Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Hahh. Max Payne hangja beszél ráadásul. Nem mondom...ez elég menőnek tűnik. Ez valóban egy hangulatfokozó cucc, elkezdtem várni a játékot. Már csak az kellene hogy a gameplay ne legyen olyan dögunalmas mint a Quantum Break esetén, ami miatt be rövidtávon dobtam a játékot inkább.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#2) oriic válasza [Prolixus] (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Én bírtam a QB-t, szóval szerintem ez is bejön majd. :)

Live-Die-Respawn

(#3) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

X akták feelingje van :) Tetszik
btw ez az SCP amit emlegetnek a játék kapcsán az mi akar lenni? Gugliztam,de nem segített. Egy fiktív közösségi gyūjtemény,univerzum építés vagy...?

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#4) [Prolixus] válasza hombre[EU] (#3) üzenetére


[Prolixus]
addikt

[link]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#5) Scholes9 válasza [Prolixus] (#1) üzenetére


Scholes9
nagyúr

Akkor azért volt olyan ismerős a hang :D

[ Szerkesztve ]

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#6) ASTON117


ASTON117
tag

Alan Wake tutorialját is Max hangja adja.

(#7) kikikirly válasza [Prolixus] (#1) üzenetére


kikikirly
senior tag

+1

Az a harcrendszer valami borzalmas volt. Technikailag rendbe volt ,lövöldözést látványosan megcsinálták,érted a költséges részt megcsinálják normálisan(effektek,találat animáció stb),olyan egyszerű dolgot mint hogy lehessen lopakodni,nagyobb szórásképpel lövöldözzön az enemy,nem úgy mint akik mesterlövész suliba jártak, képtelen megcsinálni.Nem vagyok rá büszke de letorrenteztem megnézni milyen,1 óra után kukáztam ahogy van.Pedig látszik hogy dolgoztak rajta, megvolt a szándékuk hogy egy jó játékot tegyenek le az asztalra, am hiába király a körítés,ha a gameplay élvezhetetlen. :N
Időnként nem értem a fejlesztőket,mintha másik univerzumba léteznének mint a játékosaik akiknek az egészet csinálják. :(

[ Szerkesztve ]

(#8) 5150


5150
aktív tag

Az a gyalogkakukk gyárök jó dühös lehet a múltkoriért, ha ilyen amikor visszajár kisérteni.

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#9) kwzatz válasza kikikirly (#7) üzenetére


kwzatz
őstag

A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam. Összehasonlításképpen egy Life is Strange pl. ilyen szempontból megmosolyogtató vele szemben (mondom ezt úgy, hogy szeretem a LiS-et).
A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!
"nagyobb szórásképpel lövöldözzön az enemy,nem úgy mint akik mesterlövész suliba jártak, képtelen megcsinálni"
A játék így is túl könnyű volt hardon is (utolsó bossfightot leszámítva :D ), az AI nem az igazi a játékban sajnos, talán ez a legnagyobb hibája.
Ez a Control trailer meg megint nagyon tetszett, jó kis játék lesz ez ismét.

(#10) kikikirly válasza kwzatz (#9) üzenetére


kikikirly
senior tag

"A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!,,

Ez nekem is eszembe jutott.Ezzel együtt nem élveztem a játékot.Szeretem úgy végig vinni a lövöldözős játékokat hogy egyszer sem találnak el.Eltaláltnak Reload Checkpoint/Load Sava game.Sokkal izgalmasabb így játszani szerintem.Ez miatt a Cod és társai nálam ki vannak lőve, hiába próbálsz két sorozat/újratöltés közbe kihajolni és úgy lelőni az enemyt,egyszerűen lehetetlen a játék harcrendszere miatt.Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom.
Ahogy te is mondod,képességek aktív használatára építették fel a harcrendszert.Ha már vannak próbáljuk rávenni a játékost hogy használja is őket,teljesen érthető. :R
Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be. :N

"A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam.,,
Én csak kbb 1 órát játszottam, végigjátszást viszont néztem róla.Történet tényleg jó volt. :)

[ Szerkesztve ]

(#11) kwzatz válasza kikikirly (#10) üzenetére


kwzatz
őstag

"Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be."

A sikertelensége szerintem inkább másnak tudható be. Eleve Xbox One exkluzív volt, PC-re pedig először csak DX12-es változatot lehetett venni a Microsoft Store-ból, ami elvileg ráadásul botrányosan rosszul is futott kb. mindenen megjelenéskor. Én a steames változatot vettem meg sokkal később, néhány röccenésen kívül mást nem is érzékeltem már ekkor belőle. (Steamen 85% pozitív, szóval annyira azért nem utálják az emberek)

"Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom."

A QB-ben az tetszett, hogy ott még ez is következetes volt, lényegében a történet magyarázatot (persze áltudományosat, de ettől még konzekvens volt a sztorin belül) adott rá, hogy miért nem halsz meg a lövésektől, szemben mondjuk egy CoD-dal vagy hasonlóval, ott csak gyógyulsz és kész.

Persze nem jöhet be mindenkinek, de nálam telitalálat volt.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.