Hirdetés

2022. május 29., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) KrenAtesz


KrenAtesz
veterán

Hát érdekes :( Sajnállak, h nem tudsz egy normális telót kifogni :(

(#2) Sh4rKy válasza KrenAtesz (#1) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

kösz... énis magamat =)
amúgy várnám olyan emberek commentjeit akik esetleg valami tanácsot tudnának adni jogi dolgokban, hogy ilyenkor mit lehet kezdeni velük... (ha egyáltalán lehet...)

[Szerkesztve]

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#3) ollie válasza Sh4rKy (#2) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

El kell hogy keserítselek, de a mobilszolgáltató is a márkaszervizbe küldi a mobilt. Nem fognak ők saját szervízt fentartani és szervizeseket fizetni, amikor létezik márkaszerviz.

***

(#4) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

''Nem akarok senkit megbántani, nem azt mondom, hogy t-mobilenál ne vegyetek telefont, de azt tudom, hogy én nagyonis megelégeltem az értelmetlen majmokat.''

Ennek a mondatnak semmi értelme... :U Ahogy az első résznél is, itt is megjegyzem, h. a problémádnak egy csipetnyi köze sincs a T-Mobile-hoz, ők csak felveszik a készülékeket javíttatásra, semmi további kompetenciájuk nincs az ügyben, tehát nem őket kéne szídnod, hanem a mobilgyártókat, akik képesek így kiadni a telefonokat...

"A MIUI felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait!" :D

(#5) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Amugy meg lehetne már végre tanulni, hogy a telefont legalább estére ki kell kapcsolni, és akkor el fognak menni az mms ek is.Tudom, mert egyik haverom a pannonál ügyfélszolgálatos, és ő is mondta hogy a telefon belső tárolója megtelik és nem megy rendesen a gprs se az mms

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#6) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

A tanulság itt nem az, hogy a T-mobile szar, hanem hogy szar telefonokat veszel! Pontosabban, hogy a te példányod rosszul működik!
Az, hogy a szerviz nem tudja megjavítani akár azon egyszerű okból is lehet, hogy úgy kapták meg, hogy nem volt hibalista mellékelve! Ezért lehetett kijelzőcsere, mikor nem az volt a gond.

Érdekes, nekem egy 2001-ben gyártott készülékem van, jelenleg 2007-et írunk és nem volt még vele gond. Szerintem azért, mert nincs ami elromoljon benne.

(#7) szasza_xp válasza Krugszvele (#6) üzenetére


szasza_xp
senior tag

A haverom Noki N73-meg azt játsza, hogy ha kikapcsol a képernyő, akkor egy idő után megfagy, és csak az újra indítás segít, már 3 * volt szervízben kb 1.5 hónap alatt, most ott tart Ő is, hogy cseréljék egy újra :(

“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai

(#8) Sh4rKy válasza szasza_xp (#7) üzenetére


Sh4rKy
senior tag

hát ez nem hangzik valami yool :S pedig énis ilyenre akarom cseréni...

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#9) DArchAngel


DArchAngel
tag

Nem értem, hol a probléma...? ;]
Nem kell marha drága telefonokat venni csilli-villi Java-s alakalmazásokkal, mert fagynak, mint egyszeri Windóz a jégrevüben.
Az én öt éves Siemens M35-ösömmel semmit se lehet, csak telefonálni és SMS-ezni, de nem is fagyogat. Persze tudom, hogy egy ilyen telefonnal rohangálni manapság kicsit égő, de mit tegyek, ha nekem csak az említett dolgokra kell?

''Hand of fate is moving, and the finger points to You...''

(#10) Zotya84


Zotya84
őstag

Hát tényleg sajnállak a két rossz telefon miatt is. Nincs valami nagy szerencséd.
Ami engem illet, még 2005 tavaszán (áprilisban) vettem (25EHUF-ért) egy N6610i telefont náluk. Mivel utálom a kártyavásárlást, ezért jó lesz nekem a 100 perc mindig mindenhova ugyanannyiért (ma is elég, csak kiegészült egy 25sms-es csomaggal) előfizetéses csomag.

