Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) LucyFerr


LucyFerr
csendes tag

Na most elárulok nektek egy nagy titkot, az egész játék csaláson alapul! Az egyik fejlesztő nyilatkozta egyszer valahol, ma már nem reklámozzák, a játékmenet úgy van beállítva, hogy hogy mindenkinek kb 50% körüli legyen a winrate-ja! Ha megnézitek az xvm-t láthatjátok van kb 8-10% szórás benne. Egy egyszerű tény, ha mindenki a képességei szerint nyerne akkor kéne legyen 20-30 és 70-80%-os játékosnak is nem is kis számban! Erre mondja a Wargaming a "csökkent képességűeknek" is kell élveznie a játékot. A jobbak kárára! Bosszankodjon az az idióta ha már jobb az átlagnál. Éppen tegnap tettem szóvá a hivatalos magyar fórumon javaslatom, hogy mi lenne ha kevésbé avatkoznának bele a csata végkimenetébe. Erre figyelmeztetésben részesítettek nem építő jellegű az írásom ezért megdorgálnak és törölték a hozzászólásomat. Na erre ma is írtam nekik.
Akit érdekel [link]
Lehet hozzászólni csak bátran! Nem kell megijedni legfeljebb törlik az accountot.

Ha megtisztelsz azzal, hogy megkérdezed meg van-e még, akkor tisztelj meg már azzal is, hogy köszi, de már nem aktuális az üzlet!

(#202) fsb1000 válasza LucyFerr (#201) üzenetére


fsb1000
nagyúr

"az egész játék csaláson alapul"

Miért? Melyik számítógépes játék nem alapul "csaláson"?
najó.. talán a sakk meg az amőba programok.

(#203) virkir válasza fsb1000 (#202) üzenetére


virkir
veterán

Nekem csak az tűnik fel, hogy az ilyen teóriákat mindig és kizárólag olyanok vetik fel akiknek a játéktudása khm... hagy némi kívánnivalót.
Érdekes módon egy Szakesz, Diegho kaliberű júzer soha ne beszél ilyen sületlenséget.

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#204) Bingisz válasza virkir (#203) üzenetére


Bingisz
addikt

Azért mert ők is benne vannak!

Összeesküvés elmélet rulez... ;]

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#205) raff válasza LucyFerr (#201) üzenetére


raff
csendes tag

Ezeken már túltettem magam, nem érdemes idegelni rajta. Néha azért lehet menni jó köröket, még szar tankkal is nézd meg a statom mivel van legtöbb csatám.... raff111 a nevem in game.

Raff

(#206) vhw válasza LucyFerr (#201) üzenetére


vhw
addikt

Tudod annyi ennek az egyszerű magyarázata, hogy ez csapatjáték, nem egyéni. Így persze, hogy nem túl sok 70-80%-os játékos flangál, mivel jelen körülmények között ezt random csatákban kicsit nehéz elérni, bár nem lehetetlen.
Alacsonyabb szinteken (T1-2-3), jól felszerelt tankkal akár egyéniben is lehet hozni ~70%-ot vagy akár felette is (ugyanitt egy ügyes 3as szakasszal még jobbat).
De jó szakasszal magasabb szinteken is lehet hosszú távon is 60-70%-ot.

Erre van bizonyíték, kiolvasható sok játékos statisztikájából, elég megnézni pár jobb hírű klán taglistáját.

A te elméletedre hol a bizonyíték?

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#207) fsb1000 válasza virkir (#203) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Hát ja... sajnos én nem vagyok annyira jó, ezért nekem kellenek a babonák a WoT-al kapcsolatban, de legalább tudom, hogy babona a negatív randomfaktor (leánykori nevén "szopóág") és ha terjesztem is ezt az okosságot, akkor csak babonaként terjesztem.
Ráadásul arról is meg vagyok győződve, hogy hosszabb távon nem befolyásolja a játékos teljesítményét csak rafkos ruszki nemlétező pszichológusok szerint így hosszabb távon lehet fenntartani az érdeklődést egy kűzdő játékban.

Ma például nagyon kellemes pozitív randomfaktor volt rajtam, még az artyk is alig bántottak.

