van BSG online... de elég retek sztem.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
van BSG online... de elég retek sztem.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Hát ha ezt így összehozzák, akkor ez lesz a legeslegjobb ilyen játék.
Nem véletlen, hogy ne keresnek kiadót, hanem saját kútfőből akarják megoldani, így nem lesz egy összecsapott szar, mint sok másik játék manapság, amivel kész kell lenni határidőre, vagy leszorítani a költségeket.
Az hát.
De komolyan, simán el tudnék képzelni egy űrszimulátort ("szimulátort") a BSG világában, Viperekkel, a 2003-as sorozat hangulatvilágával meg minden földi jóval.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Így elsőre tényleg nagyon pofásra sikerült.
De 2014 még nagyon messze van.
Kondenzcsík biztos azért van, mert a bízbül veszi ki a zoxigént.
De hogy "parkolhatnak" a vadászgépek a hajón a csupasz űrben?
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
Nexus: The Jupiter Incident BSG mod
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
A trailer zenéjét véletlenül nem Hans Zimmer írta?
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
Én az Angels Falls First-et vártam, de már vagy 2007 óta fejlesztik... Erre ahogy nézem ez is böngészős lesz... lehet ezzel "tömegeket" nyernek, meg némi többlet $$, de sokat kell áldozni érte...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Na erre én is kíváncsi lennék.
A hangzása nagyon arra hajaz.
Sajna próbáltam ID-zni,de nem talált semmit.
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
Ne már, azon vitatkoztok, hogy mennyire reális egy űrcsata játék?!
Mindennek van határa azért. Ezek után a Jedi rend éves gyűlését is megtarthatjuk...
Szóval: könyv, film, játék, zene, stb. művészek alkotásai, melyeket olyanra alkottak, amilyennek a fantáziájukban látták/hallották. Chris Robertsék így képzelik el az űrcsatát. Egyébként nagyon tetszik, a zene is szuper és kit érdekel, hogy kondenzcsíkot húz a hangos űrvadász (mi?) az aszteroidamező közepén?! (: Csak legyen egyben a dolog, élvezzem és kész.
így van, ezek az effektek nekünk kellenek! Milyen lett volna már egy hangtalanul suhanó és fénycsíkokat köpködő Tie Fighter???
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Amúgy a Star Warsban roppant vicces, hogy a lézersugár szemmel látható sebességgel halad. Mondjuk a Star Warsban rengeteg vicces dolog van.
A régi, ezeréves Star Warsos szimulátor játékokat ronggyá játszottam anno.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
én is ronggyá játszottam az ezeréves starwars játékokat, anno! csak azóta továbbfejlődtem.
azóta döbbentem rá, hogy hazugság volt az egész! na, és ez: KOPP
nem szeretek koppanni
ez a játék is hazugság.
még szerencse, hogy nem kötelező játszani vele
Túl nagy feneket kerítettek egy játéknak szerintem. Lehet vannak benne érdekes dolgok, de ilyen alapon a sci-fi filmek 99%-a elég messze áll a realitástól, még napjainkban is, ugye a robbanás hangja az űrben és a többi...
Vagy egy mai új FPS játékban a fizika és a lövedékek ballisztikája, és sorolhatnám még. ugye CoD és társai. Azon nem akadunk ki?
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
mért kéne egyáltalán nézni őket? / játszani
Egyetértek. Ezért sci-fi.
Szerintem zárjuk le a témát, és örüljünk, hogy lesz egy ilyen állat játék.
Egyszerű a helyzet, akkor nem nézed, nem játszod. S akkor nem frusztrálod magad feleslegesen. S mindenki örül, mert nem szemeteled tele például ezt a topicot is ezzel. De akkor egyéb filmet se néz, mert mindegyikben lehet kivetni valót találni. (akciófilmek, horror na az meg aztán főleg!) Ami elég messze áll a valóságtól, feltéve ha nem valami művészfilm az.
[ Szerkesztve ]
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
ööö....mert szórakoztat?
Melyik film reális? Csak dokumentumfilmet kellene nézni? Ugyan már, ez játék, jásztani kell. Kár ide keverni a fizikát.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
Én abszolút nem játszom, de ha hasonlóan szép lesz a játék, akkor van esélye. (Egyelőre ez csak egy renderelt videó volt.)
