Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) SUPREME7


SUPREME7
őstag

"nincs szervíz, és nuku cseredarab, és hogy választhatok mást"

Az mekkora mák :D Biztos vannak mázlisták, de én még itthoni szervizes történetből nem szálltam ki úgy, hogy meg lettem volna elégedve maradéktalanul, vagy ne akartak volna átb@szni és vagy lehúzni, úgyhogy ennél jobban nem is járhattál volna.

Most tabletet adtam be szervizelni, de egy csaj vette át, aki elég érthetetlenül írta meg a hibaleírást a szerviznek, hiába "diktáltam" neki kb, mert fogalma nem volt semmiről (ugyebár ilyeneket kell szerviz átvételi pontra tenni .. nokomment), úgyhogy írtam egy levelet a forgalmazónak, hogy juttassák el a szerviznek az értelmes hibaleírást, mert nem akarom több hét után visszakapni javítás nélkül.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.