Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#55) Alpi.


Alpi.
addikt

Nem zárnám ki a "Meg sz@rabbak az autók is " verziót ! :)
Ha olyan vezérműláncot nem mindig sikerül csinálni, ami legalább annyit elmegy, mint egy szíj, akkor előfordulhat egy kis spórolás a futómű alkatrészeknél is. :B
Ám ha ezzel nem kalkulálunk, akkor is történt egy csomó változás, ami okozhat esetenként gyorsabb elhasználódást. Nehezebbek az autók. Nem kicsit, nagyon. Nem divat már a per /80 -as gumma sem. :DDD Sokkal gyorsabban is megyünk át a gödrökön, tuti, stb.
Sok típusnak van több lengőkaros futóműve, ami több, kisebb gömbfejet tartalmaz és egyébként is próbálják minimalizálni a futómű alkatrészek tömegét.
Plusz ha belegondolunk az egyszerű McPherson futőműnél egy gödör vagy egyenetlenség az erőt a toronyba vezeti, a talpas (trapézgömbfej) szinte semmit nem kap. Míg egy több lengőkaros első futóműnűnél az erő egy jó része a lengőkar(ok)ra kerül. Valszeg nem véletlen, hogy több típusnál is McPherson-ra váltottak vissza a korábbi multilink megoldás után.

Ui.: Bár, ahogy az autóipart ismerem, simán csak spórolás áll a háttérben. :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.