Másrészt későn jöttem, már tuti kitárgyaltátok az összes kérdést, de azért...
Teljesen egyetértek: Mint már többen írták ez egy sci-fi, aki legalább is sok ilyet néz (mint én ) azoknak ezek a dolgok nem okoznak problémát.
Én sem értettem miért keresték sokan, hogy miért nem szippantja ki a hangárban lévőket a vákuum. Ezt sci-fikben mindenféle energiapajzzsal szokták megoldani, például amit biztos mindenki ismer: Star Wars Ep. IV: Mikor a MFalcon bedokkol a Halálcsillagra a háttérben a nagy semmi van, és ott szem száll el senki.
A gravitációt meg mesterséges gravitációval (SG1, SW, és hasonlók) helyettesítik és kész.
A kondenzcsík már inkább netto baromság lenne, de azt szerintem a mozgás érzékeltetése miatt írták így meg. Együtt lehet vele élni.
A kamera beremegést a hajtómű simán okozhatja, hiszen az űrben is tolósugárra van szükség az irányításhoz. (Az megint más dolog, hogy már csak a gép közelségétől beremeg a kamera...)
Amúgy meg tök mindegy: Játék, ezt játszani kell, nem elemezni.
[ Szerkesztve ]
Szerintem te nem vagy tisztában a sci-fi fogalmával. Tudományos fantasztikus a magyar jelentése. Ha az űrben van hang, az a legkevésbé sem tudományos. Csupán arra jó az egész, hogy xy teljes meggyőződéssel azt higgye, hogy az űrben van hang. Hisz a filmekben és a játékokban ezt látja.
Olvastam az előző hozzászólásaidat is. Erőteljesen kevered a technikai fejlődést a fizikai törvényekkel. Az előbbi fejlődik, változik. Az utóbbi nem. Kétezer éve is ugyanazok voltak mint ma és kétezer év múlva is ugyanazok lesznek.
Lehetsz te akármilyen fejlett, attól még nem lesz hang az űrben és nem húznak kondenzcsíkot az űrhajók a légüres térben.
(#117) ViZion:
Firefly sorozat. Nagyjából a helyén van minden és ennek ellenére is az egyik legjobb sci-fi tudott maradni a világon. Reális fizikával is meg lehet csinálni egy filmet ill játékot úgy hogy élvezetes és látványos legyen. Csak nehezebb. Sokkal egyszerűbb telepakolni ilyen képtelenségekkel.
[ Szerkesztve ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
Nem hiszem el hogy nem bírjátok abbahagyni, ha nem tetszik, akkor ti játszatok, olyan játékokkal ahol tök kuss van, és 100000000km-ről ki lehet lőni egy rakétát a naprendszer túlvégébe és ennyi benne az akció.
A star wars is sci-fi, a BG is sci-fi. Nem kell 50-50%-ban lennie a tudománynak és fantasytikumnak, és mivel ezek szórakoztató dolgok, ilyen csúsztatások szerintem megengedettek, hogy élvezhető legyen.
Félreértettél valamit, én egy szóval nem beszéltem az űrben a hangról, meg kondenzcsíkról, ezeket minden óvodás tudja hogy nem lehetségesek, és nem is lesznek soha. Itt a többiek a mesterséges gravitációt hozták fel, meg hogy miért nem fulladnak meg a hangárban, én ezekre reagáltam a fizikai felfedezésekkel és technikai fejlődéssel.
A második részéhez: Nem keverek semmit. Tudom hogy a fizika törvényei nem változnak. Csak éppen elfelejtitek, hogy nem is ismerjük mindet. Én arra mutattam rá itt a többieknek, hogy 200évvel ezelőtt is pont ugyanígy fizikai képtelenségnek tűntek a mai dolgok(1800-as évek->mai elektomosság, atomerőmű stb), 400évvel ezelőtt pedig a 200évvel ezelőtti dolgok tűnhettek felfoghatatlannak(1600-as évek->gőzgép, vasút).
A technikai fejlődés mindig a fizikai felfedezések következménye, a kettő nem különíthető el egymástól.
