Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24) Abu85 válasza Habugi (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Chill is egy framerate limiter, csak eközben megszünteti azt az elavult feldolgozási modellt, amihez a legacy kötöttségek miatt alkalmazkodnak az aktuális API-k. [link]
Persze húsz éve jó volt az, hogy két (vagy három) jelenere előre számolsz, de ma már nem feltétlenül az.

Az FRTC megoldásoknak azért van még értelme, mert a HiAlgo szabadalmai az AMD-nél vannak, és nem adják el őket, tehát más nem tud Chill-szerű megoldást építeni. Az AMD viszont már túllépet az FRTC-n, az nem elég jó. Az a probléma itt ezzel, hogy még ha a Microsoft épít is rá egy API-t, akkor is az AMD birtokolja a jogokat, tehát annak az API-nak a támogatása pénzbe kerülne, amit az AMD-nek kell fizetni azoknak a gyártóknak, akik implementációt írnak rá. Ez egy elég szar jogi helyzet. Jobban járt volna a piac, ha a Microsoft veszi meg a HiAlgót, mert akkor a Chillből belátható időn belül lett volna szabvány.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.