Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel még nincs bindless program, ezért a D3D12-ben az erősorrend sokat változhat. Ez független a Vegától. A Vegának szimplán meghajtók kellenek, amelyek aktiválják a képességeit.
Pascalon is segít a D3D12, ha sok rajzolási paranccsal dolgozik a program. A többi gyorsulást hozó tényező nem igazából létezik Pascalon, így az aszinkron compute, a bindless, és az FP16 extráiból nem tud érvényesülni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még nem, mert tele van inaktivált funkcióval a meghajtó. Emiatt látható az, hogy a Vega nagyon haknis a különböző tényezőkre. Van amikor az 1080 Ti sem jelent problémát neki, de van amikor az 1070 is kemény ellenféllé válik. Majd akkor kell ezt megnézni, ha a meghajtóban aktiválják a hardverbe épített képességeket. Akkor lehet erre vonatkozóan levonni bizonyos következtetéseket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából kevés emulációt használó implementációkon már most azok.
Az is tipikus probléma, hogy a parancsmotorok kezelése rendkívüli módon megváltozott. Egy rakás sokszor használt parancsra építettek a gyártók az architektúrába úgynevezett fast pathot (az NV szinte csak ebből élt). Ezeket használták D3D11 alatt, viszont annyira erre építettek, hogy az általános pathot el is hanyagolták. Ugyanakkor a D3D12-ben az operációs rendszer címzi a fő parancsmotort, a meghajtó csak a compute parancsmotorokért felel. Ezáltal a D3D12-nél a hardverekben hiába van sok fast path, az elhanyagolt általános pathra kényszerül a munka, mert az OS a fast pathot nem ismeri, a driver pedig nem súghat neki. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez sajnos nem csak a fejlesztőkön és az API-n múlik. Az egyes D3D12 implementációk (hardver és szoftver együttvéve) nem alkalmasak arra, hogy gyorsabbak legyenek bizonyos körülmények között, bizonyos konfigurációkkal. Például te az aláírásodban szereplő gép pont beletartozik ebbe a körbe, de a hardverek fejlődnek, hatékonyabbak lesznek az általános adatutak a parancsprocesszorokban, és emiatt egyre inkább a D3D12-höz tudják a gyártók igazítani az szoftveres implementációjukat is, így az újabb architektúrákkal jóval kevesebb emulációt fog használni a meghajtó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- Xbox Series X|S
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Linux kezdőknek
- Linux Mint
- Raspberry Pi
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- ASUS DUAL GeForce RTX 5060 Ti O16G
- GIGABYTE GeForce RTX 3080 Ti EAGLE 12GB - Garancia - Wellness done
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER ICE 16GB GDDR7
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3662
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

