Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) Wlac válasza kwzatz (#25) üzenetére


Wlac
Ármester

Például a mászás. Az AC: Originsben bárhova fel tudtam mászni, ehhez képest a Horizonban nagyon kötött pályán tudtunk csak mozogni. Csak az adott liánon lehetett, hiába volt ott mellette egy látszólag optimális kiszögelés, a készítők nem akarták, hogy ott menjünk. A Horizonban jobb a mászkálás, mint az AC Syndicate-ben vagy épp a Rise of the Tomb Raiderben, mert nem tolta annyira az arcunkba, hogy hol lehet felmenni, viszont az Origins rendszere után mégis fapadosnak hatott (nekem, idén!).

De ilyen dolog a vadászat is, ami az RDR2 után nagyon leegyszerűsített volt.

És ahogy telik az idő, egyre több ilyen dolog lesz. Ismétlem magam, nem azt mondom, hogy a Horizon kevesebb ezáltal, vagy az előbb említett Origins jobb játék, hanem azt, hogy miután elmúlik a kezdeti "hűbazd micsoda grafika/világ/stb" érzés, ami egy open worldnél bizony arányaiban hamar el fog, akaratlanul is felötlik az emberben az, hogy "bezzeg az XYZ játékban ezt jobban megoldották".

“The wha-"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.