[ Szerkesztve ]

(#208) szbalogh válasza LucyFerr (#201) üzenetére


szbalogh
őstag

Lehet benne valami, mert a noobméter szerint az utóbbi időben 1%-al csökkent a vinrétem, de közben 200-al nőtt a WN7 értékem. Azaz sok kezdő mellé pakolt be a gép, hiába igyekeztem, osztottam ki egy valag sebzést, az átlagnál gyengébb csapattársak miatt nem nyertünk végül. Egyébként meg kell jegyeznem, noobméter nélkül is észrevettem, hogy borzalmas csapatokba sorsolt. Az M4-el egyszerűen nem bírtam nyerni vasárnap :K már a hajamat téptem. Ja, kipróbáltam az XVM-et, de nem használom, mert lelomboz már a játék elején :DDD

Az egyéni véleményem pedig az, hogy a nagy számok törvénye alapján ki kell jönnie a statisztikákban, ha valaki ésszel játszik. Illetve külön bontanám a random csatákat és a kláncsatákat, mert az előbbi a nagyközönségnek szól és értelemszerűen mindenkinek gyengébb az új tankja. A MM ugye a ratinget és a tank szintjét veszi figyelembe, azt nem, hogy azon csak gyenge löveg vagy torony van, ezért egy tapasztalt róka is lehet "haszontalan" a csapat szemében. CW-ken pedig mindenki a legjobb tankját hozza és értelmes veteránokkal megy együtt. Itt már nem a csapattársak tapasztalata, hanem a taktika dönt a győztesről.

Nick: HE_Storm

(#209) #65675776 válasza remington2 (#82) üzenetére


#65675776
törölt tag

"egy nagy kaliberű páncéltörő lőszer + egy panzer 1 találkozásánál nem fordulhat elő az, ami néha megesett a történelem során nagy hadihajók ágyúi által kilőtt, egy tonna körüli lőszer + nagyon könnyű hadihajó találkozásánál, miszerint annyira "puha" célponton csattant, hogy az ütközés ereje nem indította be a töltet detonációját?"

Ilyen biztosan nem fordul elő. A páncéltörő lövedék ugyanis nem tartalmaz robbanóanyagot, színtisztán kinetikus energiával rombol. (DU esetén még gyújtóhatása is van az urán pirofórikussága miatt, de ilyen lövedékek a II.vh-ban nem léteztek.)

szbalogh: Miért kellene a személyzet minden egyes tagját külön kezelni. Te vagy a parancsnok, a többit intézze az AI. Ha 15 éve meg lehetett oldani, akkor ma sem kellene, hogy problémát okozzon.

fsb1000: A fizika láthatóan máshogy működik egy szovjet és egy német hk esetén a játékban.

Stauffenberg: A probléma az, hogy nem "eltérhet a valóságtól", hanem köszönőviszonyban sincs vele. Párszáz méteres, pár kilométeres pályákon milyen üzemanyaghiány fordulhat elő?

Az M18 Hellcat nem hk, hanem páncélvadász. Hol máshol lenne helye mint a TD-k között?

"A HE más, annak nem kell áttörnie a páncélt, hogy rombolást végezzen." - A HESH az a lövedékkonstrukció, aminek egyáltalán nem kell áthatolnia a páncélzaton ahhoz, hogy kárt okozzon. A sima HE sokat nem ér páncélosok ellen. A HEAT és a HESH viszont pont ellenük van.

MongolZ: Ha a valósághoz hasonlóan lenne megycsinálva, akkor nem létezne a 70°-os szabály. Az úgy ahogy van baromság. Az ISZ-2-be pl pont azért rakták az oroszok a 122mm-es D-25T ágyút, a nála 30%-kal jobb páncéltörő képességekkel rendelkező 100mm-es D10-T helyett, mert még ilyen esetekben is nagy valószínűséggel eltorzította a célpont toronygyűrűjét, azaz a tornyát mozgásképtelenné tette. 50°-nál kisebb becsapódási szög esetén pedig ha át nem is ütötte a páncélzatot, jó eséllyel ledobta a tornyot a célpontról. A 70°-os szabály legnagyobb baromsága az, hogy ilyen esetben mindenféle sérülés nélkül pattan le a lövedék. Na ez sem igaz, és a lecsúszás iránya sem. Ha a blendéről lefelé csúszik le egy lövedék, akkro az egyenesen a toronygyűrű felé veszi az irányt. Egy hk legsérülékenyebb pontja pedig minden esetben a toronygyűrű. Ezért került a PzVG blendéjére az alsó nyúlvány.

"Pz4 105mm-essel": Szép lett volna. Csak éppen egy lövésnél többet nem bírt volna, mert szétszakadt volna. Vagy akkora csőszájfék kellett volna rá, mint az egész torony. "Királytigris (talán legjobb alap tank)" - a valóságban egy hulladék volt. Ennyit a "valósághoz legalább hasonlóan van megcsinálva" kitételről és a fizikáról.

(#210) Napfénysüti

Nocsak egy bemutató kedvenc játékomról. Néha tényleg kiakasztó tud lenni főleg a társak miatt de összességében elég szórakoztató a wot.

Més que un club!

(#211) Stauffenberg válasza #65675776 (#209) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

"Párszáz méteres, pár kilométeres pályákon milyen üzemanyaghiány fordulhat elő?"

Úgy tűnik nem ment át az irónia. Valósághűséget kérsz számon valamin, ami soha nem is készült szimulátornak. A WoT nem szimulátor, persze, hogy nincs köszönőviszonyban sem a valósággal. Még azok a játékok is, amikre alkalomadtán ráakasztják a szimulátor jelzőt, szintén tele vannak könnyítésekkel, egyszerűsítésekkel.

