Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Uzsidoboz97


Uzsidoboz97
csendes tag

Mindig is érdekeltek a tuning autók, és a drift világa is, de sosem mélyedtem bele igazán. Köszönöm az írást. :) :R

They say avoidance never heals but this sure feels good.

(#2) .LnB válasza Uzsidoboz97 (#1) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Szívesen, ez csak egy apró szösszenet.

Egyébként ezt nem írtam bele, de Nakai eléggé megosztó személyiség a Porschések között. Elég sokan elítélik azért, amit csinál. Ami valamilyen szinten nem meglepő. Ugyanakkor ott van Magnus Walker akit még maga a Porsche cég is keblére ölel. Igaz Walker inkább mechanikailag nyúl jobban bele a kocsikba. Külsőleg nem végez extrém átalakítást.

[Urban Outlaw - Rebel Porsche Customizer]

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#3) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Koszi, megvan a reggeli olvasnivalo.

Live-Die-Respawn

(#4) .LnB válasza oriic (#3) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Szívesen, remélem tetszeni fog.

Közben találtam egy videót, ahol Walker is Nakai találkoznak. Természetesen akkor, amikor Nakai LA-ben épített át egy 993-ast. Walker műhelye LA-ben van, de természetesen nem ő volt a megrendelő.

[link]

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#5) elithun


elithun
őstag

Mindig is imádtam a tuning autókat. Érdekes volt olvasni és videókat nézni a koma munkásságáról. Alig várom, hogy egyszer egy saját projektbe kezdjek, már csak pénz kell hozzá. :D

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#6) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Minden tiszteletem (a munkásságának ) mellett nem tudok másra gondolni csak hogy tönkreteszi az autókat. Nem akarok ebből vitát , senkit nem akarok ezzel megbántani, csak egyszerűen taszít amit művel egy remekbe szabott formavilággal :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#7) .LnB válasza bitpork (#6) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem vagy ezzel a véleménnyel egyedül. :) Szerintem ezért se ismeri el őt a Porsche úgy mint Walker-t. Nekem nagyon tetszenek, de érthető az ellentábor véleménye is.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8) Cifu


Cifu
nagyúr

A cikket köszönöm! :)

Ugyanakkor számomra az a legnagyobb meglepetés, hogy japánon kívül erre van fizetőképes kereslet. A japán tuning scéna szerteágazó és szinte követhetettlen. A többségük használhatattlan pózerkedésnél alig több, tegyük hozzá. Amiben az RWB végül is nagyon ügyes, az az, hogy lehetőséget nyújt bárkinek az egyedi japán bodykit / felfüggesztés tuningra, és kész. Kellett hozzá a bátorság, és nem bukott bele, ez mindenképpen tisztelendő.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#9) Ryu


Ryu
tag

Azért valljuk be egy olyan autógyártó cég termékeit nemesíti az úr, ami talán a legrégebb óta tartja magát a saját formavilágához és tanaihoz. A vásárlóik olyan rajongók, hogy amikor megpróbálták kivezetni a léghűtéses motorjaikat, haragot kaptak a nyakukba és azóta is sokan mantrázzák, hogy a legjobb Porsche a léghűtéses.

Nincs mit csodálkozni azon, hogy van egy hangos többség, akik szerint szentségtörés amit azokkal a gépekkel művel. Ha megnéz bárki egy videót, ahogy a mester lekuporodik a legtöbbek számára elérhetetlen 20+ milliós autó mellé és minden méricskélés nélkül belevág a kaszniba, majd szegecsekkel összefogatja a túlméretes szélesítő idomokkal, az elsőre biztosan értetlenül bámul (ajánlom a filmek azon részeit, amikor a motorháztetőt rángatja be a helyére)

Mindezek mellett ahogy a kész mű kinéz, az nem egyszerű.Főleg a második kép fejezi ki, hogy mit jelent az RWB. Viszont az is igaz, hogy ez nem egy RUF szintű mű, nem arról szól, hogy jobbá tegye az adott példányt, ez csak egy módosítás, ami neki tetszik és megannyi rajongójának is.

