Tetszik Sose lesz ilyenem
Bár az 5 millió forint elég karcsú ár érte!
[ Szerkesztve ]
Tetszik Sose lesz ilyenem
Bár az 5 millió forint elég karcsú ár érte!
[ Szerkesztve ]
Pffff, szerintem ocsmány. Menettulajdonságok jók, de ez a futurisztikus esetlen forma... Hááát, nem egy Audi 80.
Azert ha bekanyarodna egy itt az utcaba, utanafordulnek.
Ambulimax Provider
Ha arra gondolunk, hogy Amerikában 19.650 dolcsiban van benne egy Ford Mustang ami átszámolva olyan 3.340e Ft. Így azaz 5millió már nem is annyira karcsú. Az egy másik sztori, hogy amire itt Mo.-on forgalomba kerül már a kemény 10-15misi határát súrolja
Sz.tem azért annyira nem gáz... A menettulajdonságok a lényeg... A kinézet meg mindenkinek az egyéni izlése... Annyira már nem futurisztikus... nézz meg egy Honda Civic-et. És ez kb 2005-ös autó...
Ezelőtt 30 éve még ez is futurisztikusnak tűnt volna...
A drágulás teljesen érthető és logikus, nyilvánvalóan amennyivel jobban élünk és keresünk az USA lakóinál, annyival drágább a kocsi is, nemtom mit nem értesz ezen...
áááh akkor ez valahogy úgy van, hogy minél jobban dübörög a gazdaság, annál többször kell az adót megfizetnem egy autóért? Óhhh köszi, köszi! Most már megvilágosultam
[ Szerkesztve ]
Jó hát egyértelmű, hogy többe kerül : )
Azért mégiscsak be kell hozni az országba... Mégha egyszerre többet is hoznak be, az is jócskán megemeli a költséget. Különböző vámok, adók, regisztrációs adó (fogalmam sincs hogy most eltörölték-e vagy nem) bevizsgálás, törzskönyv... forgalomba helyezés sbt...ez mind mind növeli a költségeket. És akkor jön a lényeg, az eladó haszna...
Sőt, még az sem mind1, hogy hány cégen / eladón megy keresztül a kocsi, amíg eljut a gyárból a "Te" kezedbe. Minnél több emberen megy át, annál többe kerül...stb...
Most nem akarok belédkötni, de a szállítás és az üzembe helyezés kétszerese a termék árának?
kössél nyugodtan, én is csak hasraütöttem : P Azt akartam kifejezni vele, hogy amíg a gyárból eljut magyar o-ra a termék addig kurvasokminden rakódik rá...
Messze nem csak a szállításról és üzembehelyezésről van szó... A sok kereskedő haszna... Az adók, a vámok esetleg stb...
Hasznot meg mindenki annyit tesz rá amennyiért még el tudja adni... Szal érted...ha megveszik 2x annyiért is akkor mért ne
De ez tényleg sok összetevőből áll.
[ Szerkesztve ]
Van az a műsor, a TotalCar.
Ez a két lökött gyerek összehasonlította a 74-es Mustangot, és a mai Mustang GT-t. Itt a video róla.
A video végén pedig levezetik, mennyibe is kerül a GT felszereltségű modell:
átszámítva: 5.5millió
+10% vám: 6.1millió
+1.8millió reg. adó: 8millió
+25% áfa: 10millió
+szállítás
+valaki(k)nek a haszna
+biztosítás
Így lesz az 5millás kocsiból 12milliós itthon.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Tudtommal az új autó költségei a következő képpen alakulnak:
Vételár:
Nettó ár (benne van a kereskedő haszna + a vám)
+ Áfa 20%
+ Regisztrációs díj (változó) = az autó vételi ára
Forgalombahelyezés:
Illeték + Átírási díj = és kb. így jön ki azaz X Ft.
Ezt ne nekem mondd, hanem a TotalCaros srácoknak.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
bejegyzés Toyota FT-HS Hybrid