Miért kéne komolyan venni egy játékot amiben a sík terepen 500 méterre lévő ellenséget sem látod amíg nincs felfedve valaki által?

Ha szimulátor lenne és minden elemében legalább csak törekedne a valóság modellezésére, akkor a játékosállomány 99%-ban az első öt percben törölné le. A WoT sosem volt szimulátor és itt is linkelték az első hivatalos reklámfilmet, amiben felsorolnak egy rakás tulajdonságot ami a szimulátorokra jellemző, aztán a végén kijelentik, hogy na ez nem az a játék, ha erre vágysz keress mást.

Amúgy meg azt mondod a WoT-nak azért kötelessége a valósághoz ragaszkodnia, mert valóban létező eszközöket ábrázol, de szerinted egy FPS játék más. Mitől más? A CoD-ban vagy a Battlefieldben is valós eszközöket ábrázolnak, de azok karakterisztikája köszönő viszonyban sincs a valósággal. Ott ez miért nem baj?

Én szimulétorbuzi vagyok, én lennék a legboldogabb, ha készülne egy olyan tankos játék amiben 5 játékos kell egyetlen tank meghajtásához, figyelni kell a motor hőmérsékletére, olajnyomásra, fordulatszámra, különben megnyekken, úgy kell használni az optikai eszközöket, irányzót, mint a valóságban, valódi szimulációs modellt kapnának a lövedékek becsapódásai és azok valós ballisztikus pályán repülnének, figyelembe véve a szélerősséget, szélirányt, coriolis erőt és a többi nyavaja... :)

De a WoT-on ezeket nem kérem számon. Ez tényleg nem az a játék. A játékosok többségének még ez a rettentő egyszerűség is megoldhatatlanul bonyolult feladvány.

[ Szerkesztve ]

(#212) MongolZ válasza #65675776 (#209) üzenetére


MongolZ
addikt

"Szép lett volna. Csak éppen egy lövésnél többet nem bírt volna, mert szétszakadt volna."

Tudtommal ez a topik továbbra is a játékról szól.

Jajj, ugyanmár, felejtsd már el ezt az összehasonlítást. Ez egy arcade játék. Jóhogy már nem azzal jösz, hogy miért nem kell újrakalibrálni a Tigris lövegét minden 10 km után. Vagy miért nem kell cserélni a löveget, miután üvegre edzette magát.

Leírom sokadjára, amit úgy látszik abszolút nem tudsz felfogni: EZ EGY JÁTÉK. Amit arra találtak ki, hogy szórakoztasson. Ha minden úgy történne, mint a valóságban, akkor erdőben kempelő tankokat látnánk csak és 1 lövés után harcképtelenné vált harckocsikat. Marhára szórakoztató lenne...

Az uránt tartalmazó töltényeket szinte kizárólag az iszonyatos sűrűségük miatt használják, gyújtóképességük jelentéktelen.

A toronygyűrű eltorzítása jó kis móka lenne, ha megintcsak követnénk a valóságot, csak elakadt tornyú tankot látnánk...

[ Szerkesztve ]

(#213) pisti666 válasza MongolZ (#212) üzenetére


pisti666
tag

1, Nem is Szimulátort várnák el ettől játéktól csak kicsit reálisabb hozzáállást a valósághoz.

2, "A CoD-ban vagy a Battlefieldben is valós eszközöket ábrázolnak, de azok karakterisztikája köszönő viszonyban sincs a valósággal." Bf sorozattal játszottam többet de kimerem jelenti maguk fegyverek próbálnak törekedni valósághoz pl nem láttam volna hogy NATO kaliber mondjuk 8.3-mas lenne vagy az ak-47 sorozat lövésnél 300-400 R/m-ig menne el vagy éppen mondjuk 7,62 helyett mondjuk 10,5 lenne.(természeten ezek is Csak játék kategóriába esnek valóságtól elég messze.)

3, "és 1 lövés után harcképtelenné vált harckocsikat. Marhára szórakoztató lenne..." nagyon ritka estben lett a harckocsi 1 lövés után harcképtelen. (attól hogy bizonyos "moduljai" megsérültek még nem lesz feltétlen harcképtelen a HK)

4, "Az uránt tartalmazó töltényeket szinte kizárólag az iszonyatos sűrűségük miatt használják, gyújtóképességük jelentéktelen." Sűrűség egy dolog de az estek 80% begyullad lövedék és nem csak az égés miatt kell aggódni hanem égés által felszabaduló mérgező anyagoktól.(ami mint minden nehéz fémnél eléggé mérgező.)

Debreceni páros (daa-raa és én) By:PindurAnna "Hajtsd végre a küldetésedet minden erőddel. Ne ess kétségbe az utolsó leheletedig. Érd el, hogy a halálod számítson!"