Nagyon fura kettősség van az egész történetben:

Egyrészt ott egy Japán ember, aki felépített maga köré egy mítoszt és ahogy egy Katana esetében, úgy itt is elhisszük, hogy munkájával valami jó, már-már tökéletes mű születik.

Másrészt tegye fel a kezét az, aki egy Porsche megszerzése után végig tudná ülni vigyorogva, ahogy a kocsit szétszabdalják és egy Frankensteiné teszik.

Képeken nagyon jól fest mindent és én is imádom, bár sose lesz ilyen gépsárkányom, még csak Porsche-m se, de lemerem fogadni, hogy ez az egész módosítás minden menetkomfortot és menetdinamikát tönkretesz. Értelmetlen.

Ez olyan mint az említett kard; addig csodálod, amíg nem díszeleg egy az ágyad fölött, hiszen onnét funkcióját egyáltalán nem látja már el.

(#10) .LnB válasza Cifu (#8) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azért ez a stílus nem az a Bosozoku, és nem is a Shinichi Moroboshi féle Lambo Crew csilli-villi stílusa.

Shinichi Moroboshi féle: [link] és [link]
Az igazi Bosozoku irányzatok: [link] <- ez marha jó vidi.

Persze valahogy az egész Japán autós tuning kultúra a Bosozoku alá tartozik, de a Liberty Walk, az RWD sokkal jobban emészthető a nyugati szemeknek is.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#11) .LnB válasza Ryu (#9) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én végig tudnám ülni nyugodtan. És ha megnézed, olyanok csináltatnak maguknak vele autót, akiknek ez annyira nem tétel.
Az, hogy a menetdinamikát mennyire módosítja az nem ilyen egyszerű. Nálunk nem lehetne közlekedni egy ilyen autóval. De szerintem a legtöbb komoly módosítás ront a menetdinamikán. Mármint ami ilyen street tuning, és nem versenypályára való átalakítás. Szóval a nagy átlaghoz képest itt nem történik semmi különös. Szélesebb nyomtáv, baromi széles gumik. És gondolom keményebb futómű.

Ugyanakkor vannak hivatalos RWB pályanapok. Szóval ott is szokták őket használni.

Sőt Nakai-nak van egy saját pályára épített gépe, a "Rotana", ami sokkal komolyabb módosításokat is kapott. Köztük egy szép csigabigát. Azzal versenyezni szokott.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#12) Ryu válasza .LnB (#11) üzenetére


Ryu
tag

Félreértés ne essék, nem akarok vitatkozni, már csak azért sem, mert egyetértek veled. Csupán fura számomra az RWB történet.

Azt írod, hogy "akiknek ez annyira nem tétel". Ha lenne pénzem, pénzre, akkor valószínűleg pályázni, esetleg versenyezni, ettől alkalmasabb típusokat találnék, akár a Porsche kínálatában. Ha gyűjtő lennék, akkor pedig teljesen más irányba nézelődnék, hiszen ezek az átalakított autók immáron kisebb értéket képviselnek azon szempontok mentén. Persze mondom ezt úgy, hogy én földhözragadt ember vagyok, már csak a társadalmi státuszom miatt is.

Mindenesetre irigylésre méltó történet és nagyon érdekes és szerencsés ember, remélem még olvashatok róla.

(#13) elithun válasza Ryu (#12) üzenetére


elithun
őstag

"Ha lenne pénzem, pénzre, akkor valószínűleg pályázni, esetleg versenyezni, ettől alkalmasabb típusokat találnék"
Úgy érzem valahol pont ez is a pláne ebben. Ezek az átalakítások inkább művészi értékkel bírnak. Erre bizonyíték, hogy minden RWB más stílusban valósítja meg az átalakítást.
Nyilván a művészi érték az szubjektív, de egy gyári Porschéhoz könnyebben jutsz, mint egy ilyen átalakítotthoz. Ami meg korlátozott az értékes.

