Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6) Anemus


Anemus
csendes tag

Üdvözletem!

Nekem lenne egy bónusz kérdésem ami baromi fontos lehet egy FPS játéknál, mégsem derül ki egyértelműen, hogy mégis hogyan oldották ezt meg a Vive-al. Mégpedig a mozgást! :/ Lehet teleportálgatni ahogy már láttuk az egyik alap játékban, oké. Lehet ~4 méteren belül mászkálni amíg a falra szerelt detektorok látnak, oké. Na de mi a herezsák van egy helyváltoztatós FPS játékkal játszol (amilyen az FPSek 99.9%-a) és nem teleportálgatással akarsz haladni helységről helységre?
Azt láttam, hogy van egy touch pad szerű képződmény a controllereken. Na de azt kell simogatni ha sétálni akarok előre? :( Legalább lenne egy sima "mechanikus" joy stickamivel mozgathatom a karaktert a 4 égtáj felé és ezt befolyásolhatom még azzal az iránnyal amelyikbe nézek. Erről tudnátok írni néhány infót? Köszönöm előre is!

ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.