRT lenne mögötte és nem valami finom holografikus 3D kijelző, vagy hasonló. Az egész kabin tele van velük és semmi értelmes információ nincs a legtöbbön, de azért befordul még ráadásul egy-két újabb kijelző beszálláskor. A hordozó irányítótermében is elég anakronisztikus az a radar. OK, nincs implementálva még a célzás funkció sem, ez még alakulhat.

Ha már célzás, akkor itt vannak a lézerek is amik még mindig nem fénysebességgel mennek. Jó, valamilyen energiacsomósodás amit mondjuk elektromágneses erőtér gyorsít, de akkor ez nem lézer.

A harci jelenetben senki nem talál el semmit, pedig azért elég high-tech célzórendszerek lehetnek. Aztán amikor az egyik agresszor megsemmisül, ha jól emlékszem gázrobbanással végzi. Mondjuk ez filmekben is borzalmas általában, a robbanások legnagyobb része mechanikai dolog, a világűrben elég érdekes a lánggal égés.

Maga a harci űrhajó is érdekes. Egy vadászgépen nincsenek leárnyékolva az irányváltó fúvókák, amik ráadásul az alap stabilizációért és haladási irányért felelnek. A fegyverrendszer energiaellátása szabadon fut a szárny alatt lógó kábelezés formájában. Maga a szárny is felesleges, de ezt meg lehet magyarázni azzal, hogy légkörben repülni lehet vele.

Összességében nagyon jó hírnek tartom a játék érkezését, de ha hardcore PC-s játékosoknak szánják akkor ilyen részletekre oda kell figyelni."

Újranézve a trailert újabb gyöngyszem a Pitot-cső a hordozón és az agresszor gépek egyhajtóműves mozgása az űrben kormányfelületekkel. Egy másik fórumtárs felhívta figyelmet a a vadászgép elején levő két ventilátorra, az sem semmi :DDD A csatajelenetben több muníciót ellőnek a semmire mint egy WW1-gyes hajóágyúnál. Már maga a felszállás is isteni: zárt térben, az emberektől pár méterre sugárhajtóművel történik, ráadásul lebegéssel. Az már tényleg kisebb részlet, hogy ha nincs gravitáció odabenn akkor egy ekkora löket belegyorsítaná a plafonba, ha meg van akkor felemelkedés után miért kapcsol ki a fő emelő hajtómű, hiszen egyensúlyt kell tartani.

Azért írom le ilyen részletesen, mert szeretném érzékeltetni a problémát. Az a baj, hogy itt már 1080p-ben és 3D-ben létezik a játéktér, nagyon fontosak a részletek. Főleg úgy, hogy kifejezetten PC-s játékként hangoztatja, tehát valamilyen szinten vállalja a rétegjáték kategóriát.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.