Nem úgy értettem, hogy a gyengébb grafika a hátrány, hanem úgy hogy sok játéknál a részletes grafika a játékdizájn része, tehát észlelned, felismerned kell valamit, ami TV méretű képernyőn nem gond, de kis kijelzőn komoly pixelvadászat.
Más esetben meg annyira művészi a vizuális dizájn, a grafika, hogy kis kijelzőn egyszerűen nem jön át az atmoszférája.
Mondok pár példát:
Trouserheart: - Nagyon jól működik kis kijelzőn, valószínűleg arra is tervezték
Storm Boy: Biztos nagyon szép nagy képernyőn is, de kicsin is játszható és szépen átjön a meséskönyv szerű dizájn.
Skyrim: - Kis kijelzőn nem veszed észre a távolabbi ellenséget, akire reagálni kellene
Witcher 3: Első blikkre jobban játszható kis kijelzőn mint a Skyrim, de az igazi terepe gondolom a nagy képernyő.
Violett: - Szép részletes keresgélős, logikai játék, amit kis kijelzőn nagyon nehéz játszani
Figment: Kicsivel játszhatóbb kis kijelzőn, mint az előző de nagy kár hogy nem tudom élvezni teljes pompájában ezt a kis mesés, művészi világot.
GRIS: Kifejezetten nagy képernyőre. Nagyon szép, de nagyon aprólékos. Ha játszható is handheld módban, olyan mint rollerezni egy biciklivel.
Ja és ezt Switch-en tapasztalom, nem Lite-on ami még kisebb.
Nem csak az bosszantó, hogy keresgélni kell az olyan játékokat, ami illik kis kijelzőre, hanem hogy dokkolási funkció nélkül sok játék nem élvezetes. Ezért nem javaslom a Lite-ot kipróbálás nélkül. Nézze meg rajta, hogy hogy futnak a várt nagy címek és utánna döntsön. Mármint ha van rá lehetősége.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.