(#214) vhw válasza pisti666 (#213) üzenetére


vhw
addikt

"és 1 lövés után harcképtelenné vált harckocsikat. Marhára szórakoztató lenne..." nagyon ritka estben lett a harckocsi 1 lövés után harcképtelen. (attól hogy bizonyos "moduljai" megsérültek még nem lesz feltétlen harcképtelen a HK)

Márpedig egy áthatoló lövés után kis valószínűséggel ment tovább az a szekér...

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#215) MongolZ válasza pisti666 (#213) üzenetére


MongolZ
addikt

"1, Nem is Szimulátort várnák el ettől játéktól csak kicsit reálisabb hozzáállást a valósághoz."

Akkor sokadjára kérdezem: mit változtatnátok rajta, ami nem rontaná az egyensúlyt és a játékmenetet?

"2, "A CoD-ban vagy a Battlefieldben is valós eszközöket ábrázolnak, de azok karakterisztikája köszönő viszonyban sincs a valósággal." Bf sorozattal játszottam többet de kimerem jelenti maguk fegyverek próbálnak törekedni valósághoz pl nem láttam volna hogy NATO kaliber mondjuk 8.3-mas lenne vagy az ak-47 sorozat lövésnél 300-400 R/m-ig menne el vagy éppen mondjuk 7,62 helyett mondjuk 10,5 lenne.(természeten ezek is Csak játék kategóriába esnek valóságtól elég messze.)"

Nem értem az összehasonlítást. WoT-ban látsz olyat, hogy egy 75-ös ágyú 88-as töltényt lő ki?

"Sűrűség egy dolog"

19t/m^3. Nem véletlenül használják ezt. Hiába okoz égést, hiába szabadulnak ki mérgező gázok.

Jóhogy már azt nem kéritek számon a WoT-tól, hogy miért nincsen gyalogság, repülő egységek meg gyalogsági tüzérség, hiszen ezek a háború során több tankot semmisítettek meg, mint a tankok önmagukban.

Már a 80-as években 7-10 perc átlagos élettartamot jósoltak a tankoknak, nem is értem, hogy mit vártok ilyen "elavult" technológiától...

[ Szerkesztve ]

(#216) fsb1000 válasza #65675776 (#209) üzenetére


fsb1000
nagyúr

"A fizika láthatóan máshogy működik egy szovjet és egy német hk esetén a játékban."

Legalább egy példát tudnál erre mondani?
Én még ezzel a jelenséggel nem találkoztam.

*****
szerk:
hehe... Most visszanéztem hogy #76-ban mit kérdeztem tőled a fizikával kapcsolatban.
"Esetleg erre tudnál mondani egy konkrét példát?"
Erre a válaszod az hogy láthatóan máshogy...... De könyörgöm mi az hogy máshogy???? Légyszives ne térj ki a válasz elől ismét. A konkrét példa nem azt jelenti, hogy leírod ismételten hogy máshogy.

Kösz!

[ Szerkesztve ]

(#217) bullseye válasza fsb1000 (#216) üzenetére


bullseye
addikt

Én tudok! Ha német tankkal megyek, az oroszok sokkal erősebbek lesznek. Ha meg orosszal, akkor a németek. Illuminati, én mondom!

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#218) fsb1000 válasza #65675776 (#209) üzenetére


fsb1000
nagyúr

"A sima HE sokat nem ér páncélosok ellen."

De jó lenne ha így lenne.... nem kéne az artyktól "félni".
Viszont akkor szegény kis Hetzerem 105-ösét lehetne AP-val tömögetni, meg van még pár löveg ami mehetne a kukába... Mindegy ... nekem megérné, ha artymentessé válna a játék.

(#219) pisti666 válasza MongolZ (#215) üzenetére


pisti666
tag

1,"mit változtatnátok rajta, ami nem rontaná az egyensúlyt és a játékmenetet?" hát azért ez a játék messze áll "balanced game" fogalmától De csak hogy minimálisat írjak amit irtunk is annak idején tömkelegével maradjunk meg eredeti ágyúknál amik Hk-on vannak és magát azt a statot írják át ne pedig ujj ágyút rakjanak (mielőtt ezt is félre értenéd értem én ez alatt azt hogy mondjuk 8,8 KwK 43 L/71 ha jól rémlik 250 volt átlag sebzése mondjuk 300 vagy akár több vagy épp tűzgyorsaságra apelláljanak vagy bármi mással ne mese ágyúkkal mese tankokon).
És még valami amit mai napig nem értek minek kelletek WWII-ba Hideg Háborús HK és Hideg Háborús Ágyúk.(fentebb lehet épp pont te írtad, hogy értelmetlenné váltak nehéz tankok E-100,Maus stb igen pont emiatt mert rájöttek úgyis átlehet lőni akár mekkora páncélt raknak tankra és inkább mozgékonyságra koncentráltak.És persze ekkor kezdték el fejleszteni az ERA-t(explosive reactive armor) is.)