Ha pedig valaki azt hiszi, hogy a mai fizika mindent tud, és már nemfognak újabb dolgokat felfedezni, és azok alapján olyan technológiákat fejleszteni, ami ma még képtelenségnek tűnik, arra csak azt tudom mondani, hogy totál beszűkült ember.
Ennél érthetőbben már nem akarom, és nem is fogom leírni, már az előbb részemről befejeztem ezt az értelmetlen vitát, de most muszáj volt még válaszolnom neked.
Remélem jó játék lesz.
A vita meg amit folytattok, vicc...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Szivesen kirpribalnam, de azert ide is lepotyogom amit mar korabban is.... X-wing vs Tie Fighter modern grafikaval, normalis online jatek lehetoseggel... Csak ennyit kerek
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
Remélem olyan jó lesz mint amit a bemutatóban látni. Majd ha kiadják ki is próbálom.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ilyesmi nem lesz. Manapság már túl bonyolultnak számít.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
"Egyelőre ez csak egy renderelt videó volt."
A cikkben ez áll: "Az alábbi videó különlegessége, hogy ezúttal magát a játékot láthatjuk, nem egy előre renderelt animációt. "
A játékról...mivel leghamarabb 2014 végére tervezik (amiből könnyen lehet 2015-2016, láttunk ilyet eleget) szerintem kár bármilyen következtetést levonni. Várjuk meg a végét, de ezek alapján valami figyelemreméltó dolog készül, én félszememet rajta tartom majd
Amúgy csatlakozom a lejjebb kérdéshez: miután Lucas imádja a fejőstehene minden egyes csecsét tövig szívni, miért pont egy új X-Wing vs. Tie fighter nem jön ki??
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
Egyetértek, amit eddig tudni róla az alapján, igazi különlegesség is lehet.
Kíváncsian várjuk majd a további híreket.
Hátha csak addigra lesz kész akkor a játék várhatóan 30-40GB lesz és ettől jobban fog kinézni. Ilyen 1 évre előre mutogatni videókat nem ér semmit.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Lesznek benne majd nagy hajok?
Meg remélem lesz benne olyan hogy kis hajoval leszálok az ellenség capitál shipében, és plazma puskával mészárlást rendezek ott
A hosszú videóban emlékeim szerint azt mondja, hogy lesznek nagyobb hajók, amikre felszállhatnak a haverok, és lődözhetnek az ágyúkkal. Esetleg lesz olyan amin hangár is, és az utas beugorhat egy vadászba, és mehet puffogtatni.
Most komolyan, nem kritizálni kell hanem játszani. Egyébként sem lesz semmi hozzá fogható játék a közeljövőben, inkább örüljünk ennek, no meg annak hogy nem egy pénzéhes kiadó áll a játék hátterében...
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
(#131) Malibutomi válasza errorcode06 (#130) üzenetére
Így talán hogy nem egy nagy kiadó akar minél hamarabb kaszálni rajta van esély, hogy jó is legyen.
Siralmas. Nekem egy felujitott valtozat is megteszi, maradhat a kuldetes, a jatek menete... minden... csak egy kicsit pofozzak ki grafikailag es legyen netes tamogatas... szerintem meg fizetnek is erte havonta
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
A maszkokról, a kondenzcsíkokról, és a gravitációról vitatkozóknak bátorkodom megjegyezni, hogy a valóságban madár alakú űrhajók, kék-piros lézercsíkokat lövöldöző fegyverek, az űrben úszó csatahajóra emlékeztető cirkálók sincsenek. Ez egy játék, és minden ami benne van a hangulatot szolgálja; ha majd valaki a közelünkben lőni fog akkor be fog hallatszani a fegyverének a hangja, és hallani fogjuk a robbanásokat is. Ez így van rendjén. Remélem majd lehet BSG-t is építeni benne
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Na jó, de ezek pont, hogy illúziórombolóak.
Én speciel nem vagyok túl kötekedő ilyen téren... hagyom magam "elvarázsolni" a scifi által. De a kondenz csík nekem is feltűnt.