[ Szerkesztve ]

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#14) szaszyka


szaszyka
senior tag

Az a zöld..... az nagyon jól néz ki!!!!!! Ha erre sokan mondják, hogy “szentségtörés”, akkor a Mansory termékeire mit mondanak?

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#15) .LnB válasza szaszyka (#14) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Amit a Mansory művel az +18 -as, és nem a jó értelemben. :(

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#16) .LnB válasza szaszyka (#14) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Zöld alatt az atlantai autót érted? Mert azon nagyot dobnak a modern lámpák meg a Rotiform felnik. Egyébként is ezek a Rotiform felnik brutálisak, nagyon jókat csinál az a cég mostanában.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#17) madgie


madgie
titán

Hű, ez a beszúrt videó instant libabőr, köszi :R

(#18) .LnB válasza madgie (#17) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jó, de melyik? Mert már a bejegyzésbe is van pár, meg ide is linktem párat. :) Egyebkent minden videót be akartam szúrni az írásba is, de valamiért van amelyik megjelent rendesen, volt ami nem.. :/ ezért lett pár csak linkelve.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#19) madgie válasza .LnB (#18) üzenetére


madgie
titán

Eyes on the city :)

(#20) .LnB válasza madgie (#19) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

10. Kommentemből nézd meg a videókat, azok is nagyon hangulatosak szerintem. Mondjuk nem feltétlen RWB téma, de az egyikben az is van.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#21) bitpork válasza Ryu (#9) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Érdekes amit írsz.É Én nem állhatom a munkáit, de magát a porschét mint autót és brand-et sem bírom. De hiszek benne hogy sok-sok mérnök nem ok nélkül dolgozott azért hogy létrejöjjön egy olyan sportkocsi mint a sche.
Hofi vicc: gyakorló rendező meghívja a színi direktort az első főpróbájára.
-Gyr: Direktor Úr! Mit szól, milyen?
-Dir: fosch!
-Gyr: Na és ha még dolgozunk rajta, hogy kicsit összébb álljon?
-Dir: Akkor még lehet szar!

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#22) Silεncε válasza madgie (#19) üzenetére


Silεncε
őstag

+1. Nagyon durva hangulata van

Köszi a cikket, jó kis olvasnivaló volt :D :R

(#23) szaszyka válasza .LnB (#16) üzenetére


szaszyka
senior tag

A bejegyzés végén található tokiói találkozón 0:44-nél látható zöld Porsche-re gondoltam. Az a szín nagyon tetszik :DD

Lenovo Thinkpad X220 :D

(#24) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Egyébként az arabok nem szórakoznak ha az RWB-ről van szó, akkor se. Mikor Nakai Dubai-ban volt, rögtön három autót épített egy helyen. Persze három különböző személynek, de akkor is.. Kibérletek neki egy óriási garázst és kész, ott várta a három Porsche. Gondolom ők nem várták ki a sorukat. Biztos szép kis feláras meló lehetett. :D

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#25) Csapoati


Csapoati
nagyúr

Ugyan totál nem az én stílusom, amit csinál a krapek (a Porschék úgy tökéletesek, ahogy kigurulnak Zuffenhausenből :) ), de elismerem, hogy nem semmi, amit össze tud hozni.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#26) .LnB válasza Csapoati (#25) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Mióta megírtam téged vártalak. De komolyan. :)
Azért egy 4Rotary Rx7 jobban megdobogtatja a szíved ugye? :D

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#27) Csapoati válasza .LnB (#26) üzenetére


Csapoati
nagyúr

:DDD :R

A rizs a tálba való, nem az autókba! :D Egyébként felnézek a Mazdára a Wankel-motorok miatt, egy RX-8-ast, vagy akármelyik RX-7-est nagyon szívesen elfogadnám.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#28) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