2, "WoT-ban látsz olyat, hogy egy 75-ös ágyú 88-as töltényt lő ki?" Látom te nem érted amit én írtam. Itt arra akartam kilyukadni hogy van egy fajta trend amivel gyártják vagy gyártották fegyvert de nem raktak bele játékba AK-47 néven olyat hogy a kalibere mondjuk 12,7 lenne mert soha a büdös életbe nem gyártottak ilyet vagy éppen steyr aug ami szintén Nato kaliber mondjuk nem bullpup rendszerre épülne (Magyarán mondva mese statok mese ágyúk)

Debreceni páros (daa-raa és én) By:PindurAnna "Hajtsd végre a küldetésedet minden erőddel. Ne ess kétségbe az utolsó leheletedig. Érd el, hogy a halálod számítson!"

(#220) vhw válasza pisti666 (#219) üzenetére


vhw
addikt

A tankok egy része létezett legalább prototípus formájában a játékban szereplő ágyúkkal (például ISU152 a BL-10 löveggel).
Más részük azért kap "mese" ágyúkat, hogy tudják tartani a lépést tűzerőben a szinten lévő vetélytársakkal. (pl. a T9 amerikai T95 a valóságban a játékban azon a szinten már csak harmatos 105mm-es ágyúval volt felszerelve. Ez a löveg 8as szinten is inkább a alsókategóriába tartozik, ez egy 9es, lomha TD-n haszontalan -> megkapta a 155mm-es löveget, hogy játszható legyen)

Ezen miért kell fennakadni? Mert nem így szerepelt anno a nagy könyvben? Na és? Akárhogy is itt egy többé kevésbbé kiegyenlitett játékkal szeretne játszani a többség, nem görcsösen ragaszkodni történelmi adatokhoz, és emiatt szívni a fogát bizonyos tankokkal.

Számtalan alkalommal volt lehetőség (akár még jelenleg is van) történelmi tankjátékokban részt venni, amit játékosok szerveztek egymás között. Adott térképen, adott tankállománnyal, történelmi fegyverzettel, újra játszva egy-egy történelmi csatát.
Ilyet jelenleg is lehet kezdeményezni fórumokon, akinek erre van igénye.

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#221) pisti666 válasza fsb1000 (#216) üzenetére


pisti666
tag

Akkor megválaszolom én a példát nagyon sokáig pl Te egy T-32-vel voltál és melléd állt Egy T-50 és nem tudtad eltolni( jó lehet valóságban sem mert főleg Amerikai szerették eljátszani hogy ami kimaradt motor azt pakoljuk bele HK-ba rendszerint elég gyatra T/hpvLe arányt érve el) ok-é ezt mostanra orvosolták úgy ahogy.
Jjátékba raktak olyan szintű gravitációt amik a kilőtt lövedékre vagy nem hatnak vagy igen de akkor aztán 400-500 méternél van mikor HK fölé kell célozni eltaláljam.(és itt megint nem a 30mm kicsikre gondolok ) , akkor még nem vettem figyelembe ágyúk nem tudnak beleütközni semmibe akkor az hogy régen minden kis szikla fűszál képes volt megakasztani tankot mai napig van ilyen. kérsz még több példát vagy megelégszel ennyivel.(ha válaszod nem akkor kitérek tereptárgyak ledöntésére vagy épp le nem döntésére is többek között)

Debreceni páros (daa-raa és én) By:PindurAnna "Hajtsd végre a küldetésedet minden erőddel. Ne ess kétségbe az utolsó leheletedig. Érd el, hogy a halálod számítson!"

(#222) bullseye válasza pisti666 (#221) üzenetére


bullseye
addikt

Tehát ez akkor csak a németekre vonatkozik, vagy csak az oroszokra?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#223) Stauffenberg válasza pisti666 (#219) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

"És még valami amit mai napig nem értek minek kelletek WWII-ba Hideg Háborús HK és Hideg Háborús Ágyúk."

Na akkor ezredszerre, mert ez mindig előjön:

A WORLD OF TANKS NEM MÁSODIK VILÁGHÁBORÚT FELDOLGOZÓ JÁTÉK!

Már az elejétől fogva az volt a cél, hogy egy korszakot öleljenek fel, ami nagyjából 1920 és 1960 közé tehető időszakot jelenti. Mindegyik oldalon nyüzsögnek az olyan tankok, amiket a második világháborúban MÁR nem, vagy MÉG nem használtak, ezen kívül rengeteg olyan tank van, ami csak prototípusként vagy még úgy sem létezett. Példának okáért a VK3601H tervét elég korán elvetették, mégis a játékban az egyik legtáposabb (tierjében), legnépszerűbb közepes harckocsi (ami már a tervezőasztalon is a nehéz harckocsikra kiírt pályázatra készült, de a játékban az egyensúly miatt inkább közepes lett).