Plusz ha már tényleg a látvány meg az akció a lényeg, akkor azok a lövöldözések lehetnének látványosabbak. Igazából annyit lehetett látni a videóban, hogy kékes-fehér és piros elnyúlt krumplikkal dobálóznak össze vissza. Ha valaki emlékszik még a Freelance-re... na ott látványos volt a lövöldözés. : ) Még akkoris ha az se volt túl reális, mégis élmény volt.
Persze az is igaz, ha minden a várható technológiai fejlettséghez és a valósághoz hűen készítettek volna el, akkor sokat nem látnánk a játékban. Az első pár hsz-ben ugye írták, hogy akár több ezer km-ről is ki lehetne lőni a célpontot lézerrel, amit egy számítógép bemér. Plusz gondolom ilyen technológia mellett már a láthatatlanság se lesz nagy dolog. Tehát a játék - ha nagyon a valóságot nézzük - annyiból állna, hogy nézed a "radarképernyőt" és a felvillanó piros (enemy) pontokra rányomsz egy "megsemmisítés" címkéjű gombot. De így egy kicsit unalmas lenne a játék.
Valahol a kettő közt kéne megtalálni az egyensúlyt.
Azért a Freelancer-ben is befigyelt a kondenzcsík
Nekem a Homeworld turbó-brutál lézere jött be a legjobban; nyomtad neki (addig a pár másodpercig amíg volt kakaó) és kaszaboltál vele amit bírtál. Aztán ha téged vágtak egy ilyennel nyakon, nézhettél kokszos fenékkel az űrben forogva
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Egyetértek.
Akinek nem tetszik, majd nem játszik vele, de hogy nekem ez most a top3 várós game közé felugrott az tuti.
A Dishonored-re is köpködtek, és milyen jó játék! (ment a köpködés, hogy így-úgy gagyik a textúrák, de szerintem a hangulat és hogy egy notin is megy fHD 60 fps-el kárpótol azért, hogy gördülékenyen játszható)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Én nem fikázom a játékot. Szerintem überdurva lesz! Csak, mondom ezek kicsit illúziórombolóak.
Persze a Freelancer se volt tökéletes. Csak példának hoztam fel, hogy ott látványosak voltak a lövöldözős jelenetek. [link]
Persze biztos változni fog még ez is.
Kérdés 2015-ben mennyire fogjuk jónak találni ezt a grafikát.
Akkor a készítőknek. Ilyenkor elképedek, hogy mennyit fejlődik ez a részleg is...
olvasni tudsz e ? válasz : NEM !
egyébként : MMO ! \0/
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Az jo lenne, battlefonrt 2ben is azt élveztem a legjobban. Löttem az ágyukal a lázadokat, meg ha dockoltak a halálcsilllagon akor lelöttem öket A sok noob meg ment repcsit vezetni
Melyik részben volt ez a hajó és mi volt a neve, mert nem emlékszem rá (Mindhárom rész meg van, bár a Cataclysm még nincs végigjátszva)
Homeworld forever
Ez a DustWars MOD-ból való Siege Laser ship.
De ez volt a komoly ágyú:
Éppen minap kotortam a paláson, mikor megtaláltam a HOMEWORLD CATACLISM eredeti CD-jét Kénytelen leszek újra játszani.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Ennyire unalmas trailert rég láttam. Mellesleg a rövidujjú szkafander elég röhejes.
Ebben az űrben meleg van! Meg a csatában is megizzadnak a mókusok (és utána kenyérre is kenhetik)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Erre már emlékszem, a Homeworld 2-ben ez volt a Sajuuk nevű hajó kb. 26.000-27.000 sebzéssel. Az utána következő Progenitor Dreadnaught kb.8500 sebzéssel, míg a játékos által megépíthető legerősebb csatacirkáló kb. 4500 sebzéssel rendelkezett. A végén Sajuukkal szinte az egész Vaygr flottát ki lehetett irtani, igazán komoly hajó volt.
Homeworld forever
Már majdnem meg is van a tervezett összeg amit össze akarnak gyűjteni rá.
2 millió dollárból már megvan kb. 1,5 milla.
Még két nap a pénz gyűjtésből. Az eredtei 2milliós terv helyett már 4,1millión jött össze.
[ Szerkesztve ]