Olyan 1000-1500 ciklust el kell viselnie különösebb gond nélkül: [link]. Ez kb. 250-350 ezer km. Főleg, ha mindennapi használatban 50% körül tartod a töltöttséget (pl. 70 és 30% között, az kb. 100-120 km).
A 250 km-t 2 óra alatt is teljesíthető, annyit még bírnia kell, ha nem is feltétlenül télen.
A hétvégi történeted ott sántít, hogy a benzines autót sem orvosi fecskendővel tankolod meg, mert sosem végzel. Az EVSE 8-10 Ampere a mindennapi munkába járás pótlására elegendő. Ha komolyan gondolod, akkor kiépítesz otthon egy Type 2 töltőt, minimum egy fázis 16 Amperrel. Ha pedig gyorsan kell a delej, akkor az út mentén keresel egy villámtöltőt (250-300 km alatt már csak akad egy), vagy a célállomáson egy AC-t.
"Tehát a hétvégi 250 km-es kiruccanást 0 fok alatt felejtsem el az e208-cal."
Igen, mert köztudomású, hogy benzines autóval sem lehet 1000 km-t menni egy nap, mert nem elég nagy a tank...
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"