Közel sem tökéletes a balance a valóság és a mese meg az egyes tankok között. De minden patchben igyekeznek a játék egyensúlyán javítani. Hol indokoltan, hol indokolatlanul, de ez egy ilyen műfaj. Annyi tank és nemzet van, hogy a finomhangolás sosem fog megállni, főleg ha mindig jönnek új tankok.

(#224) Bingisz válasza pisti666 (#221) üzenetére


Bingisz
addikt

Most te egy olyan dologgal példálózol amit gyakorlatilag már fél éve megcsináltak? :C :W
Azért nem kell a HK fölé célozni, mert azt a játék elvégzi.
Az ágyúk továbbra sem fognak beleakadni semmibe, mert sokkal nehezebben játszható lenne a játék.
Az elakadás mostanára szintén elég ritka. Egyedül ha ráoldalazol a hegyoldalra akkor lassulsz be, vagy akadsz meg, de egy kis odafigyeléssel ez elkerülhető. Ritka az olyan tereptárgy amiben bug miatt lehet elakadni.

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#225) persil válasza Bingisz (#224) üzenetére


persil
nagyúr

Tökéletesen félreértetted, amit leírt.

Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

(#226) Bingisz válasza persil (#225) üzenetére


Bingisz
addikt

Akkor viszont kérnék egy kis magyarázatot :R

[ Szerkesztve ]

"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

(#227) szbalogh válasza Stauffenberg (#211) üzenetére


szbalogh
őstag

Jah, Il-2 és Silent Hunter után én is eléggé kétkedve fogadtam a WoT-ot. Aztán úgy rákaptam, hogy azóta nem is játszom mással :DDD
Végre meg vannak azok a tankok a saját garázsomban, amikre gyerekkoromban vágytam makettként és amiknek nagy részét húgom tönkretett mikor megkapta a szobámat :DDD

Apropo makett, aki most szeretné elkezdeni a játékot annak ajánlom figyelmébe a makettvilág.hu akcióját! Minden harckocsimaketthez WoT kulcsot adnak 8900Ft értékben. Vagy valami ilyesmi.

Nick: HE_Storm

(#228) MongolZ válasza pisti666 (#221) üzenetére


MongolZ
addikt

Leírom nagybetűvel: a WoT még nincs kész. 0.8.4-nél tart jelenleg. Azaz lesznek benne bőven javítások. A fizikán iszonyat sokat fejlesztettek.
Célkereszt: a vertikális irányú célzást a program megoldja helyetted, pontosan a játék megkönnyítése miatt. Ezt egyébként én is kivenném belőle, de normál térképen abszolút lényegtelen, még 600m-nél is minimális különbség van.

#219 pisti666: Mint ahogy már többen is leírták: a WoT nem II. vh-s játék. A képzeletbeli modulok (pl. Pz4 Schmalturmmal) azért kerültek bele a repertoárba, hogy ne legyen kb. 5 tank, amivel játszani lehessen. Azaz a játszhatóságot javítja.
Egyébként az jobb lenne, hogy ha a különböző tankokba beépített ugyanolyan típusú ágyúk más-más tank esetében telejsen másképpen működnének? Ez miért lenne jobb?

[ Szerkesztve ]

(#229) szbalogh válasza MongolZ (#228) üzenetére


szbalogh
őstag

"Ezt egyébként én is kivenném belőle, de normál térképen abszolút lényegtelen, még 600m-nél is minimális különbség van."

Ágyútól függ. A nagykaliberűek lövedéke sokkal lassabb és nagy ívben repülnek.
A vertikális célzással csak akkor kell foglalkozni, ha nem látható az ellenfél, de tudod, hogy ott van a bokorban. Ilyenkor ugye ráhúzod a célkeresztet a feltételezett célra, de a távolságmérő nem a tankot, hanem a mögötte levő tereptárgyat veszi figyelembe. Ha a feltételezett cél és a mögötte levő tereptárgy több száz méterre van, akkor igencsak fölé fog menni a lövedék, mert arra a távolságra fogja a program állítani az ágyút vertikálisan :K
A tüzéreknél nagyon jól látható ez, ha az előtted levő dombra célzol vízszintes a cső, de ha az 500 méterre levőre akkor igencsak felrántja.

Nick: HE_Storm

(#230) MongolZ válasza szbalogh (#229) üzenetére


MongolZ
addikt

Ez tiszta sor, de nem értem, hogy ezzel mit szeretnél nekem mondani.

(#231) fsb1000 válasza pisti666 (#221) üzenetére


fsb1000
nagyúr

neharagudjálmár.... de ez miben ad választ arra a problémára amit feltettem?

daa-raa moderátor ezt állította a #75 hsz-ében:
"A fizikára hivatkozni pedig kár, mert a WoT világában láthatóan a fizika szabályai is mások, országonként eltérőek."
Másképp hajlik a fűszál ha orosz tank megy át rajta??? vagy mi?

