Hirdetés

2023. február 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24) updog válasza Gargouille (#22) üzenetére


updog
senior tag

"Ez teljesen szubjektív, hogy kinek mi felesleges és mi nem, ezt nem lehet így kijelenteni."

Elég megnyitni egy Aliexpress alkalmazást/weboldalt, nagyon kegyesen és objektíven nézve is >50% :D

Egy hasonló témában linkeltem, nem tudom most előkotorni, de volt erről valami magyar felmérés hogy bőven nagyobb százalékban voltak azok akik azért rendelnek mindent, hogy meglegyen a rendelés élménye, mint azok akiknek szüksége is volt valamire. (semmit nem bizonyít, de persze tudok ismeretségből is mondani ilyeneket, nem egyet).

Előbb is írtam (más is), akinek kifejezetten kell valami javításhoz, spéci hobbihoz, stb. az most is csak annyival járt rosszabbul hogy kicsit drágább lett a hobbija tárgya, hát elnézést, én fotózok, nem kell mondani.

Persze nem ilyen fekete-fehér nyilván, nálad is van igazság, de lássuk be hogy annak van igaza aki azt mondja mint én :D ;] Mármint hogy elejét kéne venni már az egész hülyeségnek, ne az ilyen filléres fityfaxok rendelése-birtoklása jelentse már az örömet az embereknek, le se gyártsák, el se indítsák ide, ne lehessen se Kínából se itthoni százforintos boltban megvenni...

Pl lehetne bevezetni (ha már Kínában nem, itt EU-ban, a vámolás előtt) valami minőségellenőrzést (lásd ugye a "CE" jelzéseket is simán ráhamisítják Kínában), ha valami bazári kütyü nem felel meg a checklistnek, mehet vissza Kínába, fulladjanak ők bele a silány szemetükbe, esetleg aki megrendelte, n+1. alkalommal amikor még mindig ilyeneket rendel, mehet a bünti neki is.

És akkor az értelmes, jó minőségű (pl. gondolom aki javítja az ilyen alkatrészekkel a cuccait az nem a leggagyibb megbízhatatlan alkatrészeket rendeli) dolgok maradhatnának, jöhetnének ahonnan akarnak, legalább még felül is reprezentálódnának az áruforgalomban.

[ Szerkesztve ]

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik."

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.