Mivel kerékpározom, néha kap nagy pofonokat. Esett már sziklára, földre, sárba, aszfaltra, semmi baja sincs néhány karcon kívül (áprilisban meg úgyis lesz már annyi aranykártya pontom hogy veszek belőle másik előlapot 0Ftért). A telefon a mai napig bírja.
A szolgáltatóról annyit, hogy volt rá példa, hogy elkevertem a számlát és nem fizettem be. Nofene, mondom, max úgy járok mint fater a vodánál (felhívom a figyelmet, hogy bizonyítottan a cég számlázási, könyvelési rendszer f@szságából), hogy kikapcsolnak egy hétre. A fenéket, nem kapcsoltak, nem is kerestek miatta. Megjött a következő szla rajta volt a kettő összege, befizettem azt, és minden ment tovább a maga rendjében. Ezek után azt mondtam, hogy ez frankó maradok náluk. (Ja és a pirosnál a térerő is kamu, amikor a hegyekben edzünk - Vértes, Gerecse, Bakony - gyakra hallom a két haver telefonja folyamatosan pittyeg a térerő-hiány miatt, nekem meg van...)

Szóval vagy én vagyok mákos, vagy te peches. (És mielőtt aszondanátok hogy nagy magenta vagyok, a 3 T-ből csak ezzel az eggyel vagyok kibékülve.)


Bár lehet, hogy hülyén gondolkodom, de nekem a telefon csak sms-ezni kell, meg telefonálni, a többi csak plusz.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#11) Sh4rKy


Sh4rKy
senior tag

tök rendben van, hogy ti telefonálásra és sms-ezésre használjátok csak a telefonokat... ezzel semmi gond nincs. évekig én is így voltam aztán kezdett zavaró lenni hoy az mp3 lejátszómba mindig lemerült az elem és épp nem volt nálam, ha meg az is volt akkor általában mindig kiesett, ha meg egész pakkot vittem televolt a zsebem... és ezek után döntöttem úgy, hogy inkább veszek egy olyan telót ami egyben faján elmegy mp3 playernek is telefonnak is és akkor már fényképezzen is... így nincs dugig a zsebem, nem hagyom el az elemet és nem is merül le pont akkor amikor nem kéne... =)

Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...

(#12) DArchAngel válasza Sh4rKy (#11) üzenetére


DArchAngel
tag

Ez így is van.
De én akkor is inkább ciperészem magammal mindezeket külön-külön.
-Így amit nem kell, azt nem viszek.
-Ha az asszonykám elkéri az mp3 lejáccót, akkor odaadhatom neki.
-Ha elvesztek valamit, akkor egy kisebb értékű cucc veszett el.
Én is gondolkoztam már, hogy benevezek egy ilyen mindentudó mobilra, de mindig visszatartott, hogy többe kerül, mint a három dolog - mobil, fényképező, mp3 - jó minőségben, külön-külön, viszont ennek örömére (?) kevesebbet tud náluk. Meg nem Te vagy az első ember, akitől rosszakat hallok.

''Hand of fate is moving, and the finger points to You...''

(#13) Hujikolp


Hujikolp
őstag

szoftver hiba is lehet szerintem... :U csak ennyi

(#14) Digital


Digital
addikt

Nekem egyedül a Nokia 6210-em lett cseréltetve gariba,a többi sw frissítésen kívül (azt is csak az újabb verzió miatt) tök jól szuperált. Magával a T-mobile-al is nagyon meg vagyok elégedve, ezt sajnos a T-online-ról nem igazán tudom elmondani :(

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#15) tildy


tildy
nagyúr

Na tmobilos topikba beírtam, ide is jöhet:

Még csak most lettem ügyfelük, de máris elegem van belőlük.
Február 7-én kötöttem velük egy szerződést , miszerint hogy 2007. márc. 1-től kezdve az én nevemen lesz az eddigi céges előfizetésem. Vállaltam, hogy jövő év áprilisáig ügyfelük leszek , így nem kell kifizetni a 30 ezer forintos kötbért, ami a számon van , mivela cég azóta már vásárolt a számra mobiltelefont. Így meg lett beszélve, hogy márc 1től kezdve fogok én a telefonálásért fizetni, a februári számla még a volt munkahelyemé.

