Ahogy írtam, és írod is, rá kell ülni, kipróbálni, aztán kialakul, kinek mi jön be. Az S1000RR-ről menekültem, még ráülni is kényelmetlen volt, míg a hasonlóan szupersport CBR600RR tökre kézreállt, ahogy a csutkakormányos SV650 is.
Amúgy annyi a trükk ilyen gépeken, hogy a tankba kell kapaszkodni térddel, és máris nem fájdul meg a csukló, cserébe stabilabban is ülsz onnantól a nyeregben. Ugyan hatalmas távokat nem tettem meg ilyen gépeken, de egy nap bő 400km-re volt már példa, mindenféle csuklóbántalom nélkül.
(#111) wolfnet: Félidomos banditnál van szélvédelem.
(#112) Zeratul: Továbbra is ugyanaz a véleményem. Ha GSXR600-on tiszteletlenül ráhúz a gázra és megijed, akkor ugyanúgy megijedne az SV650-en is, vagy még kétszer annyira, mivel annak rövidebb az áttételezése és nyomatékosabb a blokkja, elég vad gyorsulást tud egyesben, de még kettesben is. A féket meg meg kell tanulni használni. Ha ész nélkül belemarkol, az SV-n is blokkol.
[ Szerkesztve ]