Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) #64791808 válasza TazLeacher (#32) üzenetére


#64791808
törölt tag

1/a., Beszélgessen veled az, kinek hat anyja van.

1/b., úgy gondolom, hogy mindenki hibázhat Volt pár hónapja egy eset, hogy a srác elaludt a furgon volánjánál és x embert elgázolt, akik meg is haltak. Szeretném, ha odamennél az elhunytak hozzátartozóihoz, és közölnéd, hogy ugyan-ugyan, mindenki hibázhat. Hogy ez nem ugyanaz? Ja, más kocsiját összetörni szabad, megölni nem. Te figyelj már, hol a határ? Ha csak megnyomorítom, az még oké, vagy az már ejnye? Ha részegen elütöm a gyerekedet, akkor is azt mondod, hogy hibázni emberi dolog? Mert az eset ugyanaz ám, csak esetleg a fokozat más. Vetítsük más szakmára? Ha a sebész egy műtétnél mellé vág, és a páciens nem ébred fel többet, az sem nagy ügy, elvégre mindenki hibázhat? Szóval rosszul gondolod. Nem, vannak dolgok, amit NEM lehet elhibázni.

2., Nem a KRESZ érdekel. Tojok rá, jó nagy, magas ívben, mert köszönő viszonyban sincs a közlekedés sajátosságaival, annak fizikájával, működésével. Rossz szabályozás, amit rosszul értelmeznek, és rosszul tartatnak be.

3., Egyrészről mindkét jármű KRESZ-t szegett, ugyanis egyik sem tartotta be a követési távolságot. Hát persze, te gondolom 30 méterről előzöl, mert az aztán nagyon biztonságos... Ugyanakkor ez irreleváns a baleset szempontjából, mert a baleset NEM EZÉRT KÖVETKEZETT BE.

4., A hátul haladó jármű KRESZT-t szegett, ugyanis úgy ment bele az előzésbe, hogy nem volt biztosítva, hogy az előtte haladó jármű elé vissza tud térni, mégis bele ment az előzésbe. Rajtuk kívül sehol senki, mi kellett volna még, hogy biztosítva legyen? Tehát eszerint ha megy elöl egy traktor, utána egy lovaskocsi szorosan, akkor nekem utánuk kell mennem, míg a világ véget nem ér, mert nincs biztosítva, hogy közéjük beférjek? Nem, a szabályt nem elég elolvasni, értelmezni is kellene. Nyilvánvalóan a teherautót is meg akarta előzni, és az elé befért volna, ha eljutott volna odáig. Ugyanakkor ez is irreleváns a baleset szempontjából, mert a baleset NEM EZÉRT KÖVETKEZETT BE.

5., Az elöl haladó jármű KRESZT-t szegett, mert nem használta az irányjelzőt, illetve nem győződött meg arról, hogy valóban biztonságos az előzés. Az elöl haladó irányt változtatott, anélkül, hogy meggyőződött volna arról, hogy ehhez minden lehetőség adott, és anélkül, hogy ezt jelezte volna. EZ okozta a balesetet, nem az előző kettő pont, hanem EZ.

Végül pedig megint ott tartunk, hogy minden KRESZ-szabályszegést egy kalap alá veszünk, és pusztuljanak a gyorshajtók. Tehát eszerint a gyilkosságok is rendben vannak, mert egyszer lenyúltam a padtársam ceruzáját.

Nem. Maradj a KRESZ szabályaidnál, vezess 10 óra - 10 perc kormányfogással, és jó állampolgár módjára rugdossad csak a gyorshajtókat. Az én kocsimban addig is kamera van, hogy ha veled csattanok, akkor tudjam mutatni, hogy "lám, ahhoz is birka volt, hogy szétnézzen". Remélem, hogy egy 8 tengelyes Tatra-t fogok vezetni, mikor erre sor kerül. Csak mert fél munkát nem végzünk...

Részemről az itteni pályafutást befejeztem, aki nem nyomorék, az érti a videót, aki pedig nem akarja érteni, hanem KRESZ-paragrafusokat keres kibúvóként, az meg tegye azt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.