Épp azért kértem tőle konkrét példát, nehogy ok nélkül kelljen erre az állítására azt mondjam hogy sületlenség. Lehet olyasmire gondol amiről én nem tudok, vagy olyat tapasztalt, amit még senki más.
Tisztelettel várjuk meg nem kitérő válaszát.

[ Szerkesztve ]

(#232) fsb1000 válasza MongolZ (#228) üzenetére


fsb1000
nagyúr

"Leírom nagybetűvel: a WoT még nincs kész. 0.8.4-nél tart jelenleg. "

persze... a szomszéd hajadon lánya meg szűz, csak közben szült 3 gyereket.

Nincs nemzetközi sztenderd a verzió számokra, illetve bárki bármilyen számozást adhat a szoftverének. Egyébként valahol olvasható WG oldalon, hogy egy "Nincs kész" szoftvert használunk? Pl. EULA?
Javaslom próbáld ki: ha most belépsz a játékba akkor azt fogod tapasztalni hogy 2 éves.
Mi 2 éves? a "Nincs kész"?

Szerintem ez a "Nincs kész" rossz hivatkozási alap.

(#233) HuMarc válasza fsb1000 (#232) üzenetére


HuMarc
addikt

Akkor hadd magyarázzam el, hogy Én mit értek azalatt, hogy kész:

A kész egy MMO esetén azt jelenti, hogy a fejlesztő nem fejleszti tovább, ugyanis késznek (=tökéletesnek) ítéli a játékot. Így azt, hogy Nincs kész, fogd fel úgy, hogy Még nem tökéletes. Remélem, ebbe már nem fogsz tudni belekötni, mivel ez igaz, és megmagyarázza a hibákat. Bár a fenti esetben a két kifejezés (Nincs kész és Még nem tökéletes) szinonimának tekinthető, és ha nem lennél olyan, hogy csak azért is mindenbe beleköss, ezt te is felfognád/megértenéd.

Az sincs benne az EULA-ban, hogy a játék tökéletes lenne.

(#234) Stauffenberg válasza HuMarc (#233) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Létezik olyan MMO ami valaha elkészül? Én még nem láttam ilyet, pedig elég régi motoros vagyok. Egy MMO esetén nem létezik olyan, hogy befejezik a fejlesztést, kivéve ha leállítják a projektet és lelövik a szervereket. De az utolsó pillanatig mindig van mit fejleszteni, hiszen ha már fizetsz érte (függetlenül attól, hogy alkalmanként vagy fix havidíjat), akkor joggal várod el, hogy folyamatosan kapj új tartalmakat amikkel újból elcsúszik a balance, jönnek bugok, stb. Egy MMO esetében a 15 dolláros havidíj nem (csak) a szerver bérlésre megy a közös kalapba.

Egy MMO soha nincs készen. Legfeljebb megérik a piacképes státuszra amikor már lehet érte pénzt kérni.

(#235) HuMarc válasza Stauffenberg (#234) üzenetére


HuMarc
addikt

Írtam én azt, hogy készen lesz? Én csak annyit írtam, hogy akkor nevezhető késznek, amikor a fejlesztő azért állítja le a fejlesztést, mert a játék tökéletes. Nyilván ilyen nem nagyon fog bekövetkezni, de a lényeg benne van.

Illetve a WoT még NAGYON nincs készen, hisz még nem érte el az 1.0.0 verziószámot. Amikor azt eléri, bizonyos szempontból már kész lesz, csak még nem tökéletes. És itt még lehetne játszani a fogalmazással, csak nem sok értelme lenne :DDD

(#236) fsb1000 válasza HuMarc (#233) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Jól mondod... ezt te érted alatta.
Viszont a valóságban nyilvánvalóan nem ez a helyzet különben a te észjárásodat követve a Win7-re is azt mondhatnánk, hogy nincs kész.

Gondolom jópár fejlesztési projektet vezettél már, hogy ilyen magabiztosan tudod meghatározni egy szoftver milyen kritériumok alapján tekinthető kész-nek.

(#237) HuMarc válasza fsb1000 (#236) üzenetére


HuMarc
addikt

A logikám még szintén nincs kész (ellentmondás a #233 és a #235 között), szóval ez simán előfordulhat.

Viszont arra a felvetésre, hogy a logikám szerint a Windows 7 nincs kész, véletlenül tudok válaszolni: Nem ismerem Windows 7 nevű MMO-t, ugyanis leírtam, hogy:

"A kész egy MMO esetén azt jelenti" ;)

Egy szoftver akkor van készen, ha kiadják. Egy MMO viszont nem egy szokványos szoftver. Nyilván egy szoftver nem tökéletes, amikor megjelenik és azt is kell patchelni, de általában sokkal közelebb van a kész/tökéletes állapothoz, mint egy MMO, vagy akármelyik játék. Ugyanis az utóbbi kettőben mindig lehetnek rejtett bugok, stb. stb.

