Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag

Én csak a TheVR-on láttam a tesztet és eldobtam az agyam, a bemutatott demó játék piszkosul tetszett, csak kár hogy nincs időm ilyenekre, na meg hogy a gépem is gyenge. :O
De ha kiadnának valami fain nindzsás fantasy anime játékot akkor tuti vennék egyet. ;]
Vagy Samurai Jack.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) aerosmith


aerosmith
őstag

köszi a részletes élménybeszámolót, az alacsony felbontás elég lelombozó.
Az SDE amúgy Screen Door Effect.

(#3) sheep válasza aerosmith (#2) üzenetére


sheep
addikt

Köszi, javítottam!
Nem annyira alacsony azért a felbontás, a vr-re írt játékok teljesen jók, és azért a szimulátor is használható.
Csak ugye ha hozzászoksz hogy egy full hd monitoron minden kis pár mm-es feliratot el tudsz olvasni a műszereken, akkor látod az eltérést. Ha nem figyelsz erre akkor viszont egész tűrhető.

[ Szerkesztve ]

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#4) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Brutál, engem megfogott teljes mértékben, csak az a durva, hogy ez a nulláról egy kb. 700 ezer forintos történet. :N

(#5) sagit


sagit
addikt

Nagyon pixeles?

S7 - tel próbáltam, az ugye 2560*1440 ami nagyobb felbontas, viszont a vr nem tölti ki a kijelzőt, kevesebb jut szemenkent mint 1280*720 és az nagyon vérszegény. A vr élmény nagyon bejön de pixeles sisakot nem akarok, lehet várni kell 1 generációt.

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#6) Anemus


Anemus
csendes tag

Üdvözletem!

Nekem lenne egy bónusz kérdésem ami baromi fontos lehet egy FPS játéknál, mégsem derül ki egyértelműen, hogy mégis hogyan oldották ezt meg a Vive-al. Mégpedig a mozgást! :/ Lehet teleportálgatni ahogy már láttuk az egyik alap játékban, oké. Lehet ~4 méteren belül mászkálni amíg a falra szerelt detektorok látnak, oké. Na de mi a herezsák van egy helyváltoztatós FPS játékkal játszol (amilyen az FPSek 99.9%-a) és nem teleportálgatással akarsz haladni helységről helységre?
Azt láttam, hogy van egy touch pad szerű képződmény a controllereken. Na de azt kell simogatni ha sétálni akarok előre? :( Legalább lenne egy sima "mechanikus" joy stickamivel mozgathatom a karaktert a 4 égtáj felé és ezt befolyásolhatom még azzal az iránnyal amelyikbe nézek. Erről tudnátok írni néhány infót? Köszönöm előre is!

ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1

(#7) sheep válasza Anemus (#6) üzenetére


sheep
addikt

Bár még nem próbáltam FPS-t játszani, de szerintem ott simán a billentyűzettel oldod meg a mozgást. Vagy a kontrollerrrel oldod meg, azon is van több gomb és tapipad.

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#8) Anemus válasza sheep (#7) üzenetére


Anemus
csendes tag

Na ez az. 4 gomb van mindegyiken és ezek szét vannak szórva a 4 oldalán. Egyszerre nem is tudod elérni mindet így. A tapipad meg olyan élményt nyújthat mintha notebooknak a tapipadján próbálnál mozogni FPSben... Na az meg tudod milyen... Pont egy kap sz*r. Erre vagyok már rágörcsölve egy ideje mert ha nem megoldott a kényelmes karimozgás akkor sok játékban használhatatlan a műfaj eme megoldása.

ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1

(#9) kmisi99


kmisi99
addikt

Nem tudom ennek milyen a kontrollere, de konzolokhoz hasonló ravasz szerűség tök simán elférne rajta. A Legtöbb interakciót meg úgyis mozgással végzi az ember.

(#10) Anemus válasza kmisi99 (#9) üzenetére


Anemus
csendes tag

Na és mi van akkor ha az FPS játékban 40 métert akarsz előre menni, vagy oldalra? 40 métert fogsz előre sétálni a valóságban? Nyilván nem. De teleportálgatni sem fogsz mondjuk a Call of Duty-ban ha pozíciót akarsz változtatni. A tapitaddal meg olyan lassan és pontatlanul tudsz mozogni, hogy az első lépés után kapsz egy fejlövést. Vagy kettőt.

ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1

(#11) kmisi99 válasza Anemus (#10) üzenetére


kmisi99
addikt

Épp azért írtam, hogy konzolokhoz hasonló ravasz szerűség kellene rá. Meghúzod megy előre a katona és amerre menni akarsz arra fordulsz el. De egyébként igen az ilyeneket egérrel billentyűzettel oldják meg. Ez a mozgolódós az egy helyben állós VR játékokhoz van kitalálva.

(#12) Anemus válasza kmisi99 (#11) üzenetére


Anemus
csendes tag

Értelek. Viszont ezzel meg az a gond, hogy mi van ha te hátrafele akarsz menni mert hátrálnod kell játékban. Akkor villám gyorsan hátrafordulsz aztán újra előre? :( Illetve az oldalazás amikor nézel egy irányba de közben oldalazni akarsz valamelyik irányba. Ráadásul ha oldalazás közben előre is akarsz menni vagy hátra. Nem tudom, hogy ezt hogyan fogják megoldani. :((( Ha Bill meg egér kell hozzá akkor arra meg inkább ott az Oculus ami sok 10 ezerrel olcsóbb. A Vive-nak pont a szabad mozgás lenne az egyik ütőkártyája nem a helyhez kötöttség. :(((

ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1

(#13) sheep válasza kmisi99 (#9) üzenetére


sheep
addikt

Mindkét kontrolleren van 'ravasz', bármelyiket lehet bármire használni, programtól függ.

Amúgy az FPS játékokhoz visszatérve, talán ezért is nincs még VR-re optimalizálst FPS, mert ők sem tudják hogyan oldják meg a mozgást.
Lehetséges hogy a majdani FPS-ek is úgy lesznek megírva hogy a mozgás nem lesz annyira szabad mint pl. egy monitort használva...
Én is csak találgatok...ez az egész még kialakulóban van.

@Anemus,
annyit azért had tegyek hozzá hogy ez az oldalazás meg oldalra nézek közben futok mozgás szerintem nem igazán realisztikus, csak mi ezt szoktuk meg mert az FPS-ek így működnek. Lehet hogy a VR hozza el pont a jobb realizmust ebben is?

[ Szerkesztve ]

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#14) oriic válasza kmisi99 (#9) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Van ravasz a kontrollereken:

[link]

Live-Die-Respawn

(#15) mustang08 válasza Anemus (#12) üzenetére


mustang08
aktív tag
LOGOUT blog

Itt a mozgáshoz szerintem elég a tapipad is, hiszen csak a főirányt kell megadni, hogy előre, hátra, jobbra, vagy balra akarsz menni, a többi fej + karmozgatás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.