Vicces látni, hogy nem sokban különböznek a munkamódszerei attól, mint ahogy én javítottam ki a Skodámat, miután nekitolatott valami figyelmetlen forma. Úgy dönöttem, hogy inkább facsavarral és szilóval építem újra a lökhárítót, a kapott pénzt meg sörre költöm. :D

(#29) wierra válasza Csapoati (#27) üzenetére


wierra
senior tag

Jó a wankel, csak legyen tarcsiban pár plusz motorblokk, ha netán...szükség lenne a cserére. :U ;]
Az RX7 valóban gyönyörű autó, csak kéne bele egy értelmes motor.

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#30) .LnB válasza wierra (#29) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Pontosan. Iszonyat kényes a wankel. Nem is értem mit csinálhatnak vele, hogy értelmes versenymotorként működjön. Mint mondjuk Mad Mike kocsijai. 900+ lóerő..

Imádom az RX7 formáját, és egyébként bele lehet tenni 2JZ motort. Az meg úgy kb a menyország.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#31) wierra válasza .LnB (#30) üzenetére


wierra
senior tag

A versenyterhelésre fel tudják készíteni, az nem probléma.
Csakhát a versenymotorok életciklusa azért más; 1-2-3 verseny, aztán kuka...vagy "kuka".

Én egy F22C1-el is ellennék :))

[ Szerkesztve ]

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#32) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Portland Build #3 - Porsche 993
A minőségre nem igazán törekednek túlzottan. Inkább a látvány/hatás az elsődleges

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#33) .LnB válasza wierra (#31) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nekem a R16A is elég. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#34) wierra válasza .LnB (#33) üzenetére


wierra
senior tag

UfoCivic vagy sedan 1.6? :)
Nálam K20Z2. :)

Csakhogy necsak offoljak; nem vagyok se germán, se Porsche-fan, de ezt az RWB-dizájnolt, Bisimoto-finomhangolt 911-et kipróbálnám zárt pályán.

[ Szerkesztve ]

"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

(#35) .LnB válasza wierra (#34) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Sedan.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#36) .LnB válasza Csapoati (#27) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem tudom, hogy jársz e még erre, de ezt meg kell mutatnom neked:

:D

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#37) Synthwave


Synthwave
HÁZIGAZDA

A Porschék nálam egy kb. ~30 éve tartó szerelem (az első szavam nem "apu/anyu" volt, hanem "autó" : D).

Abszolút meg tudom érteni a (brutál) tuningra vágyókat, illetve azokat, akik az utolsó csavarig kusztomizálni akarják a járművüket. Jó esetben az önkifejezés egy elaborált (és veryköltséges) formája ez.

Egy ideig én is kifejezetten csíptem az ilyesmit (mára ez eléggé elhalványult, de nyomokban azért még jelen van), bár valójában az "utolsó csavarig eredeti" volt mindig is az igazán áhított vadcsodám (persze jelen márkánál maradva az lehet Ruf vagy Singer is, érted).

Factory [dunkelblau] 1989 Porsche 930 Turbo (és [silber metallic] 930 Turbo Cabriolet) 4 lyfe, bruh. És [silber metallic] 1988 Porsche 959 ofc. (Nyugodtan jöhet mellé egy '86-os rally spec darab is - simán elférne a '87-es Testarossa, a '87-es Lotus Esprit (X180) Turbo és a '90-es, turquoise metallic C4 Corvette Convertible (, meg a...és az..hápersze még amaz is) mellett. Az udvaron. Az emésztőn. Vagy a vízszintesen növő almafa. Mellett. Alatta nem. :DDD).

Érdekel a drift is? Ezt az old school AE86/Irohazaka videót itten hagyom, jó kis Initial D-féle eurobeattel. : > (no BGM)

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.