Erre ma kapok egy teljes múlthavi számlát , 17 ezer forintról

Amiekt elrontottak, mint za időközben kiderült:
-Bár a szerződésen aktiválás dátumaként márc 1. szerepel, ők már 21én aktiválták az új díjcsomagot

Mivel elvileg én márc. 1től lennék előfizetjük az előző számlát a volt munkahelyemnek kellett volna kiküldeni

A részletfizetéshez nekem semmi közöm, be sincs pipálva a papíron, csak a kötbéres dolog , nehogy már azért fizessek, amiért semmit sme kapok

És a legdurvább:

Hát beszéljem le az üzletkötőjükkel, vagy valami, tehát én járjak utána a dolognak ...

Hát kész vagyok. Drágák is, balfékek is. Hozzáteszem, anno mikor számhordoztunk hozzájuk a cégnél, akkor is egy héttel hamarabb megcsinálták a váltást, mint ahogy lehetett volna, lés ahogyan le volt beszélve, és írásba volt foglalva velük.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#16) Jégkokó válasza tildy (#15) üzenetére


Jégkokó
veterán

Én meg el vittem a számomat a pannonhoz, az egész procedúra nem tartott 1 hétig se, következő héten már mehettem egy pannon boltba szerződést kötni, és rá pár napra aktiválták is a kártyámat.Meg én a legegyszerübb számhordozást választottam, vagyis rögtön a pannonhoz mentem és igy kihagyhattam egy csomó fölösleges sorbanállását

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#17) tildy válasza Jégkokó (#16) üzenetére


tildy
nagyúr

Gondolom nem céges számot vittél át..
Érted ez vállalati szinten keményebben működik, ott bizon yle kell fixálni, hogy ha márc 22-én vna váltás, akkor akkor kell legyen, ezen függ pl. az üzletmenet is! Volt olyan, aki még meg sem kapta az új kártyáját.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#18) Digital


Digital
addikt

Tudja valaki a T-mobile-nál hány garis javítás után cserélik a telót? Ha cserélik ez automatikus,vagy könyörögni kell érte? Ha már nem forgalmazzág az adott típust mit adnak helyette?

"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...

(#19) kano


kano
nagyúr

Nem azért de ha valaki vesz egy telefont 80k-ért akkor miért nem néz utána, hogy mik a típus hibái? Mert bizony vannak és mindegyiknek van és ez nem a T hibája hanem a gyártóé.
Egyébként teljesen mindegy, hogy hová viszed mert a T is felviszi a központi szervizbe, ha ő nem tud vele mit kezdeni. Max ha te viszed akkor gyorsabb a dolog.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#20) edipqe


edipqe
senior tag

Hát a T ről nekem is lenne mit mesélnem. Sztem direkt a tahó parasztokat veszik fel állásinterjúún, mert eddíg akármelyik T be bementem, flegmák, bunkók voltak (sok más ismerősömmel is) velem.

I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!

(#21) _seth_


_seth_
veterán

[link]

Nekem csak jó tapasztalatom van eddig a szervizes részükkel és ez valóban a tré szervize amit lehetne szidni mert ez az a cég amiről szó van és nem az adott telefongyártó szervize ahova a tré elküldi a telót.

(Hivatalos szervizpontba bementem ahol elmondták, hogy ők nem javítanak telót csak elküldik pestre (debrecenbe vittem a telóm) és min 15 nap + adnak egy buta cserekészüléket DE ha bemegyek a közeli (kb 150 méter vagy annyi sem) szervízbe akkor megcsinálják helyben! be is mentem és meg is csinálták, persze nem tudom, hogy mégis milyen problémákat képesek javítani de volt náluk pl agybajos N73-as nokia amit megcsináltak, az enyémet is megcsinálták gyorsan...)

(ui: kb 2 hónapja magától bekapcsolt a t-email szolgáltatás de, hogy miért?? majd ha lesz kedvem társalogni a sokszor valóban ''lüke'' ügyfélszolgálatosokkal akkor visszamondom de lehet bemegyek vmelyik bugyirózsaszín üzletükbe és ott megcsináltatom :) )

Hirdetés

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.