Mindkét kontrolleren van 'ravasz', bármelyiket lehet bármire használni, programtól függ.
Amúgy az FPS játékokhoz visszatérve, talán ezért is nincs még VR-re optimalizálst FPS, mert ők sem tudják hogyan oldják meg a mozgást.
Lehetséges hogy a majdani FPS-ek is úgy lesznek megírva hogy a mozgás nem lesz annyira szabad mint pl. egy monitort használva...
Én is csak találgatok...ez az egész még kialakulóban van.
@Anemus,
annyit azért had tegyek hozzá hogy ez az oldalazás meg oldalra nézek közben futok mozgás szerintem nem igazán realisztikus, csak mi ezt szoktuk meg mert az FPS-ek így működnek. Lehet hogy a VR hozza el pont a jobb realizmust ebben is?
[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR