Véleményem szerint a CEO-nak az irányt kell mutatnia, ami nyilván együtt jár a termék és piac ismerettel, de főleg ezek viszonyát kell ismernie. És rengeteget kell bratyiznia a többi vállalattal. Minden másra ott vannak, azok akik alatta dolgoznak.
Azért nehezményezem ezt a marketing fogást, mert nem tudom eldönteni, hogy mi a céljuk ezzel, a marketinget leszámítva. Kettő lehetőséget látok:
- a mérnöki hozzáállás alatt azt értik, hogy az ember racionális döntéseket hoz és megtervezi/kitalálja a jövőt,
- konkrétan szakmailag mélyen belelátó magatartás.
Az elsővel kb lehülyézik az összes nem mérnöki szemleletű embert. A második pedig képtelenség a köbön.
MOD: azóta jól kiegészítetted .
Az utolsó bekezdésedre reagálok. Ha a CPU helyére termék és a kódnevek helyére betűk kerülnek, akkor ebből az kerekedik ki, hogy ez színtiszta projektmenedzsment. Semmilyen mérnöki/szakmai tudás nem kell a józan paraszti észen kívül.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!