Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) nyunyu


nyunyu
félisten

Anonim módon, persze, hogy még csak vissza se lehessen őket hívni, ugyan, írják már ki a fekete listájukra, ez a szám NEM KÉRI a kib@szott szűrőprogramjuk stb. –ról szóló tájékoztatást

Multkor az egyik 3 betus bank bejelentette nekunk hibanak, hogy a telemarketinges programba nem tudjak beszurni az egyik potencialis ugyfelet, akarhogy allitgatjak a "tiltolistas ugyfel betoltese" checkboxot, akkor sem hajlando felhivni ot a rendszer.

Megneztuk, ugyfel valamikor 2008-ban kerte, hogy ne hivjak tobbszor.
Operator az ilyenkor szokasos procedura szerint a hivas vegeztevel bejelolte az erre rendszeresitett opciokat, igy a rendszer globalis tiltolistara tette.

Vissza lett nekik irva, hogy ez a helyes mukodes, konzultaljanak a jogaszaikkal, hogy egyaltalan fel lehet-e hivni olyan ugyfelet, aki egyszer mar explicite kijelentette, hogy ne hivjak.

Mintha erre lenne valami torveny, hogy a keres ellenere hivas zaklatasnak minosul.

Azota nem akarjak felhivni az ugyfelet. :DDD

Egyebkent meg EU szinten lassan eloirjak, hogy telemarketingeseknek KOTELEZO legyen visszahivhato telefonszamot kuldeni.

Mint ahogyan az energetikai szektor ugyfelszolgalatainak elo van irva, hogy az ugyfellel kozolni kell az aktualis hivas azonositojat, hogy kesobb barmikor tudjon ra hivatkozni.
Beszelgetes rogzites egyebkent mar evek ota kotelezo a versenyszfera ugyfelszolgalatainak, allamiaknal viszont nem jellemzo.

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.