(#238) fsb1000 válasza HuMarc (#237) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Teljesen mindegy hogy ismered a Windos 7-et vagy sem, az is csak egy szoftver, mint a WoT. A kettő között nincs lényegi különbség, ha azt vizsgáljuk mikor tekinthető késznek.

Az "MMO" csak egy számítógépes játék besorolás, amelynek értelmezését a cikk szerzője hibásan adta meg.
Szerintem ne ragozzuk tovább, mert egyszerűen nem állja meg a helyet, hogy a WoT "nincs kész" (vagy bármely szoftver amely kereskedelmi forgalomba kerül és/vagy a felhasználók nem szűrt halmaza korlátozás nélkül hozzájuthat).

***
Szerk:
"Egy szoftver akkor van készen, ha kiadják."
A WoT-ot már elég rég kiadták.

[ Szerkesztve ]

(#239) bullseye válasza fsb1000 (#232) üzenetére


bullseye
addikt

Lehet, hogy írásos sztenderd nincs, de általában az 1.0 a kész (de nem végleges) program. Utóbbi években divat lett kiadni már működő, de még nem kész változatokat, és ha jól tudom már a WoT sem beta hivatalosan, de valószínűleg csak akkor lesz 1.0, ha az összes nemzet és az eredetileg tervezett tankok többsége bekerül.
Akkor sem állnak le vele nyilván, jöhetnek újabb pályák, tankok, állandó egyensúlyozás, de várhatóan kiemelt, nagy esemény lesz az "elkészülés"

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#240) fsb1000 válasza bullseye (#239) üzenetére


fsb1000
nagyúr

És akkor mit ünnepelnek 2 évesnek?

(#241) HuMarc válasza fsb1000 (#240) üzenetére


HuMarc
addikt

A nyílt bétát :DDD De felesleges veled vitatkozni, úgysem fogunk tudni meggyőzni :U

(#242) fsb1000 válasza HuMarc (#241) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Hát az lehet....

De DVD-n is nyilt bétát lehetett megvenni, meg a WG oldaláról is nyilt Bétát lehet letölteni a mai napon?
Mutassátok már meg hova van ez írva: [link]
Én nem találom. Sem az EULA-ban, amely érvényes szerződésnek minősül ha elfogadod a szoftver használat tekintetében. Abban csak benne lenne.... Nem?

Egyébként mindegy... legyen béta verzió.

(#243) bullseye válasza fsb1000 (#240) üzenetére


bullseye
addikt

Szerintem a piacra lépést.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#244) fsb1000 válasza bullseye (#243) üzenetére


fsb1000
nagyúr

OK, srácok... én tévedtem.
Legyen így: Ma napig a nyiltBétával játszunk, a WoT nincs kész, és ezt a az is jelzi, hogy a verzió szám még nem érte el az 1.0-át.

Bocs, hogy ezt időben nem ismertem fel, és feleslegesen vitatkoztam.
Azt hiszem ezzel az erővel ejthetjük az országonként változó fizika problémakörét is.

(#245) bullseye válasza fsb1000 (#244) üzenetére


bullseye
addikt

Szerintem azt a problémakört fel sem vettük :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#246) fsb1000 válasza bullseye (#245) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Persze, de azért illene utána nézni mikortól is volt Open béta. 2011 Április 12.?

***
Aki hisz a wikipádiának:

The open beta of the English version of the game was launched on January 27, 2011;[30] the official release was scheduled for April 12, 2011.

[ Szerkesztve ]

(#247) SSJmeszes


SSJmeszes
senior tag

Most kezdtem el nem régen játszani vele..
De azt tapasztaltam, hogy ebben a játékban is vannak kisköcsögök.. akik a csapattársukat szándékosan lövöldözik...

YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

(#248) MongolZ válasza fsb1000 (#232) üzenetére


MongolZ
addikt

Igen, nézd csak meg az EULA-ban. Nincs kész. Ha vettél 1 év prémiumot, majd egyik nap azt mondják, hogy bocis, vége, nincs többé WoT, nem tehetsz semmit. Le van írva.

(#249) HuMarc válasza fsb1000 (#246) üzenetére


HuMarc
addikt

Mert a Wikipédia sosem téved! De neked lehet beszélni...

(#250) vhw válasza HuMarc (#249) üzenetére


vhw
addikt

Volt
- closed beta
- open beta
(Ezekben nem lehetett fizetni, napi szinten adtak ingyen goldot)

- majd élesbe ment a játék (Mindenkinek nullázták a fiókját, minden eredményét törölték. Ezután már pénzért lehetett goldhoz jutni)

Akárhogyis, ez nem "open beta".

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.