nagyjából egyetértek a cikkben leírtakkal. amit a hazai print lapok csinálnak, agonizálás. vannak értékes újságírok, és vannak jó cikkek. de hát basszus, még jó, hogy vannak, ha egyáltalán nem lennének, akkor miről beszélnénk?
nem akarom ragozni a témát.
itt voltunk, amikor megsimogatták a gyártók a buksi kis fejünket, és közölték, hogy tök jó, amit csinálunk, de értsük meg, hogy ők soha nem fognak online hirdetni, minden printbe megy. szerencsére azon a pár éven átvitt minket a lelkesedés.
itt voltunk, amikor elkezdtek mégis hirdetni. itt voltunk, amikor volt gyártó, aki szakítva hosszú évek hagyományaival, totálisan kinullázta a print büdzséjét, és minden marketingjét online-ra hozta. igazából nem véletlen, hogy azon a bizonyos kisgyűlésen sem foglalkoztak az online médiával - a mai napig nem tekintik tényezőnek. nem értik, nem tudják kezelni, nem érzik a súlypontokat.
épp ezért szerintem itt leszünk akkor is, amikor végleg felhagy kiadói tevékenységével egyik-másik cég... legalábbis igyekszünk megfelelni az elvárásoknak. nem is vagyunk smúzosak kismillió helyen.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)